Onko kukaan muu kokenut "virheitä matrixissa"/ glitch in the matrix -tyyppisiä tilanteita?
Eli onko muut kokeneet selittämättömiä tapahtumia, jotka saavat epäilemään, että on olemassa rinnakkaisuniversumeja, enneaavistuksia, aikahyppelyä tms?
Aloitan kertomalla omat kaksi kokemustani.
Kävimme veljeni kanssa vaateostoksilla, kun näimme vaatekauppaan sisään astuessamme vihaisen, vihreään takkiin sonnustautuneen punahiuksisen naisen, joka huusi myyjälle ja vaati hyvitystä jostain ostamastaan tuotteesta. Menimme toiselle puolelle kauppaa ja hetken päästä näimme naisen rynnistävän ulos kaupasta tuohtuneena. Häneltä putosi lattialle nenäliina, kuitti tai vastaava. Naurahtelimme vähän naisen huonolle käytökselle. Valitsimme veljeni kanssa vaatteet, menimme sovituskoppiin ja päädyin ostamaan yhden paidan. Menimme kassalle. Sydän hyppäsi kurkkuun, sillä kassalla oli käynnissä täysin sama tilanne kuin kauppaan tullessamme. Siinä oli tismalleen sama nainen huutamassa tismalleen samat sanat myyjän vastatessa tismalleen samalla tavalla kuin hetkeä aiemmin. Sitten nainen rynnisti ulos tavalla, jonka olimme jo kerran nähneet. Nenäliina/kuitti putosi jälleen naiselta lattialle. Jokainen yksityiskohta oli identtinen. Veljeni ja minä hätkähdimme tilannetta niin paljon, että puhumme siitä vielä vuosien jälkeenkin.
Ollessani noin 14-vuotias, minulla oli muutaman viikon kausi, jolloin näin edeltävänä yönä unen, joka täsmäsi aina lempisarjani seuraavan jakson kanssa. Osasin aina kertoa perheelleni etukäteen jakson tapahtumat ja jopa repliikit, koska olin ne jo nähnyt unessa. Sarja lopetettiin, joten en tiedä, kauanko tätä olisi jatkunut.
Kommentit (1543)
Vierailija kirjoitti:
Olimme lomalla Kroatiassa. Noin 10 metrin päässä rantaviivaa pitkin käveli tuttu perhe ohitse. Oli sen verran ääniä rannalla, etten huutanut heidän perään.
Törmäsin naiseen myöhemmin ja kerroin nähneeni heidät rannalla. Hämmästykseni oli suuri, kun hän sanoi, etteivät he ole koskaan olleen Kroatiassa. Kyseessä siis nelihenkinen perhe. Yhden ihmisen voisi vielä nähdä väärin, mutta koko perhe käveli siitä edestäni. Tämä on jäänyt mieleen.
Mut jotkut on kans sellaisia taukkeja, etteivät voi millään myöntää olleensa jossain tai ovat luulleet olleensa jossain ihan muualla. Yksikin ihminen oli kanssani Puolan Gdanskissa ja joi jopa kaljaa todistettavasti 7 ihmisen läsnäollessa, niin myöhemmin hän kivenkovaan väitti miten ei ole käynyt puolassa päinkään. Melkoinen kangastus, tai sitten ihminen ei vain muista.
Mieheni kanssa olen aivan varma, että meidät on jostain samasta tähtipölystä luotu. Alusta asti tuntui siltä niin kuin toisen olisi tuntenut aina, en varsinaisesti usko mihinkään entisiin elämiin, mutta ollaan puolileikillään vitsailtu asialla että meidän on täytynyt entisessä elämässä jo olla aviopuolisoita tai kaksosia tai jotain.
Tulee esiin ihan tylsissä, arkisissa asioissa usein. Toinen ajattelee jotain niin toinen sanoo sen kohta ääneen. Esim. Seuraavan viikonlopun suunnitelmat, tai mitä tehdään ruuaksi. Yksi päivä mietin, että pitkään aikaan ei ole tullut tehtyä makaronilaatikkoa, ja parin minuutin päästä mies sanoo "Ajattelin tuossa sitä ruokaa, että olisko makaronilaatikko?"
Ja ei olla oltu mitään 40 vuotta yhdessä että ajatukset ja tavat olisi sitä kautta synkronoitunut yhteen. Meidät on vain ohjelmoitu jotenkin samalla tavalla pelottavan monessa asiassa :D
Vierailija kirjoitti:
Elokuvissa tajusin että minähän olen nähnyt tämän kohtauksen jo. Ja oli ihan uusi elokuva ja niin erikoinen kohtaus että ei voi sekaantua mihinkään muuhun leffaan. Tiesin siis tarkalleen mitä tapahtuu ja mitä seuraavaksi sanotaan. Tuli todella outo ja epätodellinen olo kun tuijotin sitä leffaa monttu auki.
Leffat on kirjoitettu tarkoituksella, hyödyntäen ihmisen alitajuntaa. Ne on aika helposti ennakoitavia, ja ennalta arvattavia. Tai sitten ne on osittain samoja tai kopioituja, joistain aiemmin näkemistäsi. Älkää nyt hyvänen aika kaikkia laittako "Matrixin piikkiin". Tuo Matrix kärsii vähän inflaation, jos arkisimmatkin asiatkin on niin ihmeellistä.
Tänään aamulla katsoin kelloa, se näytti 7:57 ja kun katsoin hetken päästä uudestaan niin se näyttikin 7:56....Ehkä sitten katsoin ensimmäisellä kerralla väärin, mutta vähän outo tunne tästä jäi.
Jotain mielenterveyden häiriöitä nämä. Mitään matrixia ei ole olemassa.
En koskaan voita lotossa. Silti jotkut muka voittavat. Ei ole mahdollista.
Mulla oli soinnut koko aamun päässä benjamin ja bessin biisi "paremmin kuin kukkaan muu". Avasin sitten radion ja sieltä tuli paremmin kuin kujkaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kuolleen poikani, kaksoisolennon, kaupassa missä kävimme useasti yhdessä hänen eläessään. Välimatkaa oli joku kymmenen metriä. Hän sisällä kaupassa, minä ulkopuolella joulukuun pimeässä. Isot ikkunat, Biltemasta kyse. Sama kävelytyyli.
Ilahduin, sama tunne tuli sydämeeni kun hänen eläessään.
Mutta melkeenpä samassa hetkessä järkeni sanoi että ei voi olla poikani koska hänhän on kuollut.
Kuolemasta oli mennyt joku puoli vuotta. Kun pyydän saan häneltä merkkejä että kaikki hyvin.
Tänään viimeeksi. Pyysin merkkiä ja mikrokupin kansi katosi ihmeellisesti. Ja palautu. Kerkesin jo etsiä. Naureskelin että oli piilottanut sen multa.
Asun hänen vanhassa asunnossaan, missä hän myös menehtyi.
Tunnen rakkautta tässä asunnossa.
Täytyy olla eri ulottuvuuksia, ja luulenpa että sielut pystyvät matkaamaan vapa
Mulla on se tunne että sielu on energiahippunen.
Kun kuolemme hippunen ajallaan palautuu suureen kokonaisuuteen, luojan energiaan.
Välillä pääsee elämää jotain elämää mikä on jo ennalta määrätty.
Näistä tulisi sielun oppia oppeja.
Olen lukenut paljon Dolores Cannon kirjallisuutta.
Näin unen, jossa viime vuonna edesmennyt isoisäni oli asuntoni rappukäytävässä ja hymyili leveästi... Hän oli yhä samannäköinen, sairauden uuvuttama ja hyvin laiha, mutta tosiaan hänellä oli leveä ja lämmin hymy ja iloisen näköiset silmät. En muista sellaista hymyä hänellä koskaan nähneeni. Minulle tuli tästä unesta sellainen olo että ei minun tarvitse itseäni enää soimata siitä, etten käynyt tarpeeksi häntä viimeisinä vuosinaan katsomassa,hänellä on kaikki nyt hyvin.
kuali kirjoitti:
Vähän sama homma. Olen ollut isojen yhtiöiden asiakaspalvelussa töissä ja puheluliikenteen määrä on täysin mustavalkoinen.
Joko kaikki soittavat yhtä aikaa tai kukaan ei soita. Sama reklamaatioasiakkaiden kohdalla. Kaikki valittavat samaan aikaan, kuin maailma olisi "kärttyinen" samana hetkenä, ja toisina aika-kausina taas ei mitään ja kellään ei ole nokan koputtamista.
Mitenkäs sitten selität, planeettojen asennolla vai millä..
Samoin muidenkin työyhteydenottojen kanssa. Teen asiantuntijatyötä ja välillä on päiväkin, ettei kukaan ole missään yhteydessä, ei työkaverit, eikä asiakkaat. Sitten on yhtäkkiä puolituntinen, jonka aikana kuusi viestittää tai pyytää soittamaan yllättävissä kiireellisissä asioissa. Tapahtuu kerta toisensa jälkeen. Samoin kuin kaupankassat; kauppaan mentäessä ovat tyhjät ja koko kauppa suorastaan autio, mutta kerättyäsi ostokset yhtäkkiä puoli tusinaa muutakin on kärryt kukkuroillaan suuntaamassa maksamaan.
Ala-aste ikäisenä olin mennyt nukkumaan perjantaina ja heräsin sunnuntaina. Olin siis nukkunut koko lauantain yli. Aikaa tästä on joku 46 vuotta ja koko elämäni aikana en ole toiste nukkunut kokonaisen vuorokauden yli. Matrixissa ollut joku häiriö, jonka vuoksi skipattiin kokonainen vuorokausi. Kerralla 2 yötä yhden yön sijaan.
Vierailija kirjoitti:
kuali kirjoitti:
Vähän sama homma. Olen ollut isojen yhtiöiden asiakaspalvelussa töissä ja puheluliikenteen määrä on täysin mustavalkoinen.
Joko kaikki soittavat yhtä aikaa tai kukaan ei soita. Sama reklamaatioasiakkaiden kohdalla. Kaikki valittavat samaan aikaan, kuin maailma olisi "kärttyinen" samana hetkenä, ja toisina aika-kausina taas ei mitään ja kellään ei ole nokan koputtamista.
Samoin muidenkin työyhteydenottojen kanssa. Teen asiantuntijatyötä ja välillä on päiväkin, ettei kukaan ole missään yhteydessä, ei työkaverit, eikä asiakkaat. Sitten on yhtäkkiä puolituntinen, jonka aikana kuusi viestittää tai pyytää soittamaan yllättävissä kiireellisissä asioissa. Tapahtuu kerta toisensa jälkeen. Samoin kuin kaupankassat; kauppaan mentäessä ovat tyhjät ja koko kauppa suorastaan autio, mutta kerättyäsi os
Huomasin saman joskus nuorena aikuisena. Esim. karkkikauppa oli usein tyhjä, kun menin sinne, mutta kierreltyäni siellä hetken, sinne lappasi yhtäkkiä monen ikäisiä asiakkaita ja mihin aukioloaikaan tahansa.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan voita lotossa. Silti jotkut muka voittavat. Ei ole mahdollista.
Lottovoitot ovat kuin ufot. Paljon niistä kuulee puhuttavan, mutta eipä kumpaakaan koskaan itse ole näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri noin pari viikkoa sitten voimakkaan unen, joka liittyi tähän aiheeseen. Siinä unessa näytettiin miten Amerikka (nykyisellään) tulee romahtamaan. Asialla on myöskin kauaskantoiset seuraukset Eurooppaan ja nykyään täällä Suomessakin mm.julkisuudessa käytäviin (mm.etnisiin) kysymyksiin.
Mysteerinen "samettimainen" henkilö tai hahmo kertoi, että nämä asiat tulevat tapahtumaan noin 20 - 30 vuoden aikajanalla tästä hetkestä, ja se mullistaa nykyiset "länsimaiset" arvot täysin toisin päin, hän kerto myös että näky on totta ja tulee niin tapahtumaan ...
Seuraavana iltana luin erästä kirjaa sängylläni, ja tunsin voimakkaan virtauksen (ilmavirta olisi liian lievä sana! ) sekä kuin minua olisi vedetty päästä ja jalasta. Olin ikään kuin pakotettu katsomaan ylös hyllykölle, lähes katonrajaan (en ole mitenkään heikko fyysisesti!) jossa näin samanlaiset "samettimaisen" käden kuin siinä unessa e
Nyt vuonna 2024 unesi vaikuttaa hyvinkin uskottavalta skenaariolta. Paljon on muuttunut lyhyessä ajassa ja paljon tulee muuttumaan.
En tiedä onko tää matrixia, vai sitä että 20v sitten nähty uni vaikutti mun käyttäytymiseen / tai loi valemuistoja.
Näin siis juniorina unta että seison hirveässä kasvottomassa ihmisimassassa. Näen massan yli Vaalean kihara hiuksisen eksoottisen näköisen naisen. Tämä nainen kävelee massan läpi mun ohitseni. Viimeisen 10m todella intensiivinen katsekontakti päällä.
Unessa nainen jää vaivaamaan. Uni etenee siihen että olen kaupassa ja nainen tulee uudelleen vastaan. Rohkaisen itseni ja menen juttelemaan. Rakkautta ensisilmäyksellä. Muistan edelleen miten heräsin ja miten todelliselta kaikki tuntui..
17v tosta unesta olen kentällä jossa on hillitön ihmismassa. Unessa näkemäni nainen kävelee ohitse. Intensiivisen tuijotuksen kautta. Päivää myöhemmin tämä sama nainen kävelee mua kaupassa vastaan. Menen juttelemaan ja siitä alkoi elämäni omituisen suhde.
Vierailija kirjoitti:
kuali kirjoitti:
Samoin muidenkin työyhteydenottojen kanssa. Teen asiantuntijatyötä ja välillä on päiväkin, ettei kukaan ole missään yhteydessä, ei työkaverit, eikä asiakkaat. Sitten on yhtäkkiä puolituntinen, jonka aikana kuusi viestittää tai pyytää soittamaan yllättävissä kiireellisissä asioissa. Tapahtuu kerta toisensa jälkeen. Samoin kuin kaupankassat; kauppaan mentäessä ovat tyhjät ja koko kauppa suorastaan autio, mutta kerättyäsi os
Semmoinen asiantuntija tänään.
Vierailija kirjoitti:
Ala-aste ikäisenä olin mennyt nukkumaan perjantaina ja heräsin sunnuntaina. Olin siis nukkunut koko lauantain yli. Aikaa tästä on joku 46 vuotta ja koko elämäni aikana en ole toiste nukkunut kokonaisen vuorokauden yli. Matrixissa ollut joku häiriö, jonka vuoksi skipattiin kokonainen vuorokausi. Kerralla 2 yötä yhden yön sijaan.
Miksei vanhemmat tehneet mitään? Soittaneet hätäkeskukseen kun lapsi ei herää? Johan tuossa olisi vakavassa nestehukassa herättyään.
Mun ja vaimon tapaaminen. Oli tasan varmasti joku isompi universumin juoni takana. Niin älyttömän paljon älyttömiä sattumia ettei kukaan uskoisi.
Muutamankin kerran on käynyt niin, että yhtäkkiä mieleen on juolahtanut joku vanha kaveri tai ihminen menneisyydestä, jota en ole nähnyt vuosiin. Kenties pariin kymmeneen vuoteen. Ja sitten on käynyt niin, että tämä henkilö tulee lähes heti tämän jälkeen vastaan jossakin yhteydessä. Olen joskus miettinyt että se ei voi olla sattumaa. Esim kerran kuuntelin radiosta jotakin ohjelmaa, jossa oli puhetta yläasteesta ja siellä olleista erikoisista kavereista. Omastani on kulunut yli 30 vuotta ja aloin miettimään että ketäs kuvaukseen sopivia siellä olikaan. Sitten mieleen tuli yksi tyyppi joka sopi tähän. Mietin hetken että minneköhän sekin hävisi, viimeksi nähnyt keväällä 1994. Sitten laitoin vaatteet päälle ja menin kirjastoon, jossa tämä sama tyyppi kävelee ensimmäisenä vastaan. Ei voi olla sattumaa. Kyseessä oli vielä eri kaupunki kuin missä aikanaan asuin. Joku vaisto tai sellainen ihmisellä on, ehkä emme ihan tajua kaikkea miten jutut menee.