Kampaamokäyntini hinta
Oli 85€. Siihen kuului puolipitkien hiusten värjäys ja leikkaus. Sai harmaat piiloon. Minusta kohtuullinen hinta.
Kommentit (17)
Mulla sama setti 150e. Kipurajoilla menee kyllä, tiedän että olisi edullisempiakin paikkoja mutta yhtä hyviä tekijöitä on harvassa.
Minä värjään itse ja äitini leikkaa keittiösaksilla. Ei kerta kaikkiaan ole varaa käydä kampaajalla.
Minulla lyhyet ja värjäys + leikkaus 45 euroo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama setti 150e. Kipurajoilla menee kyllä, tiedän että olisi edullisempiakin paikkoja mutta yhtä hyviä tekijöitä on harvassa.
Nyt on pakko kommentoida: sairasta. Vaikka tienaisit kuinka hyvin. Maksat kaksi vuotta amista käyneelle ihmiselle 150 euroa sarveiskasvustosi perkaamisesta?
Käyn 8-9vkon välein kampaajalla, väri joka koostuu 4 eri sävystä, pesu, leikkaus (välillä vuolenta) ja föönaus=70€. Puolipitkät hiukset.
Mulla maksas 120e tyven raidoitus, latvojen vaalennuspesu, sävytys ja kosteuttava tehohoito. Käyn kampaajalla 3 kk välein ja pidän tuota kohtuullisena.
Kallein reissu oli joskus 200e koko pään raidoituksesta vaalennusaineella, olaplex-lisästä ja sävytyksestä. Se tuntu kalliilta vaikka aikaakin meni lähemmäs 4 tuntia.
Oi ei, mulla oli kipuarja se 40€ leikkaus kuukausittain, kun on kova karvankasvu. Siksi kasvatin pitkät.
Hyvästä ja laadukkaasta työstä kannattaa maksaa.
Otatko kotiisi remonttimiehen pystymetsästä, vaiko ammattilaisen?
Hinnassa on suuri ero.
Aivan sama homma, teetkö itse, vai menetkö kampaajalle.
Itselläni värjäys, leikkaus ja suikkari 120€. Puoli pitkät hiukset ja suurehko mela.
M43
Mun tukan leikkaa ronski miesparturi 15 minuuttiin ja veloittaa n. 30 euroa. Ei tarvitse paljoa keskustella.
Sävyn laitan itse.
Vierailija kirjoitti:
Mun tukan leikkaa ronski miesparturi 15 minuuttiin ja veloittaa n. 30 euroa. Ei tarvitse paljoa keskustella.
Sävyn laitan itse.
Siis nainen olen ja parturi tasaa latvat.
Itse leikkaan keittiösaksilla ja en todellakaan värjää. Olen allerginen, enkä halua uusia ongelmia itselleni ja kuluja yhteiskunnalle.
Kyllä monesti näkee sellaisia tukkia, että ihmetyttää jonkun niistäkin maksaneen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kommentoida: sairasta. Vaikka tienaisit kuinka hyvin. Maksat kaksi vuotta amista käyneelle ihmiselle 150 euroa sarveiskasvustosi perkaamisesta?
Maksan suunnilleen tuon omien puolipitkien hiusteni leikkaamisesta ja raidoituksesta. Kampaajan aikaa menee tähän yli kaksi tuntia.
Kampaaja ei saa rahoja itse, vaan kampaamo saa ne. Eli sillä maksulla sitten katetaan kampaamon vuokra, aineet ja kampaajan palkka. Se kampaaja itse saa siitä työstä käteen ehkä 30-40 euroa.
Jätän aina tippiä.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Jaa. Mulla maksoi pitkien hiusten värjäys, latvojen tasaus ja hoitoaine 90€.