Onko teillä tiskialtaan vieressä käsisaippuapulloa?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Voisihan sitä astianpesuaineellakin ne kädet pestä, mutta pumppupullo on hygieenisempi kun sitä ei tarvitse ottaa käteen ja kallistaa alaspäin.
Miksi astianpesuainetta ei voi laittaa pumppupulloon?
Miksi kukaan tekisi niin?
Astianpesuainetta valuu lähes aina pullon kylkiä pitkin, ja sitten on kädet astianpesuaineessa. Se on paitsi ällöttävää, myöskään ihoni ei kestä sitä. Siksi pumppupullo. Käytän Lidlin hajusteetonta, siinä ei ole metyyliisotiatsolinonia niin kuin Fairyssa. Mutta on meillä myös käsisaippua keittiössä.
Ei ole. Asun yksiössä, joten kylpyhuone on ihan vieressä. Lisäksi jos tiedän käsitteleväni raakaa lihaa/muuta oikein sotkuista käytän nitriilihanskoja. Käytän ja kasvatan itse paljon chilejä, joten hanskoja on senkin takia aina oltava keittiössä. Käsien iho kiittää kun vältän ylimääräistä saippuointia.
Hitsin hyvä ketju, tästä saisi hienon runomuotoisen tekstin.
Lyhyitä, nasevia kommentteja ja vastauksia.
Olipa ilo lukea koko ketju läpi.
Minustakin tuntuu jotenkin ällöttävältä pestä kädet tiskialtaaseen.
Siksi koska siinä pestään myös astioita ja ruokailuvälineitä.
Tokihan se alla pestään aina kunnolla ja perusteellisesti, mutta... kuitenkin.
Itse käytän lihaa, kalaa ja salaatteja tehdessä aina hansikkaita, jotka heitän käytön jälkeen roskiin, siis kertakäyttöisiä.
Vältän koskemasta ruokaan paljain käsin, ihoni erittäin herkkä ja jatkuva huuhtominen ja käsien peseminen pesuaineilla ärsyttää ihon pahasti.
No, kaikilla meillä on omat tapamme tehdä kotihommia, ja kaikki tavat hyviä tapoja itse kullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Voisihan sitä astianpesuaineellakin ne kädet pestä, mutta pumppupullo on hygieenisempi kun sitä ei tarvitse ottaa käteen ja kallistaa alaspäin.
Astianpesuainetta valuu lähes aina pullon kylkiä pitkin, ja sitten on kädet astianpesuaineessa. Se on paitsi ällöttävää, myöskään ihoni ei kestä sitä. Siksi pumppupullo. Käytän Lidlin hajusteetonta, siinä ei ole metyyliisotiatsolinonia niin kuin Fairyssa. Mutta on meillä myös käsisaippua keittiössä.
Kuinka paljon sä oikein lotraat sitä astianpesuainetta jos pullonkylkiä pitkin valuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sä oikein lotraat sitä astianpesuainetta jos pullonkylkiä pitkin valuu...
En lotraa, mutta se on niiden korkkien ominaisuus. Tai ainakin siinä korkissa on limaista tiskiainetta, ja siihen pitää koskea jos joku on sen sulkenut (itse en ikinä sulje). Varsinkin töissä kahvihuoneessa tämä ällöttää. Pumppupullo on niin hyvä!
On saippuaa palana. Palasaippuaa pitää käyttää, ettei tule muovijätettä.
Koskaan kuullukaa että joku käyttää käsisaippuaa keittiösä 😂 mä pesen ihan vaan astianpesuaineella kädet jos tarvetta on, ajaa saman asian.
On. Ja sen on oltava väriltään kirkasta (koska plo läpinäkyvä) ja tällä hetkellä marjaisa tuoksultaan.
Ja kylppärissä on oma pullonsa, samoin wcssä.
Meillä menee käsisaippuaa paljon, lähes joka la ostettava noita kh/wc-pulloja lisää.
Näyttää olevan. Tytär taisi moisen pullon hankkia, kun hän tykkää käyttää saippuaa, kun mä olen tottunut Fairyn käyttäjä.
59 ja 60 ovat minun viestejäni.