Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki miehet haluavat sellaisen bossladyn, joka tietää mitä haluaa

Vierailija
18.10.2019 |

Ei miehiä kiinnosta mikään tavallinen kiltti tyttö saati ujo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoiako Ap, ettei tavallinen kilttityttö tai ujompi tyttö voisi sinusta tietää, miä haluaa? - Jos näin luulet, niin erehdy ja olet väärässä ja pahasti. 

Vierailija
2/6 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, koska suuri osa miehistä on itse niin vässyjä, että haluavat jonkun, joka päättää ja hoitaa asiat.

"Normaali" mies ei tarvitse pomoa vaan tasavertaisen kumppanin. Ja uskaltaa joskus tarpeen tullen ottaa ohjat ja vastuuta myös itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, koska suuri osa miehistä on itse niin vässyjä, että haluavat jonkun, joka päättää ja hoitaa asiat.

"Normaali" mies ei tarvitse pomoa vaan tasavertaisen kumppanin. Ja uskaltaa joskus tarpeen tullen ottaa ohjat ja vastuuta myös itse.

Jos noin olisi niin itsevarmimmat, määrätietoisimmat, kunnianhimoisimmat jne miehet jäisivät ilman kumppania, koska harvalle löytyisi "tasaveroista" naista.

Tämä on taas näitä asioita joissa heikompi nainen on "naisellinen" tai "omalla tavallaan vahva", kun taas heikompi mies on vässykkä.

Vierailija
4/6 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä on kyllä nähty niitä miehiä jotka ottaa vastuun elämästään. Lähinnäkin vätyksiä. Tai jos ottaa vastuuta ja näyttää että missä se kaappi seisoo, niin heti muija kirjoittaa täällä että mitäköhän tekis kun mies määrää kaikesta, eronko ottaisi??

Vierailija
5/6 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki tähän yltiötärkeään tietoon?

Vierailija
6/6 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta.