Jotenkin surullinen tuo Frendit-tähden Batman-koti
Eikös hänellä ollutkin jotain psyykkisiä juttuja?
Kommentit (45)
Toivottavasti Perry on kunnossa, eikä sille käy mitään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Perry on kunnossa, eikä sille käy mitään.
batman hoitaisi homman kotiin
Ja suomalaista muotoilua. Huolissaan kannattaa olla.
Frendit oli kyllä melkoista jenkkihöttöä, ei voi kun ihmetellä miten niin suuren suosion sai.
En tajua miten tämä eroaa tavallisista ihmisistä, jotka keräilee kodin täyteen jotain tiettyä juttua. Onko sekin surullista? Olen työn puolesta joutunut käymään sadoissa kodeissa ja yllättävän moni on tuollainen keräilijä. Esimerkiksi on valittu joku tietty eläin mitä esiintyy siellä sun täällä ympäri kotia, astioissa, koriste-esineissä, tekstiileissä, tauluissa... Vähän kuin joku voimaeläin. Ehkä Perryn voimaeläin on Batman.
Mitä tapahtui Frendien Chandlerille? Matthew Perry tunnistamattomana tuoreissa kuvissa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e4bf007f-3400-42d9-81be-a4cb49…
Matthew on sitten rupsahtanut pahemman kerran, voi voi. No ei siinä ikääntymisessä (tai lihomisessa) mitään, mutta jos on taas alkanut käyttämään päihteitä, niin se on jo ikävämpi juttu.
Good Fightissa Matthew teki loistavan vierailevan roolin Mike Krestevana. Sama hahmo näkyi jo Good Wifessa.
Hieman ohis, mutta ei ole elänyt täysin hiljaisuudessa, kuten juttu väittää.
Perry on kyllä turpeassa kunnossa.
Cool asunto, mieletön toi terassi.
Kaunis asunto ja mulle kyllä sopisi hyvin Batman sisustukseen. Batman on hieno mies.
N30
Jotenkin ironista että hahmonsa Chandler pelkäsi kaikkea naismaista itsessään ja nyt näyttelijän vartalo kuin raskaana olevalla naisella läskitisseineen...
Frendeissähän se oli ihan anorektisen laiha joskus alkukausilla
No eihän toi ole pahasti repsahtanut. Mahaa tullut ja plösähtänyt, mutta elämän kohentamisella timmiytyisi 6-12 kk aikana. Pahempi ongelma on jos ilo elämästä on kadonnut ja päihteet vie. Media aina mielellään mässää julkkiksilla, jotka ovat menneet pohjalle. Näyttää isämieheltä, mutta lapset puuttuu.
Niin, meille taviksillehan ei kerry kiloja keski-ikäistyessä. Perryn asunnosa on upea terassi.
Sentääs mulla on sellainen sauna missä Matthew ei ole koskaan käynyt.