Jos pelaa naisporukan kanssa säännöllisesti videopelejä ja muita pelejä....
...niin onko parempi antaa jonkun naisista voittaa aina välillä? Vai onko mies seksikkäämpi jos on täysin voittamaton?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Sinun kohdallasi se on aikamoinen "jos."
Ei ole, kun pelaan naisporukan kanssa.
t. ap
Herrasmies häviää aina tahallaan 😉
Vierailija kirjoitti:
On siis suositeltavaa hävitä aina välillä, vaikka on huomattavasti parempi kuin porukan naiset?
t. ap
Ei niitä kiinnosta sinä tai se, että voitatko. Videopelejä, herran jumala 😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on videopeleissä? Kummasti tuntuu videopelien pelaaminen kelpaavan kyseisille naisille.
t. ap
Joko olet pelannut näiden ihmisten kanssa? Oletatko voivasi voittaa heidät, koska he ovat naisia, vai ovatko he oikeasti niin huonoja videopeleissä? Miksi näet heidät vain naisina, etkä pelikavereina?
Vierailija kirjoitti:
Miksi temppareiden katsominen aivot narikassa on yhtään sen haastavampaa? Onko ÄO:si 80?
Naiset ovat emotionaalisesti ja henkisesti pikkulapsia. Suosittelen häviämään silloin tällöin tahallaan, muuten he vetävät herneen nenään. Toki yleensä leppyvät kun saavat murua rinnan alle, nukkuvat päikkärit tai ulkoilevat 30 min.
AlffaMale28
Kuulostat todella lapselliselta. Enkä tarkoita videopelien pelaamista.
En antaisi voittaa, kokisin sen aika nöyryyttävänä ja alentavana jos joku antaisi minun voittaa. Jos mies on parempi pelaaja kuin minä, niin suon hänelle tästä taidosta tunnustuksen, aivan kuten paremmalle naisellekin, ei minulla ole ongelmaa hyväksyä jos en ole porukan paras. Hyväntahtoinen opastus sen sijaan minulle kelpaisi, olen aina valmis oppimaan paremmiltani.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet pelannut näiden ihmisten kanssa? Oletatko voivasi voittaa heidät, koska he ovat naisia, vai ovatko he oikeasti niin huonoja videopeleissä? Miksi näet heidät vain naisina, etkä pelikavereina?
Olen pelannut heidän kanssaan, ja tiedän että he häviävät minulle, jos en tahallaan anna voittaa aina välillä. Näen heidät naisina, koska tiirailen heidän pyllyjään ja tissejään.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat todella lapselliselta. Enkä tarkoita videopelien pelaamista.
Ai olen lapsellinen kun tykkään pelikaverinaisten tisseistä? Olkoot sitten, olen ylpeästi lapsellinen :D
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa asia on klassisten käytösoppaiden mukaan juuri päinvastoin: hieno nainen antaa aina miehen voittaa pelissä. Suomessahan toki käytöstapoja vaaditaan vain miehiltä.
Sinun kohdallasi se on aikamoinen "jos."