Aseksuaaliin rakastunut
Ihastuin ja rakastuin ystävämieheen pari vuotta sitten. Joistakin merkeistä päättelin saavani ainakin jonkinlaista vastakaikua tunteilleni. Avauduin tunteistani pienessä humalatilassa miehelle, ja mies kertoi olevansa aseksuaali, eikä halua kenenkään kanssa läheisyyttä tms. Pitää mua edelleen ystävänä, ei siis vastaa rakkauden tunteisiini.
Tilanne on hirveä ja mua itkettää. Näen miestä aika usein ja kaikki haavat aukeavat joka kerta.
Miten päsen eteenpäin, miten irti rakkauden tunteista miestä kohtaan? Auttakaa...
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kiinnostuvat vain aseksuaalit. En tiedä mitä sitten haluavat kun ovat myös aika mykkiä.
No eivät ole. Minä pulputan koko ajan :D
Ja mistä tiedät että olet eksäni?
Puhut yleisesti kaikista aseksuaaleista monikossa.
A-seksuaali miehet on parhaimpia. Sen takia varmasti rakastuitkin häneen
Voi se olla pedoviilikin ja aseksuaalisuus on vain peite.
Vierailija kirjoitti:
Pedo on SEKSUAALINEN
aseksuaali EI.
En epäile, ettäkö hän ei voiisi rakastaa sinua kumppanina paljonkin, vaikka ei halua seksiä. Silti hän voi todellapaljon haluta löytää kumppanin.
Itse olen tällainen. Tuntuu vain, että kukaan ei ymmärrä tällaisen olevan mahdollista, vaikka minulle se on selvää.
En ole mikään erityinen seksuaali, vaan ihan tavallinen vaihdevuosi-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kiinnostuvat vain aseksuaalit. En tiedä mitä sitten haluavat kun ovat myös aika mykkiä.
MIstä tiedät heidän olevan aseksuaaleja, jos ovat niin mykkiä? Tuskin he sulle tästä avautuvat ja vaikenevat muista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedo on SEKSUAALINEN
aseksuaali EI.
Ymmärrätkö että ihminen voi sanoa yhtä mutta totuus voi olla toista? Muusta en viitsi edes alkaa jankaamaan kun määrittelyt on selkeät.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on se vaan helkkarin rasittavaa olla mukava ja naisiin vetoava aseksuaali mies. Sitten se päätyy aina siihen räyhäämiseen kun eivät saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on se vaan helkkarin rasittavaa olla mukava ja naisiin vetoava aseksuaali mies. Sitten se päätyy aina siihen räyhäämiseen kun eivät saa seksiä.
Ihan samanlaistahan se on seksistä ym. lähemmästä tuttavuudesta kieltäytyessä, olipa aseksuaali tai mikä tahansa seksuaali, räyhäminen alkaa, pihtariksi haukkuminen, ulkonäön arvostelu..
Vierailija kirjoitti:
Pyydä että käyttää straponia, jos ei muuten onnistu. Kyllä seksiä voi nimittäin harrastaa vaikkei sitä halua ja ihan kaveripohjalta.
Olen itse aseksuaalina aikanaan harrastanut parisuhteessa ”velvollisuusseksiä”, ja kun jatkuvasti tekee asioita joita ei itse halua, alkaa lopulta inhoamaan itseään ja sitä toista osapuolta.
Nykyään olen onnellisesti naimisissa toisen aseksuaalin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vanha aloitus, mutta minustakin kuulosti lähinnä siltä, että torjui esittäytymällä aseksuaaliksi.
Mistä näin päättelit? eikö tuossa aloituksessa sanottu, että mies ei tunne samoin tai jotain sinne päin,,eikö se nyt riitä torjunnaksi ilman että pitäisi esittää jotain muuta kuin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä "aseksuaalit" on nähty. Kummasti vaan eivät ole aseksuaaleja jos kohdalle osuu todella kuuma friidu tai - useammin - jäbä.
no tämä nyt ei taida olla totta- aseksuaalillä seksuaalinen vetovoima toista ihmistä koohtaan käsittääkseni puuttuu tai on ainakin hyvin vähäistä? Tiedä sitten voiko se iän myötä muuttua??
Muakin kiinnostaa tämä; voiko aseksuaalisuus muuttua? Voiko seksuaalinen kiinnostus ja vetovoima herätä? Ja jos voi, niin olisi kiva kuulla kokemuksia tästä. Itsellä on menossa vaihe, että mikään seksiin liittyvä ei kiinnosta, enkä tiedä onko tämä aseksuaalisuutta vai mitä. Aiemmin jotain kiinnostusta oli, mutta tällä hetkellä se tuntuu vähän turhalta. Kaipaisin kuitenkin läheisyyttä, haleja, yhteyttä.
MIten aseksuaalisuus eroaa matalasta libidosta?
