Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytätkö käsimerkkejä autossa? Keskisormea tai käden nostelua.

Vierailija
19.10.2019 |

Miten on? Heristätkö nyrkkiä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukaloa...

Vierailija
2/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Hyi! Ällöttävää näyttää peukaloa ratin takaa. Argh! Joku savolaisukko kerran näytti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vihanhallintaongelmia, sen sijaan käytöstapoja on jonkin verran. Eli en todellakaan.

Vierailija
4/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silloin, jos joku yrittää tappaa meidät. Pari kertaa on tullut hullu ohittaja vastaan ja silloin olemme itse estäneet kuolonkolarin. 

Onko liikaa töötöttää tai näyttää keskisormea tämmöisessä tapauksessa?

Vierailija
5/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä silloin, jos joku yrittää tappaa meidät. Pari kertaa on tullut hullu ohittaja vastaan ja silloin olemme itse estäneet kuolonkolarin. 

Kunhan kuljettaja pitää ratista vähintään toisella kädellä. Eli keskaria näyttää mielummin joku matkustajista.

Vierailija
6/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

N47

Vierailija
7/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole vihanhallintaongelmia, sen sijaan käytöstapoja on jonkin verran. Eli en todellakaan.

Hienoa, jos kukaan tai mikään ei ole traumatisoinut sua täyteen vihaa. Itse en ole ollut yhtä onnekas ja täytyy tunnustaa, että ystävällisten eleiden lisäksi heilahti liian usein myös ne ei niin ystävälliset ja korrektit. Joka kerta hävetti ja harmitti ja varmaan jotkut (puoli)tutut näkivätkin. Ei ole aina niin yksisellitteisiä nuokaan jutut.

Vierailija
8/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ellei käsimerkiksi lasketa heilautusta, jolla kiitän esimerkiksi tilaa antavaa traktorikuskia.

Vierailija
9/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai aina kun vastapuoli on sen ansainnut, eli aika usein. On vain niin vaikeaa olla kun kuuluu siihen 5 %:n jotka ovat keskimääräistä parempia kuljettajia. Ja kun muut hölmöilevät tulee heitä rangaista.

Vierailija
10/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että kerran näytin keskisormea. Ajoin 80km/h alueella ja yksi keski-ikäinen mies tuli sivutieltä ja kääntyi eteeni. Onneksi itselleni tuli sellainen fiilis, että saattaa näin tehdä, kun mies vahtasi vain toisesta suunnasta tulevia autoja eikä katsonut ollenkaan minun suuntaani päin. Jouduin hiljentämisestä huolimatta jarruttamaan melkoisesti, niin siinä tuli sitten samalla näytettyä keskaria. Olisi tullut pahaa jälkeä, jos olisin ajanut suoraan päin kuskin ovea... Työkaverini kysyi, että miksi jarrutit, oliait saanut uuden auton😂. No just, kyllä siinä olisi ihan henki lähtenyt, että en olisi enää autoa tarvinnut.

Vierailija
11/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai aina kun vastapuoli on sen ansainnut, eli aika usein. On vain niin vaikeaa olla kun kuuluu siihen 5 %:n jotka ovat keskimääräistä parempia kuljettajia. Ja kun muut hölmöilevät tulee heitä rangaista.

No musta jokaisella on täysi oikeus liikkua oli sitten hyvä tai huono kuski. Itse rakastin ajamista ja olin hyvä siinä (jo autokoulun opettajan ym. arvio), mutta täytyy tunnustaa että keskari heilahti aivan liian usien. Puolustaudun kyllä sillä, että lähes aina vain teille itsekkäille ja vaarallisille kuskeille eikä noille ns. huonoille kuskeille. En voinut sietää takapuskurissa roikkujia, vaarallisia ohituksia tekeviä, ruuhkassa tilaa antamattomia ymv. ja näytin sen kyllä myös. Joskus kiihdytin tahallaan jonkun egoistisen bemukuskin edelle, sillä en voi sietää tuota narsistista "pois tieltä pikku autot ja naiset" -asennetta. Mutta sori te ystävälliset ehkä väistämissäännöt juuri sillä hetkellä unohtaneet kuskit joille hermostuin, ei ollut tarkoitus.

Vierailija
12/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän keskisormea puskurissani kiinni roikkujille.

Vierailija
13/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että kerran näytin keskisormea. Ajoin 80km/h alueella ja yksi keski-ikäinen mies tuli sivutieltä ja kääntyi eteeni. Onneksi itselleni tuli sellainen fiilis, että saattaa näin tehdä, kun mies vahtasi vain toisesta suunnasta tulevia autoja eikä katsonut ollenkaan minun suuntaani päin. Jouduin hiljentämisestä huolimatta jarruttamaan melkoisesti, niin siinä tuli sitten samalla näytettyä keskaria. Olisi tullut pahaa jälkeä, jos olisin ajanut suoraan päin kuskin ovea... Työkaverini kysyi, että miksi jarrutit, oliait saanut uuden auton😂. No just, kyllä siinä olisi ihan henki lähtenyt, että en olisi enää autoa tarvinnut.

Joo olit fiksu jarruttaessasi. Sitäpaitsi vaikka olisikin etuajo-oikeus, niin päälleajo-oikeutta ei kenelläkään ole eli jarruttaa tai väistää pitää yrittää, jos sen vaan ehtii mitenkään tekemään.

Vierailija
14/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kuljettaja pitää ratista vähintään toisella kädellä. Eli keskaria näyttää mielummin joku matkustajista.

Juuri näin on toimittu pelkääjän paikalta.

Vierailija
15/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä olen tuntenut suurta tyytyväisyyttä kaahailijan kohdalla peltipoliisin välähtämisestä. Loppuu se holtiton ohittelu. 

Vierailija
16/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipailen yksiselitteistä "sorry, mokasin"-merkkiä. Kiitosheilautuksen lisäksi ei ole muille yleensä  käyttöä.

Vierailija
17/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä olen tuntenut suurta tyytyväisyyttä kaahailijan kohdalla peltipoliisin välähtämisestä. Loppuu se holtiton ohittelu. 

Kyllä! Musta juuri mikään ei ole liikenteessä törkeämpää, kuin muiden siellä liikkujien itsekäs vaarantaminen oli sitten kyseessä ylinopeus, puhelimen käyttö tmv. Ajakoot yksityistiellä vaikka itsensä metsään, jos on niin kova hinku olla piittaamatta säännöistä ja turvallisesta ajotavasta, mutta yleisille teille älkööt tulko.

Vierailija
18/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Varsinkin pk-seudulla on niin paljon huonoja kuskeja ja öykkäröiviä kaahareita, että jotenkin heille pitää viestittää ettei homma heidän kohdallaan toimi kuten pitäisi.

Vierailija
19/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Varsinkin pk-seudulla on niin paljon huonoja kuskeja ja öykkäröiviä kaahareita, että jotenkin heille pitää viestittää ettei homma heidän kohdallaan toimi kuten pitäisi.

On pienemmissä kaupungeissa ja maallakin, mutta siellä on niin paljon väljempää ettei niiden kanssa joudu samalla lailla törmäyskurssille.

Vierailija
20/23 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vihanhallintaongelmia, käytöstavat hallitsen mutten välitä niistä. Mitä paskempi päivä, sitä suurempi rattiraivo. Todellakin näyttäisin persettä ellei sen pitäisi olla penkissä. Nyt pitää tyytyä vain kansainvälisiin käsimerkkeihin. Kyllä, autoni on BMW.