Blondit naiset, kuvailkaa millaisen miehen kanssa haluaisitte parisuhteeseen
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Hei,
Arvon leidit kiinnostaisiko tälläinen karvaisempi ja tummempi ihanuus.
Nimeni Mustafa, mitat saatte kuvan kera jos kiinnostaa.Iloisin Terveisin
Mustafa
Ei.
Kuvailen ihannemiestä vain ulkoisesti, koska muuten tulisi listaus ominaisuuksista. 😄 Ulkoisesti itse viehätyn erityisesti ruskeatukkaisista miehistä, tulee mukava kontrasti omaan vaaleuteeni. Jos miehen tukka olisi lisäksi pitkä sekä viikset ja parta. Itsellänikin pitkä tukka.
Vierailija kirjoitti:
Hei,
Arvon leidit kiinnostaisiko tälläinen karvaisempi ja tummempi ihanuus.
Nimeni Mustafa, mitat saatte kuvan kera jos kiinnostaa.Iloisin Terveisin
Mustafa
Ya Mustafa
Vierailija kirjoitti:
Kuvailen ihannemiestä vain ulkoisesti, koska muuten tulisi listaus ominaisuuksista. 😄 Ulkoisesti itse viehätyn erityisesti ruskeatukkaisista miehistä, tulee mukava kontrasti omaan vaaleuteeni. Jos miehen tukka olisi lisäksi pitkä sekä viikset ja parta. Itsellänikin pitkä tukka.
Hei, Olen Mustafi.
Kuvailit minua, soita?
Iloiset Terveiset
Mustafi
Vierailija kirjoitti:
Eero ja Jussi 1960. Ilmeisesti ekan kerran äänilevyllä. Ovat heidän äänensä muuttuneet aika lailla tuosta ajasta.
Hyvännäköinen, lihakset, kauniit hampaat, treenattu kroppa.
Blondilla on kaksi merkitystä: hiusten väri ja naisten vähemmän vähemmän imarteleva ominaisuus. Vastauksista päätellen osa kommentoijista on jälkimmäistä ryhmää ja on tarttunut AP:n virittämään ansaan.😄
Mahdollisimman tumma. Oikeestaan iällä ei ole paljon väliä, kunhan mies on tarpeeksi tumma. Ja sitten pitkät miehet kiinnostaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Rikas, komea, antelias ja aina valmis panemaan.
Haitanneeki, jos vain tuo viimeinen päte...?
Olen 27v. ja tykkään alle 20v miehistä. Tummuus ja koko ehdoton kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Olen 27v. ja tykkään alle 20v miehistä. Tummuus ja koko ehdoton kriteeri.
Itse olen jo yli 30, mut samat kriteerit täälläkin.
Blondina en ottaisi miestä joka näkee vain hiusvärin
Liberialainen rantagigolo kelpaa.
Huumorintajuinen ja lojaaji, käsistään taitava, huomioonottava, avulias, rakastava, lapsirakas, eläinrakas, siisti, viherpeukalo, kulinaristi, romanttinen, musikaalinen. Kyllähän toi lista tosta viel kasvais