Tiedättekö ihmisiä jotka ovat jämähtäneet nuoruuteensa esim. muodin tai elämäntapojen suhteen?
Mä tiedän yhden 50-vuotiaan kasaripariskunnan. Elävät siis edelleen täyttä kasaria vaikka toki nykyajan kännykät ym. on. Mutta naisella on edelleen tuon ajan hiustyyli ja esim. ramppaavat molemmat solariumissa :)
Jotenkin hauska että ovat ylläpitäneet tuollaista jo yli 20 vuotta! Näkyyköhän itsestäni eletty ysäri yhtä hyvin?
Kommentit (14)
Andy Mccoyn tyyli on ainakin pysynyt täysin samana vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ramppaan solariumissa ja olen syntynyt -96, eli en elänyt kasaria ja ysäriltäkin koin vain Teletapit. Mikä siinä on niin vanhanaikaista?
No kun olet rampannut siellä vaikka 25 vuotta, huomaat kyllä.
Kaikki 50v miehet ovat jumittuneet menneisyyteen...ja muuhunkin.
Mun 40 vuotta nuorempi tyttäreni pukeutuu kuten minä 70 - 80-lukujen vaihteessa joten muoti ei liene kauheesti muuttunut.
Tiedän myös erään kasarivaiheeseen jämähtäneen miehen. Eräs entinen yläasteen luokkakaveri on edelleen, 29-vuotiaana, ehta pissis.
Olin jo hädin tuskin täysi-ikäisenä 80-luvun lopulla jämähtänyt 60-luvulle ja siellä olen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Olin jo hädin tuskin täysi-ikäisenä 80-luvun lopulla jämähtänyt 60-luvulle ja siellä olen edelleen.
Miten tämä ilmenee?
Mun kohta 60v siskollani on 80-luvun permanentti, meikkaus mm kajalit silmissä ja tekoturkit.
Nämä on ihan huippuja. Ihanaa kun ei eletä missään muodin valtavirrassa. Jes, mahtavaa että tuollaisia ihmisiä on olemassa. Ilahduttaa näinä aikoina erityisen paljon. 💪🏼
Tiedät tulleesi vanhaksi kun, et mieti enää tuollaisia.
Minulla on ollut sama hius- ja pukeutumistyyli (pitkät hiukset ja mekkoja) jo 40 vuoden ajan eli 4-vuotiaasta lähtien. 😄
Itse pukeuduin goottityylisesti jo 15 vuotta sitten ollessani alle 18 vuotias ja tyyli on pysynyt samana yhä.
Rakastan goottirokkia, alternative-bändien keikoilla käymistä, Halloweenia/Samhainia ja #kaikkeatyypillistäsynkkäilyä.
Olen ajatellut pitää oman tyylini hautaan asti (ja kauas sen taa :D).
Mäkin ramppaan solariumissa ja olen syntynyt -96, eli en elänyt kasaria ja ysäriltäkin koin vain Teletapit. Mikä siinä on niin vanhanaikaista?