Millainen mielikuva tulee nimestä Suvi?
Kommentit (21)
Koulun pahin teinilissu oli nimeltään Suvi. Kiusasi kaikkia ja lopulta tuli teiniäidiksi.
Utuinen kesäaamu.
Nimestä olen pitänyt aina, kaunis nimi.
Pyöreä ja tylsä. Luulee itsestään liikoja.
Jostain syystä minulle aina mieleen Juhannus, tuosta nimestä.
Johtunee siitä, kun juhannusta sanotaan suven suureksi juhlaksi.
Kaikki tuntemani Suvit ovat kovaäänisiä rääväsuita jotka kaipaavat tarpeettoman paljon huomiota. Haluavat olla huomion keskipisteenä keinolla millä hyvänsä. Päihteet kuten alkoholi ja tupakka maistuvat runsaissa määrin, eräällä maistuu kaikenlaiset keskushermostoon vaikuttavat napit, jauheet sun muut huumeet ja lääkkeet. Ovat kaksinaamaisia: Päin naamaa aivan mielinkielin mutta välittömästi kohdehenkilön poistuttua alkaa kakanjauhaminen. Tykkäävät levittää valheita ja huhuja muista. Koulussa ja työpaikalla kiusaavat heikompiaan ja niitä jotka kokevat uhakseen. Ovat korviaan myöten veloissa kuitenkin esittäen maailmanluokan diivoja.
Ei kiitos enää yhtään Suvia lähipiiriini.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani Suvit ovat kovaäänisiä rääväsuita jotka kaipaavat tarpeettoman paljon huomiota. Haluavat olla huomion keskipisteenä keinolla millä hyvänsä. Päihteet kuten alkoholi ja tupakka maistuvat runsaissa määrin, eräällä maistuu kaikenlaiset keskushermostoon vaikuttavat napit, jauheet sun muut huumeet ja lääkkeet. Ovat kaksinaamaisia: Päin naamaa aivan mielinkielin mutta välittömästi kohdehenkilön poistuttua alkaa kakanjauhaminen. Tykkäävät levittää valheita ja huhuja muista. Koulussa ja työpaikalla kiusaavat heikompiaan ja niitä jotka kokevat uhakseen. Ovat korviaan myöten veloissa kuitenkin esittäen maailmanluokan diivoja.
Ei kiitos enää yhtään Suvia lähipiiriini.
Mulla ihan tämä sama!
Minun tuntemat Suvit ovay olleet epäluotettavia.
Kaikki Suvit jotka minä tunnen ovat ylipainoisia. En tunne artikkelissa olevaa Suvia mutta eipä tehnyt poikkeusta sääntöön hänkään.
Mäkin tunnen pari Suvia. Toinen tykkää viinasta , viikonloppuisin pikku päissään hoitelee lastaankin. Toinen tekee ohareita sovituista jutuista. Olen ottanut etäisyyttä.
Eih. Tulee mieleen lukiosta luokkalainen. Ekan vuoden jaksoi olla kiltti tyttö. Sitten alkoi maistumaan kalja ja pojat. Harrasti irtosuhteita ja tuli raskaaksi. Mies lähti lätkimään saman tien. Kirjoitukset venyi vuodella ja asuu nyt yksinhuoltajana lastensa kanssa samalla paikkakunnalla..
Suvi tarkoittaa kesää, joten minulle tulee mieleen lämmin kesäpäivä, suvituulineen.
Kaikki tuntemani Suvit ovat olleet kauniita ja ystävällisiä! Yksi heistä on jäänyt siitä erityisesti mieleen että oli aina puolustamassa heikompia ja huolehtimassa että kaikki pärjäävät. Tulee mieleen ilo ja kesä!
Joku missi.