Ei mitenkään ja testosteronivajeesta kärsivä mies voi kokea olevansa aseksuaali, kun halut on poissa. Oikealla hoidolla vaivasta paranisi, mutta aseksuaaliksi ryhtyminen toki se helpompi ratkaisu kuin mennä munasilleen lääkärin eteen.
Eikös testosteronipitoisuudet mitata verestä labrakokeella, eikä munia tarkastelemalla??
Kyllä siinä on tapana muutenkin tarkistaa värkit ja puristella kassit.
Tilataanko aseksuaalin miehen pallinpurijaksi joku hottisnainen? Varmistetaan, että on varmasti aseksuaali :D
LOL, tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enhän vaan eksistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä että käyttää straponia, jos ei muuten onnistu. Kyllä seksiä voi nimittäin harrastaa vaikkei sitä halua ja ihan kaveripohjalta.
Olen itse aseksuaalina aikanaan harrastanut parisuhteessa ”velvollisuusseksiä”, ja kun jatkuvasti tekee asioita joita ei itse halua, alkaa lopulta inhoamaan itseään ja sitä toista osapuolta.
Nykyään olen onnellisesti naimisissa toisen aseksuaalin kanssa.
Olisi varmaan hyvä puhua mahdollisesta aseksuaalisuudesta jo tapailuvaiheessa, ettei tule tällaista tilannetta. Olisi hirveää, jos joku harrastaisi jotain velvollisuusseksiä kanssani. Kyllähän tuon itsekin tietysti huomaisi ja menisi halut saman tien.
Vierailija kirjoitti:
MIksi aseksuaaliset miehet olisivat parhaita? Voisi tietysti kuvitella, että ovat turvallisia, eivät kinua seksiä ym..mutta hölmöä yleistää näin. Samanlaisia kuin kaikki muutkin mutta tuo seksuaalisen vedon kokeminen puuttuu. ei siis yhtään sen parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä "aseksuaalit" on nähty. Kummasti vaan eivät ole aseksuaaleja jos kohdalle osuu todella kuuma friidu tai - useammin - jäbä.
no tämä nyt ei taida olla totta- aseksuaalillä seksuaalinen vetovoima toista ihmistä koohtaan käsittääkseni puuttuu tai on ainakin hyvin vähäistä? Tiedä sitten voiko se iän myötä muuttua??
Muakin kiinnostaa tämä; voiko aseksuaalisuus muuttua? Voiko seksuaalinen kiinnostus ja vetovoima herätä? Ja jos voi, niin olisi kiva kuulla kokemuksia tästä. Itsellä on menossa vaihe, että mikään seksiin liittyvä ei kiinnosta, enkä tiedä onko tämä aseksuaalisuutta vai mitä. Aiemmin jotain kiinnostusta oli, mutta tällä hetkellä se tuntuu vähän turhalta. Kaipaisin kuitenkin läheisyyttä, haleja, yhteyttä.
Ei mitenkään ja testosteronivajeesta kärsivä mies voi kokea olevansa aseksuaali, kun halut on poissa. Oikealla hoidolla vaivasta paranisi, mutta aseksuaaliksi ryhtyminen toki se helpompi ratkaisu kuin mennä munasilleen lääkärin eteen.
Eikös testosteronipitoisuudet mitata verestä labrakokeella, eikä munia tarkastelemalla??
Meinaatko, että jos menee lääkäriin ja kertoo ettei oikein meinaa himottaa ja ottaa eteen, niin siellä ei joutuisi housujaan laskemaan ja värkkejään näyttämään? Ihan housut jalassa tehdään joku diagnoosi ja hoitosuunnitelma kohdetta näkemättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha aloitus, mutta minustakin kuulosti lähinnä siltä, että torjui esittäytymällä aseksuaaliksi.
Mistä näin päättelit? eikö tuossa aloituksessa sanottu, että mies ei tunne samoin tai jotain sinne päin,,eikö se nyt riitä torjunnaksi ilman että pitäisi esittää jotain muuta kuin on?
No aseksuaalisuus ei tarkoita sitä, ettei välittäisi läheisyydestä tai ei voisi rakastaa. Kyseinen mies vain ei välitä tuosta naisesta, voi tietysti olla aseksuaalikin mutta reilumpaa minusta olisi sanoa suoraan, että ei kiinnosta lähempi tuttavuus. Helppo piiloutua sen aseksuaalisuuden taakse, niin ei tule kiusallisia kysymyksiä, takertumista ja vonkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että jos menee lääkäriin ja kertoo ettei oikein meinaa himottaa ja ottaa eteen, niin siellä ei joutuisi housujaan laskemaan ja värkkejään näyttämään? Ihan housut jalassa tehdään joku diagnoosi ja hoitosuunnitelma kohdetta näkemättä?
No eipä se lääkäri munaa katsomalla näe testopitoisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enhän vaan eksistäni.
En tiedä mitä sitten haluavat kun ovat myös aika mykkiä