Aseksuaaliin rakastunut
Ihastuin ja rakastuin ystävämieheen pari vuotta sitten. Joistakin merkeistä päättelin saavani ainakin jonkinlaista vastakaikua tunteilleni. Avauduin tunteistani pienessä humalatilassa miehelle, ja mies kertoi olevansa aseksuaali, eikä halua kenenkään kanssa läheisyyttä tms. Pitää mua edelleen ystävänä, ei siis vastaa rakkauden tunteisiini.
Tilanne on hirveä ja mua itkettää. Näen miestä aika usein ja kaikki haavat aukeavat joka kerta.
Miten päsen eteenpäin, miten irti rakkauden tunteista miestä kohtaan? Auttakaa...
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä "aseksuaalit" on nähty. Kummasti vaan eivät ole aseksuaaleja jos kohdalle osuu todella kuuma friidu tai - useammin - jäbä.
Silloin kyseessä ei ole aseksuaali vaan demiseksuaali tai grey-a, eipäs sekoiteta asioita.
Ja aseksuaalisuus ei tarkoita sitä ettei haluaisi läheisyyttä jne..jos henkilö on täysin "kylmä" hän on myös "aromantic"
Itse olen nainen ja aseksuaali ja usein ihmetyttää ihmisten luulot tästä asiasta.
Eikö tuo "demiseksuaalisuus" ole ihan tavallista, siis että tarvitaan vahva tunneside toiseen, jotta voi tuntea seksuaalista vetovoimaa..miksi näin outo nimitys, demiseksuaali?
Siellä on myös ne kivekset, jotka sitä testosteronia tuottaa, ihan vaan tiedoksi. Tottakai tutkitaan, onko siellä ongelmia.