Mikä on sun elämäsi tarkoitus?
Kommentit (41)
Voiko lapset olla elämäntarkoitus? Moni mamma ympäiltä siltä vaikuttaa.
Mite se yksi teoria meni: Heti lun luulet löytäneesi elämän tarkoituksen, se vaihtuu toiseksi.
Tai jotai sellaista. Ostan.
Hyvä kysymys. Minulla se on oppia tuntemaan enemmän Jumalaa (kristinuskon kolmiyhteistä Jumalaa), rakastaa Häntä ja lähimmäistä niin kuin itseä. Ei ole helppoa käytännössä, mutta Jumala on auttanut jo vuosikymmeniä kaikessa. Iloita elämästä ja ihmisistä, oppia, olla luova.
Olen eksistentialistinen nihilisti. Pyrin vaan viettämään aikaa jotenkin siedettävällä tavalla.
Rakkaus
Ihmisenä kasvaminen
Se miten kohtelee muita
Kerätä pinkit kumisaappaani täyteen eri miesten spermaa ja sivellä sitten itseni sillä!
T: Niko Petteri
Tehdä töitä kapitalistin tilipussin hyväksi, maksaa vuokraa toiselle kapitalistille, maksaa veroja jotka haaskataan kaikkeen turhuuteen ja kuolla ennen eläkeikää.
Murskata viholliset, nähdä heitä ajettavan edessäsi ja kuulla heidän naistensa valitus!
-Conan
Vierailija kirjoitti:
Tehdä töitä kapitalistin tilipussin hyväksi, maksaa vuokraa toiselle kapitalistille, maksaa veroja jotka haaskataan kaikkeen turhuuteen ja kuolla ennen eläkeikää.
Sen ainakin olen tähän mennessä oivaltanut, että katkeroitumalla en voi sitä löytää ♥ :)
Elää, kunnes kuolen. Ei ole mitään aineita suorittaa, elää mahdollisimman kauan tms, ihan vaan elossa olo riittää tarkoitukseksi.
Teen jonninjoutavia töitä tienatakseni rahaa ja kuolen.
Elämän tarkoitus on elämän jatkuminen.
Elämäni tarkoitus on elää toteuttaen Luojani tahtoa jonka hän on ilmoittanut Sanassaan.
Sivutuotteena tulee myös onnellisuus kun tietää toimivansa oikein eikä tarvi kärsiä asioista jotka materialistista ihmistä eksyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Teen jonninjoutavia töitä tienatakseni rahaa ja kuolen.
Nyt on kova! Propsit tästä 😀
Sä olisit voinut laittaa nimimerkiksi ihan vaan Trollinen, oot niin läpinäkyvä 😃