Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon/myöhään on juonut, jos on vielä seuraavana aamupäivänäkin kännissä?

Vierailija
19.10.2019 |

Tietoa/kokemuksia/veikkauksia?

Ystäväni puoliso on ollut muutamana sunnuntaina aamupäivästä kännissä, kun olemme tavanneet. En tietä, kokeeko ystäväni tämän ongelmaksi, otan puheeksi kun nähdään kahestaan seuraavan kerran.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää jos kello 3-4 aikoihin vetelee baarissa shotteja tai tiukkaa. Promilleja tottuneella miehelläkin helposti yli 0.5 vielä puolenpäivän aikoihin.

Vierailija
2/6 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko herra aloittanut jo aamusta? Harvoin humalaa huomaa aamusta vaikka ei autonrattiin kannata mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkoholilaskuriin vaan tietoja..

Tosin veikkaan, että jos asian huomaa niin kyse on siitä, että on otettu aamulla loiventavaa...

Vierailija
4/6 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran festareilla mun mies puhalsi vielä 3 aikaan päivällä 0,8% piti odottaa tosi pitkälle iltaan että uskallettiin lähteä ajamaan kotiin

Vierailija
5/6 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen joskus ollut aamusta vielä hutikassa vaikka oon sammunut puoliltaöin ja ollut kahdeksan tuntia unessa.

Vierailija
6/6 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen joskus ollut aamusta vielä hutikassa vaikka oon sammunut puoliltaöin ja ollut kahdeksan tuntia unessa.

Mulla on ollut toi sama.

Kun alkaa tintata iltapäivällä jo, ja rakentaa vahvan laitamyötäisen nousujohteisesti niin että puoliltaöin sammuu niin kyllä siinä aamulla vielä on vähintäänkin pikkupromillet.

Tämä varoituksena, ei toimintasuosituksena.