Tulevaisuudesta keskustelu avokin kanssa.
Haluan paremman tulevaisuuden kaikin puolin, samoin mies, mutta en saa miestä tekemään yhtään mitään sen paremman tulevaisuuden eteen. En edes laittamaan tavoitteita. Sanoo haluavansa parempaa, mutta siihen jää...
Mitä tehdä?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
JSS
Siis mitä tämä tarkoittaa?
Voithan itse hankkia itsellesi paremman tulevaisuuden. Et sinä siihen miestä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JSS
Siis mitä tämä tarkoittaa?
Jätä se sika - palstan peruskommentti
Vierailija kirjoitti:
Voithan itse hankkia itsellesi paremman tulevaisuuden. Et sinä siihen miestä tarvitse.
Tottakai voin, siitä ei ole kyse, vaan yhdessä.
Mitä te sovittu tulevaisuudesta kun muutitte yhteen ja miten omat suunnitelmasi ovat siitä muuttuneet?
Voisitko kertoa vähän tarkemmin? Mitä tarkoitat paremmalla tulevaisuudella? Mitä haluaisit miehen tekevän? Oletteko työttömiä ja pitäisi löytää työ? Sitten voitte alkaa säästämään rahaa. Sitten voitte keskustella mihin säästätte. Haluatteko oman talon, minkälaisen, kauanko säästätte rahaa.
Haluatko paremman tulevaisuuden terveytenne kannalta, pitäisi aloittaa urheilu ja terveellinen ruokavalio. Voit kaikessa olla esimerkki miehellesi ja pyytää häntä vain aluksi mukaan ideoihisi, jos hän ei tunnu itse ehdottavan mitään konkreettista.
Ehkä mies sanoo haluavansa paremman tulevaisuuden, mutta ehkä sinä et kuulu niihin suunnitelmiin. Sen takia ei halua sanoa ääneen tavoitteita tai suunnitelmia. Kuullostaa, että teillä on ollut ns. kehityskeskustelu ja nyt sitten pitäisi konkreettisesti keksiä action pointsit. Monesti miehet sanovat asioita, joita tietävät naisen haluavan kuulla vain pidettyä naisen tyytyväisenä. Toteutusta ei kuitenkaan ikinä tapahdu, jos miestä ei itseään asia tai tavote kiinnosta.
JSS