Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä niksejä firmat käyttää saadakseen lisää rahaa puristettua asiakkailtaan?

Vierailija
21.10.2019 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toimituskulut" ja "laskutuskulut" tulee ekana mieleen.

Vierailija
2/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen kokeilujakso, joka pitää muistaa itse perua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset palvelut, esim. puhelu ppm+1,99€/min (sis. alv).

Vierailija
4/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysyrityksissä joku toimistopalkkio. Asioit luukulla minuutin ja maksat siitä 30e.

Vierailija
5/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"resort fee" las vegasissa. Kiva kun tulee perille hotelliin ja heti aluksi kynitään joku satku lisää rahaa. Eikä se hotellisivusto edes kertonut siitä kun vasta varauksen jälkeen.

Vierailija
6/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen kokeilujakso, joka pitää muistaa itse perua.

Joo, ja peruutus ei onnistu netistä/äppsistä vaan pitää soittaa. Tai se peruutus on hyvin piilotettu.

Moni bisness perustuu varmaan siihen että asiakas unohtaa peruuttaa palvelun ja on liian laiska käymään läpi luottokortin tiliotteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/8 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksiin pistetään ne muutenkin halvat tuotteet sisäänheittotuotteiksi, jotta asiakkaat tulevat kauppaan. Näin on helpompi sortua heräteostoksiin, tai jos on esim. elektroniikkaliike, pystyy puhumaan asiakkaalle kalliimman tuotteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän