Onko mies kiinnostunut?
Samalla työpaikalla kanssani on eräs mies, jonka olen huomannut päivässä katsovan silmiini muutaman minuutinkin välein (useita sekuntejakin kerrallaan).
Hän oma-alotteisesti tarjosi kyydin töihin eli joka aamu nappaa kyytiin (matkani töihin ei ole pitkä).
Eräs päivä ulkotöissä hän kysyi onko mulla kylmä ja tarjosi takkiansa.
Liikumme välillä paljon autolla eri työkohteissa ja hän on usein halunnut syrjäisempään paikkaan, jotta voimme olla rauhassa kahdestaan. Eräskin kerta hän halusi vain ajella tauon aikana useita kymmeniä kilometrejä.
Hän kyselee ja paljon, mm koulutuksestani, lemmikeistä ym ja on muutenkin kiinnostunut keskustelemaan kaikesta.
Hän kysyy myös mielipiteitäni ja sitä, että onko asia näin hyvä miten hän sen tekee.
Usein, kun hän puhuu muille, niin hän katsoo minuun kuin puhuisi mulle.
Hän vitsailee ja nauraa myös jutuilleni.
Onko hän kiinnostunut vai kuvittelenko vain omiani?
Kommentit (19)
Onhan tuo selvästi kiinnostunut.
Oletteko samanikäisiä ja oletteko molemmat vapaita?
Jos olette, niin mitäpä muuta sitten, kun tutustumaan lisää, eihän sitä tiedä, jos vaikka teistä tulisi pari...
Hän on käsittääkseni 40+ ja itse kymmenisen vuotta nuorempi.
Itse olen sinkku mutta hänestä en ole yhtään tietoinen.
- AP
Eikö sua yhtään pelota kun mies haluaa ajaa kymmenien kilometrien päähän syrjään? Pian sitoo sut puuhun kiinni ja alkaa kiduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että olette jotain 14-17 vuotiaita. On se vaikeaa.
No ei onneksi 😄
Oon vaan niin hämilleni mennyt, kun vastaavanlaista käytöstä itseäni kohtaan en ole kokenut.
- AP
On varmaan kiinnostunut.
Itselläni suht vastaava tapaus, mies töistä ja osoittaa kiinnostustaan huomioimalla minua ja mielipiteitäni eri tavalla kuin muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua yhtään pelota kun mies haluaa ajaa kymmenien kilometrien päähän syrjään? Pian sitoo sut puuhun kiinni ja alkaa kiduttamaan.
Ei kyllä ole tullut mieleenkään 😄 Sellainen parinkymmenen kilometrin lenkki, ettei ole per suunta toi määrä.
Mitä häntä olen töissä oppinut tuntemaan, niin ei mitenkään voisi käyttäytyä niin - tai mistä niistä ikinä tietää 🤷🏻♀️
Joopa joo, ne tunteet kun kuljettelee ihmistä sinne sun tänne.
Mutta eiköhän se siitä,,, selvinne, enemmin tai myöhemmin,,,
Vierailija kirjoitti:
Käy kimppuun kuin sika limppuun.
En kyllä vielä uskalla tehdä mitään asian eteen 🍞🏃🏻♀️💨
- AP
Saas nähdä mitä tulevat viikot tuo tullessaan, sillä olemme aika paljon kahdestaan - tätä en itse edes olisi tajunnut, ellei tämä mies olisi sitä sanonut.
Kai hän on sitäkin miettinyt?
- AP
Mikähomma kirjoitti:
Saas nähdä mitä tulevat viikot tuo tullessaan, sillä olemme aika paljon kahdestaan - tätä en itse edes olisi tajunnut, ellei tämä mies olisi sitä sanonut.
Kai hän on sitäkin miettinyt?- AP
Kun sä vain istut viereen mun, siinä on jotain niin oikeaa 😉 "tähtiin kirjoitettu"
Taidat olla vähän itsekin ihastunut häneen kun se asia sinua niin mietityttää?
Kai tämä ko. Mies on edes pitkä ja komea?
Jos hän vaikka ajattelee että kirjoitti:
Kun sä vain istut viereen mun, siinä on jotain niin oikeaa 😉 "tähtiin kirjoitettu"
Ei sitä kieltääkään voi, jos sukat hieman pyörii jaloissa.
Ja kyllä, on hän pitkä ja hemmetin komea.
- AP
Omalla työpaikallani on suurin osa miehiä ja tuosta tuijottelusta en vielä lähtisi vetämään johtopäätöksiä. Koska sitä tapahtuu paljon ja varsinkin ukkomiesten toimesta.
Mutta tuo kaikki muu jo kuulostaa siltä, että on kiinnostunut sinusta. Sinuna keksisin jonkun jutun mihin voisit häntä pyytää vapaa-ajalla. Esim, jos sulla on lamppu palanut jostain rupeaisit kyselemään, että millainenhan lamppu siihen pitäisi ostaa ja miten se vaihettaisi? Tai jotain muuta, missä hän tavallaan itse voi tarjota apuaan ja et joudu noloon tilanteeseen, kun et suoraan treffeille pyydä. Itse olen käyttänyt tuota taktiikkaa ja voin sanoa, että toimii miesten kanssa:)
Vierailija kirjoitti:
Omalla työpaikallani on suurin osa miehiä ja tuosta tuijottelusta en vielä lähtisi vetämään johtopäätöksiä. Koska sitä tapahtuu paljon ja varsinkin ukkomiesten toimesta.
Mutta tuo kaikki muu jo kuulostaa siltä, että on kiinnostunut sinusta. Sinuna keksisin jonkun jutun mihin voisit häntä pyytää vapaa-ajalla. Esim, jos sulla on lamppu palanut jostain rupeaisit kyselemään, että millainenhan lamppu siihen pitäisi ostaa ja miten se vaihettaisi? Tai jotain muuta, missä hän tavallaan itse voi tarjota apuaan ja et joudu noloon tilanteeseen, kun et suoraan treffeille pyydä. Itse olen käyttänyt tuota taktiikkaa ja voin sanoa, että toimii miesten kanssa:)
Täytyy seurata vielä tilannetta ja sitten miettiä, että mitä sitä keksisi, ehkä jokin yhteinen kiinnostuksen kohde voisi siihen liittyä. Tai täytyy näyttää vihreää valoa kunnolla, niin jos tämä mies jotain ehdottaisi. 🤭
- AP
Mikähomma kirjoitti:
- AP
Ap kysyy ja vastaa omiin viesteihinsä täällä. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Mikähomma kirjoitti:
- AP
Ap kysyy ja vastaa omiin viesteihinsä täällä. Noloa.
Mistähän niin päättelit? Siitä, jos satun seuraamaan tätä sivua ja vastaan mulle vastanneille heti huomattuani?
On mulla parempaakin tekemistä, kuin olla säälittävä 👏🏻😘
- AP
No tekisikö hän noin kenelle tahansa ihmiselle? Ei varmaan eli jotain taka-ajatuksia on.