En tilaa enää Hesaria
Kommentit (25)
Minä tilaan Hesarin aina. Paras, luotettavin lehti koko maassa.
Ohhoh, onpas täällä sensuroitu taas oikein urakalla :):).
Miten ihailenkaan kulttuureita, joissa käydään upeaa, värikästä keskustelua, perustellaan, otetaan selvää, ollaan eri mieltä tyyliin ”Olen kaikessa eri mieltä kuin sinä, mutta puolustan kuolemaani asti sinun oikeuttasi olla eri mieltä.”
Meillä Suomessa ei pääse syntymään keskustelukulttuuria, olemme juupas-eipäs-tasolla, ja ”toisinajattelijat” nopeasti joko sensuroidaan tai jostain kaivetaan syytteet vihapuheesta. Surullista.
Sanoma Oy tuntuu johtavan tätä sananvapauden kaventamista. Häpeän puolestanne.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihailenkaan kulttuureita, joissa käydään upeaa, värikästä keskustelua, perustellaan, otetaan selvää, ollaan eri mieltä tyyliin ”Olen kaikessa eri mieltä kuin sinä, mutta puolustan kuolemaani asti sinun oikeuttasi olla eri mieltä.”
Meillä Suomessa ei pääse syntymään keskustelukulttuuria, olemme juupas-eipäs-tasolla, ja ”toisinajattelijat” nopeasti joko sensuroidaan tai jostain kaivetaan syytteet vihapuheesta. Surullista.
Ketä nyt on syytetty vihapuheesta?
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mitä mieltä olet sellaisesta, että tutkijoita, toimittajia ja viranomaisia uhkaillaan ja painostetaan olemaan tekemättä työtään? Ottakaapa sananvapaussoturit heidän puolustamisensa asialistalle.
Lopetin lehtien tilaamisen ysärillä, kun huomasin, etteivät ne pärjää sähköisille vaihtoehdoille hinta-laatusuhteessa.