Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin muijan tyyny. Tekeekö kaikki naiset noin?

Vierailija
20.10.2019 |

Elikäs työkaveri ja sen muija ovat olleet ikuisuuden yhdessä (yli 6 vuotta naimisissa). He on yliopiston käyneet, hyvissä töissä, omistavat velattoman omakotitalon ja kaksi autoa elikä ns. "parempaa yläluokkaa" kun taasen me ollaan amis/amk-pohjalta ja asutaan vuokralla, yhdessä vuoden. Ihmetellään oman muijan kanssa työkaveria ja sen muijaa, kun joka kerta kun nähdään niin sillä on mukana tyyny. !!

Tyyny on sellainen iso koriste/sohvatyyny ja tyyny on muijan sylissä JOKA KERTA! Viimeksi kun kutsuivat viettämään iltaa heille niin muijalla oli tyyny sylissä sohvalla ja ruokapöydässä. Sohvalla kun istuivat niin muijalla oli tyyny tiukasti sylissä ja toisella kädellä piti miestä kädestä. Me miehet oltiin menossa ulos katsomaan autoja niin muija ei päästä irti kädestä eikä tyynystä ja tulee perässä ulos. Oma muija oli siinä sitten ihan huuli pyöreänä että mitä tapahtuu. Viimeksi kun kävivät meillä niin muijalla oli tyyny mukana ja sama toistui. Työkaverin muija ei tee mitään ilman tyynyä. Lapsista ei olla puhuttu mutta jos se olis raskaana niin mukulan olis pitänyt jo syntyä. Oman muijan kanssa ollaan monta kertaa haluttu kysyä tyynystä mutta ei toistaiseksi olla kehdattu. Onko teilläkin tällainen tyyny ja MIKSI?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi sanaa, joista tunnistaa heti keksityn aloituksen:

Jos se alkaa sanalla "elikkäs",

tai ap kirjoittaa "mies nyt _sitten_ teki niinjanäin"

A-ha. Naisen logiikka ei aina toimi kuten haluaa, mutta onneksi vakka kantensa valitsee ja oman muijan kanssa ollaan hienotunteisia.

Tuo on ihan fakta tällä palstalla. Logiikan kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Ps: muija = vanha äm-mä.

Kutsun tyttöystävääni hellyttelynimellä muijaksi eikä hän ole vanha vaan 28-vuotias nätti nainen. Työkaverin vaimo on 30-vuotias.

Vierailija
62/65 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon aapeen kokemukseen sen perusteella, että meille kävi n 22v niin, että tupareihin saapui erään keverimme (saman ikäinen) tyttöystävä nallen (kyllä! luit oikein!) kanssa jota kanniskeli mukanaan koko illan. Kaiken huipuksi syödessämme pöydän ääressä lässytti tälle nallelle kuin vauvalle ! 

Oltiin vaan että aha mitä helkkaria, no aivan sama.

Ilmeisesti jotain mt-ongelmia hällä koska myöhemmin säikäytti minut perusteellisesti tulemalla silloiselle työpaikalleni ( olin julkisessa asiakaspalvelussa) ja alkoi kiljua kuinka huomasi että olen silmäillyt hänen poikakaveria ( ei mitään perää/olin vastakihlautunut) ja että ellen lopeta hän kaivaa silmäni ulos kuopistaan.

Kyllä.

Arvatkaa säikähdinkö.

Ei muuten kutsuttu enää.

Ja kehoittaisin varovasti aapeeta harkitsemaan samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kutsunut minua kohta 20v hellittelunimillä muija tai tyttö,

Minä häntä nimillä äijä tai ukkeli.

Ollaan onnellisia.

P.S. Kumpikaan ei ole pistänyt pahaksi kutsumanimiä tai nostanut kannetta esim. tytöttelystä tai ukottelusta.

Vierailija
64/65 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan, tunnistin itseni tästä aloituksesta. Ellei sitten ole joku toinenkin joka tällaista tyynyä käyttää. Uskon että mieheni ei eksy tänne palstalle joten voin nyt anonyyminä kertoa syyn tähän mieltänne askarruttavaan asiaan. Eli tyynyn taakse verhoutuminen selittyy sillä, että mieheni on tosi mustasukkainen minusta ja hän on vuosien saatossa saanut minusta yliotteen enkä oikein ole itsekään sitä aiemmin ymmärtänyt. Tyynyä pidän sylissäni siksi, ettei kukaan toinen mies näkisi rintojani. Mies suuttuu jos joku muu katsoo tänne päinkään ja olemme sopineet, että pidän toisia ihmisiä tavatessani tyynyä näköesteenä. Myös kädestä pitäminen selittyy tässä, kun hän ei halua minusta irti päästää ihmisten ilmoilla.

Kuulostaa hullulta, näin meillä. Olemme yhteisymmärryksessä.

Mahtaa olla aikamoiset riipputissit kun syliin asti ylettää🤣

Vierailija
65/65 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon aapeen kokemukseen sen perusteella, että meille kävi n 22v niin, että tupareihin saapui erään keverimme (saman ikäinen) tyttöystävä nallen (kyllä! luit oikein!) kanssa jota kanniskeli mukanaan koko illan. Kaiken huipuksi syödessämme pöydän ääressä lässytti tälle nallelle kuin vauvalle ! 

Oltiin vaan että aha mitä helkkaria, no aivan sama.

Ilmeisesti jotain mt-ongelmia hällä koska myöhemmin säikäytti minut perusteellisesti tulemalla silloiselle työpaikalleni ( olin julkisessa asiakaspalvelussa) ja alkoi kiljua kuinka huomasi että olen silmäillyt hänen poikakaveria ( ei mitään perää/olin vastakihlautunut) ja että ellen lopeta hän kaivaa silmäni ulos kuopistaan.

Kyllä.

Arvatkaa säikähdinkö.

Ei muuten kutsuttu enää.

Ja kehoittaisin varovasti aapeeta harkitsemaan samaa.

Työkaverin muija ei ole mt ongelmainen, joten turhaa pelkoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme