Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä huolestuttaa sinua juuri nyt?

Vierailija
19.10.2019 |

Olen itse ihminen, joka on aina huolestunut jostain ja se on kurjaa. Saisinko hieman vertaistukea?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että löydänkö koskaan asuinpaikkaa, jossa viihtyisin.

Vierailija
2/9 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään harvinaista, että juurikin tällä kyseisellä hetkellä olen oikeinkin hyvällä tuulelle, eikä minua huolestuta mikään. Yleensä huolestuttaa ja ahdistaa ihan kaikki, mutta ei tänään. Voin kertakaikkisen mainiosti.

Terveisin Naispelko26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aavistuksen huolissani nuorista suomalaistytöistä jotka tälläkin hetkellä ovat keskustan sykkeessä tummien geelitukkien haukankatseen ja kiertelyn alla.

Vierailija
4/9 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huolestuttaa kaikki, ahdistaa ja pelottaa. Näinköhän musta tulee koskaan normaalia työkykyistä ): (halua kyllä olisi). Päivä kerrallaan. Fyysinen terveys onneksi kondiksessa.

Mikä sua ap huolestuttaa?

Vierailija
5/9 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärifeminismin nousu. Mihin se vielä vie... toimittajia myöten kaikki valitaan samasta porukasta ja uutiset muotoutuvat koko ajan samanlaiseksi toisinajattelijat yritetään hiljentää. Pelottaa mihin tämä vie. Ennen niin onnellinen kansa ei vaikuta enää onnelliselta.

Tämmösiä "kevyitä" ajatuksia

Vierailija
6/9 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkipu ja krooninen migreeni. Onko kyse jostain vakavammasta?

Vierailija
7/9 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuminen on tervettä.

Vierailija
8/9 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananvapaus. Tälläkin palstalla moderaattorit sallivat vain heidän oman ajattelutavan mukaisia viestejä. Vaikka viesti olisi täysin asiallinen ja foorumin sääntöjen mukainen, niin se poistuu jos on moden kanssa eri mieltä.

Vierailija
9/9 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien koulumenestyksen laahaaminen. Ero on suuri tyttöihin nähden. Suurempi kuin monessa muussa maassa. Poikien mummina tämä todella huolestuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme