Täytin 26 ja tuntuu että näytän jo vanhalta akalta..
Kaukana on nuoruuden kauneus ja hehku. pitäisikö ottaa filleriä naamaan vai mikä tässä auttaa??
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Juna meni jo
19-23 nainen parhaimmillaan
Se tuli huomattua.
Mä olen 50v enkä vieläkään näytä vanhalta akalta =)
Älä vaan vielä mitään fillereitä ota. Ota sen sijaan paljon valokuvia, koska 10 vuotta kun kuluu - puhumattakaan 20 vuoden päästä - tämän hetken kuvat näyttävät niin hehkeiltä, että häkellyt!
Oikeasti olet vielä todella nuori. Nimimerkillä kohta 50 ja nyt alkaa oikeasti etelä kutsua poskihelttoja sekä silmäpusseja. Sulla ei ole vielä pariinkymmeneen vuoteen mitään hätää.
Täytin 26 ja näytän edelleen 14-vuotiaalta :/ Ehkä sitä joskus vielä edes ulkoisesti miehistyy.
Terveisin Naispelko26
Täällä toinen, täytän muutaman kuukauden kuluttua. Ihme juttu, olen hyvässä kuosissa enkä juhli tms., mutta silmänympärysiho alkaa jo rypistyä erilailla kuin ennen. Hyvästi naama! Nopeasti se aika kului.. Onneksi ehdin pokata hyvän miehen jo ajat sitten ja lapsetkin saatu, joten olen sitten vanhempainilloissa aina nuorekkain äiti (viittaus toiseen ketjuun). :) Ainiin ja siinä toisessa ketjussa kerrottiin, että kestävyysliikunta vanhentaa, mutta HIIT pitää kuntoa yllä, muttei kuitenkaan "ruostuta". Otin vinkistä vaarin ja lopetin lenkit, täst edes vaan humppaan ja pumppaan! :D
Naistenhuoneella huomaa miten ihmisillä on vääristynyt käsitys oman ulkonäkönsä iästä.
Vierailija kirjoitti:
Naistenhuoneella huomaa miten ihmisillä on vääristynyt käsitys oman ulkonäkönsä iästä.
Siis mitä
Vierailija kirjoitti:
Jep. Muistakaa, että ne instabeibekuvat tms. EIVÄT ole todellisuutta................
Mulle tuli 25-vuotiaana ensimmäiset juonteet silmien alle ja 28-vuotiaana eka harmaa hius... Pelottaa.
Et näytä! Oot mun silmissä ihan mun tyttäreni/lapseni.
N 49
Vierailija kirjoitti:
Juna meni jo
Jonne 16v.
Oli valitettavaa tai ei, mutta totuus on, että eletyt vuodet näkyvät eri ihmisten ulkonäössä hyvinkin eri tavalla. Biologisessa vanhenemisessa on suuria yksilöllisiä eroja, sen nopeudessa siis. Toiset vanhenevat biologisesti samassa ajassa selvästi enemmän kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 50v enkä vieläkään näytä vanhalta akalta =)
Suosittelen käyntiä Specsaversilla
En ole koskaan nähnyt ketään ihmistä, jota mitkään fillerit kaunistaisi. Ei se tuo sitä jo elettyä nuoruutta ja hehkua takaisin, pahimmilliaan jopa tekee vielä vanhemman näköisen.
Minä olin 34 vuotiaana kaikkein hehkeimmilläni. Olen vieläkin varsin vetävä, vaikka ikää on 48 v.
Juna meni jo