Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein periaatepäätöksen: en seuraa enää yhtään blogia tai vlogia, jotka perustuvat ostamiseen, kuluttamiseen, vielä kerran ostamiseen

Vierailija
21.10.2019 |

Suurimmaksi osaksi yhteistyöpostauksia, pakkausten jätevuoria, pahimpana juuri nyt nämä aikuisten joulukalenterit pakkausjätteineen. Loppui nyt näiden blogien seuraaminen. Ja kiinakrääsän tilaaminen saa minut voimaan jo suorastaan pahoin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Alkaa tämä kulutusjuhla tympimään ja kauhistuttamaankin.

Vierailija
2/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös olla seuraanatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös, olen itsekin vähentänyt lukemista. Ei vaan jaksa kiinnostaa kenenkään ostamiset.

Vierailija
4/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetan niiden seuraamisen!

Eiku, en seuraa yhtäkään blogia enkä vlogia, niin en voi lopettaa :(

Ihmetyttää kyllä, miksi kukaan ylipäätään seuraa jotain blogeja.

Vierailija
5/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kaikki hyvät blogit ovat lopettaneet, jäljellä on enää näitä mainosblogeja.

Haluaisin seurata sellaista marttamaista blogia, jossa paikattaisiin, kierrätettäisiin, kokattaisiin halpaa arkiruokaa jne. Ja kaikki tämä kauniin kuvin. Pitäisiköhän aloittaa?

Vierailija
6/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Saisivat hävetä nämä joiden pakko purkaa kymmenen eri verkkokauppapakettia jokaikinen päivä.

Ovatko nämä bloggarit niin tärkeitä omasta mielestään että kannattaa päivittäin tuottaa tuollainen valtava hiilijalanjälki? Noloa, surullista.

Vierailija
7/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa ollenkaan mitään blogia tai vlogia ja hyvin olen pärjännyt.

Vierailija
8/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi. Mä kirjoitan blogia ja oikein toivon ja odotan, että pääsisin tekemään edes yhden yhteistyöpostauksen. Olisi kiva kokea, että mun bloggaamiseni otetaan edes jotenkin vakavasti oetttavana hommana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi