Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 26 ja tuntuu että näytän jo vanhalta akalta..

Vierailija
18.10.2019 |

Kaukana on nuoruuden kauneus ja hehku. pitäisikö ottaa filleriä naamaan vai mikä tässä auttaa??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna meni jo 

19-23 nainen parhaimmillaan

Vierailija
2/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juna meni jo 

Se tuli huomattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50v enkä vieläkään näytä vanhalta akalta =)

Vierailija
4/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan vielä mitään fillereitä ota. Ota sen sijaan paljon valokuvia, koska 10 vuotta kun kuluu - puhumattakaan 20 vuoden päästä - tämän hetken kuvat näyttävät niin hehkeiltä, että häkellyt!

Oikeasti olet vielä todella nuori. Nimimerkillä kohta 50 ja nyt alkaa oikeasti etelä kutsua poskihelttoja sekä silmäpusseja. Sulla ei ole vielä pariinkymmeneen vuoteen mitään hätää.

Vierailija
5/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 26 ja näytän edelleen 14-vuotiaalta :/ Ehkä sitä joskus vielä edes ulkoisesti miehistyy.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
6/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, täytän muutaman kuukauden kuluttua. Ihme juttu, olen hyvässä kuosissa enkä juhli tms., mutta silmänympärysiho alkaa jo rypistyä erilailla kuin ennen. Hyvästi naama! Nopeasti se aika kului.. Onneksi ehdin pokata hyvän miehen jo ajat sitten ja lapsetkin saatu, joten olen sitten vanhempainilloissa aina nuorekkain äiti (viittaus toiseen ketjuun). :) Ainiin ja siinä toisessa ketjussa kerrottiin, että kestävyysliikunta vanhentaa, mutta HIIT pitää kuntoa yllä, muttei kuitenkaan "ruostuta". Otin vinkistä vaarin ja lopetin lenkit, täst edes vaan humppaan ja pumppaan! :D

Vierailija
7/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenhuoneella huomaa miten ihmisillä on vääristynyt käsitys oman ulkonäkönsä iästä.

Vierailija
8/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenhuoneella huomaa miten ihmisillä on vääristynyt käsitys oman ulkonäkönsä iästä.

Siis mitä

Vierailija
9/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Muistakaa, että ne instabeibekuvat tms. EIVÄT ole todellisuutta................

Vierailija
10/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli 25-vuotiaana ensimmäiset juonteet silmien alle ja 28-vuotiaana eka harmaa hius... Pelottaa. 

Vierailija
11/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näytä! Oot mun silmissä ihan mun tyttäreni/lapseni.

N 49

Vierailija
12/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juna meni jo 

Jonne 16v.

Vierailija
13/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli valitettavaa tai ei, mutta totuus on, että eletyt vuodet näkyvät eri ihmisten ulkonäössä hyvinkin eri tavalla. Biologisessa vanhenemisessa on suuria yksilöllisiä eroja, sen nopeudessa siis. Toiset vanhenevat biologisesti samassa ajassa selvästi enemmän kuin toiset.

Vierailija
14/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 50v enkä vieläkään näytä vanhalta akalta =)

Suosittelen käyntiä Specsaversilla

Vierailija
15/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt ketään ihmistä, jota mitkään fillerit kaunistaisi. Ei se tuo sitä jo elettyä nuoruutta ja hehkua takaisin, pahimmilliaan jopa tekee vielä vanhemman näköisen.

Vierailija
16/16 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 34 vuotiaana kaikkein hehkeimmilläni. Olen vieläkin varsin vetävä, vaikka ikää on 48 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi