Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu kokenut "virheitä matrixissa"/ glitch in the matrix -tyyppisiä tilanteita?

Vierailija
18.10.2019 |

Eli onko muut kokeneet selittämättömiä tapahtumia, jotka saavat epäilemään, että on olemassa rinnakkaisuniversumeja, enneaavistuksia, aikahyppelyä tms?

Aloitan kertomalla omat kaksi kokemustani.

Kävimme veljeni kanssa vaateostoksilla, kun näimme vaatekauppaan sisään astuessamme vihaisen, vihreään takkiin sonnustautuneen punahiuksisen naisen, joka huusi myyjälle ja vaati hyvitystä jostain ostamastaan tuotteesta. Menimme toiselle puolelle kauppaa ja hetken päästä näimme naisen rynnistävän ulos kaupasta tuohtuneena. Häneltä putosi lattialle nenäliina, kuitti tai vastaava. Naurahtelimme vähän naisen huonolle käytökselle. Valitsimme veljeni kanssa vaatteet, menimme sovituskoppiin ja päädyin ostamaan yhden paidan. Menimme kassalle. Sydän hyppäsi kurkkuun, sillä kassalla oli käynnissä täysin sama tilanne kuin kauppaan tullessamme. Siinä oli tismalleen sama nainen huutamassa tismalleen samat sanat myyjän vastatessa tismalleen samalla tavalla kuin hetkeä aiemmin. Sitten nainen rynnisti ulos tavalla, jonka olimme jo kerran nähneet. Nenäliina/kuitti putosi jälleen naiselta lattialle. Jokainen yksityiskohta oli identtinen. Veljeni ja minä hätkähdimme tilannetta niin paljon, että puhumme siitä vielä vuosien jälkeenkin.

Ollessani noin 14-vuotias, minulla oli muutaman viikon kausi, jolloin näin edeltävänä yönä unen, joka täsmäsi aina lempisarjani seuraavan jakson kanssa. Osasin aina kertoa perheelleni etukäteen jakson tapahtumat ja jopa repliikit, koska olin ne jo nähnyt unessa. Sarja lopetettiin, joten en tiedä, kauanko tätä olisi jatkunut.

Kommentit (1543)

Vierailija
661/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään lähdin kaupasta, jäin säätämään ostoksiani. Pariskunta vieressä keskusteli kovaan ääneen ja tovin katselin et mikä meno, mut eivät suomea puhuneet (ehkä ven.).

Tulin kotiin ja selasin tv -kanavia ja he olivat 90 päivää morsiammena TLC kanavalla.

Siis hetkinen, mikä pariskunta tuo oli? Oletko siis Suomessa?

Vierailija
662/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri vaikutti vihaiselta tai hermostuneelta, mietin olenko aiheuttanut sen jotenkin.

Spotifyn satunnaistoisto antoi minulle biisin "Not About You".

Eikä juttu sitten liittynyt minuun. 

Sattumaa vai ei? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa uskoa Matrix-teoriaan koska en keksi mitään järkevää syytä miksi joku alieni haaskaisi aikaa, vaivaa ja laskentatehoa mun tylsän elämän simuloimiseen. Nytkin syön pitkästyneenä leipää lattialla ja kuuntelen hanhien kaakatusta. Katsooko jossain joku kolmikätinen alien tätä ja vetää tumppuun?

Kiitos tästä :DDDDDD

Vierailija
664/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri noin pari viikkoa sitten voimakkaan unen, joka liittyi tähän aiheeseen. Siinä unessa näytettiin miten Amerikka (nykyisellään) tulee romahtamaan. Asialla on myöskin kauaskantoiset seuraukset Eurooppaan ja nykyään täällä Suomessakin mm.julkisuudessa käytäviin (mm.etnisiin) kysymyksiin.

Mysteerinen "samettimainen" henkilö tai hahmo kertoi, että nämä asiat tulevat tapahtumaan noin 20 - 30 vuoden aikajanalla tästä hetkestä, ja se mullistaa nykyiset "länsimaiset" arvot täysin toisin päin, hän kerto myös että näky on totta ja tulee niin tapahtumaan ...

Seuraavana iltana luin erästä kirjaa sängylläni, ja tunsin voimakkaan virtauksen (ilmavirta olisi liian lievä sana! ) sekä kuin minua olisi vedetty päästä ja jalasta. Olin ikään kuin pakotettu katsomaan ylös hyllykölle, lähes katonrajaan (en ole mitenkään heikko fyysisesti!) jossa näin samanlaiset "samettimaisen" käden kuin siinä unessa edellisenä yönä, samalla kuulin kuiskaavan äänen : "kerro siitä" ... Olin todella hämmentynyt, en ole koskaan kokenut vastaavaa ilmiötä. Ilmeisesti kuiskaus tarkoitti, että minun täytyy jossakin kertoa tästä "unestani", tässä nyt kerroin siitä (tuntuu, että en tällä erää voi kertoa tästä yhtään enempää) ...

Siis sun näky sanoi itse olevansa totta? Kuulostaa luotettavalta. 

Mitä hyötyä tästä sun kertomisesta on meille? Ei suomalaiset voi estää Amerikkaa romahtamasta. 

Ei, mutta se on maailman johtava talousmahti noin alkajaisiksi.

Vierailija
665/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime talvena olin huoneessani ja uneton yö menossa ja valot kiinni. Yhtäkkiä kattolamppu syttyi päälle ja samalla valon syttymisen yhteydessä kuulen valokatkaisimesta äänen niin kuin olisi jokin siitä painanut.

Ja kerran vielä näihin samoihin aikoihin vielä selvinpäin tässä huoneessa käärin jointtia. Istuin selkä seinää vasten lattialla patjan päällä ja kun oli kummatkin kädet varattuna rullaustouhussa huomaan näkökentässä muutoksen kun tarkkaavaisesti käärin jopoa, että Rizla-pakkaus oli koholla kun sen huomasin ja alkou tippumaan vasemman käden etupuolella noin 10-15cm korkeudesta väsäyskautaselle lautausta kilauttaen pahvimaisella äänellä.

Tästä sen näkee ettei myssyttely kannata.

Vierailija
666/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yövahti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..... kirjoitti:

Minulla on näitä monta, mistähän sitä aloittaisi...

Vuonna 2014 näin unta, jossa seisoin katselemassa valtavaa palavaa kivikatedraalia. Tiesin unessa olevani Pariisissa. Oli ilta, jo pimeää, ja valtavat tulenlieskat löivät tummaa taivasta kohti. Näky oli todella vaikuttava. Ihmisiä juoksi ulos katedraalin seinässä olevasta aukosta ja kun he olivat turvallisen etäisyyden päässä, he kääntyivät tuijottamaan tulipaloa aivan hiljaa. Näytti siltä, että kukaan ei voinut uskoa silmiään. Katsellesani tätä kaikkea, joku ojensi minulle paperin luettavaksi. Siinä luki: ”Vaikeat ajat ovat tulossa seurakunnalle, mutta samaan aikaan seurakunnan voima lisääntyy. Ensimmäisenä merkkinä tästä on oleva kirkon palaminen.” Heräsin heti luettuani paperin. Seurailin sitten vuosien ajan aina välillä uutisia Pariisista, josko siellä olisi palanut jokin katedraali. Katselin myös kuvia Pariisin katedraaleista ja totesin, että uneni katedraali muistutti eniten Notre Damea, joskin unessani katedraali oli korkealla mäellä, kuin kaupungin yllä. Kun Notre Dame sitten todella paloi 2019, sydämeni hyppäsin kurkkuun, kun näin uutiset. Vaikeat ajat olivat tulossa. Vaikka 2020 eteenpäin olemmekin eläneet eriskummallisia aikoja, niin en usko, että uneni viittasi koronaan. Kyse oli jostain vakavammasta, kuten esimerkiksi nälänhädästä tai vainoista. Korona on vain yksi merkki siitä, että vaikeita aikoja kohti olemme menossa. Semmoinen tarkennus myös, että seurakunnan voima ei tarkoittanut unessa maallista voimaa tai vaikutusvaltaa, vaan hengellistä voimaa.

Jouluna 2018 olimme sukuloimassa mieheni perheen luona USA:ssa. Selailin paikallista sanomalehteä ja näin pienen lehtijutun Kamala Harrisista. En ollut kuullut hänestä koskaan ennen, mutta heti kun näin Kamalan kuvan, tiesin, että hänestä tulisi joku päivä USA:n presidentti ja että se olisi todella huono juttu. Hän tulisi tekemään jotain pahoja asioita ja myös ajat olisivat silloin vaikeat. Kerroin tästä heti miehelleni, johon hän vastasi vain: ”No way, not gonna happen, she's a nobody.” Nyt hän on jo varapresidentti, mutta uskon, että hän nousee vielä presidentiksi.

Uskon, että Jumala puhuu minulle asioita, koska pyrin seuraamaan Jeesusta ja pyydän usein Jumalaa puhumaan minulle niin, että ymmärrän mitä hän sanoo. Tässä vielä joitain tapauksia:

(jatkuu...)

Sun unesi ja sen palon välillä oli VIISI VUOTTA. 

Tuo on niin pitkä aika, ettei voi puhua enää mistään enneunesta.

Mikset nähnyt unta Trumpin presidenttikaudesta, jonka aikana monet menettivät sosiaaliturvaa ja rikkaimmat porskuttivat? Trump yritti kaataa koko USA:n demokratian, mutta joo Kamala Harris tekee varmasti hirveitä asioita. 

Maailmassa on muuten koko ajan ollut nälänhätää ja vainoja, mutta vain ei Suomessa.

Ja luterilainen kirkko, jos siitä puhut, on koko ajan heikentynyt kun ihmisiä eroaa jatkuvasti kirkosta. 

Sori vaan, mutta en usko näkyihisi.

Mikäs tai kukas sanoo, että unen taikka näyn pitäisi tapahtua nimenomaan tietyn ajan kuluessa?! Näkyjähän on monenlaisia, ja ne kertovat mm.siitä mitä ihmiset muutoin ajattelevat, useammilla näyt kertovat omastä lähipiiristä, koska ne ovat elämässä tärkein asia. Sitten on joitakin harvoja, jotka kokevat aika ajoin voimakkaita yhteiskuntaa taikka uskontoa vavisuttavia näkyjä. Ne kai sitten vain tuntuvat kovin monista vieraalta, lähinnä itselleen monet nykypäivinä elävät, mistä se sitten kertoneekaan ...

Tietenkin olisi monista kivempaa, jos joku suuri ja vaikuttava näky kertoisi tarkalleen sen milloin se tapahtuu. Mutta toisaalta : sehän nollaisi ihan kaiken. Ihmiset tekisi vain kaikkensa ettei esim.jotain tulipaloa päästäisi siihen aikaa leviämään juurikaan sinne jne.jne. ...

En tiedä mikä voima näyillä on, ja en ole itsekään uskovainen (perinteisessä mielessä), mutta uskoahan on monenlaista. Eletäänkö sikälikin arvotyhjiössä, jos ei mihinkään enää osata uskoa??!! ...

No minut on kasvatettu kirkossa ja olen uskovainen itsekin. 

Tällaisia näkyjä on sadoilla ihmisillä, eikä kenenkään maailmanlopun visiot ole vielä toteutuneet. 

Mitä enemmän näitä kuulen, sitä vähemmän uskon niihin. 

Esim. vuosi 2000 piti olla jos ei loppu, niin ainakin "lopun alkua" merkkeineen, samoin kuin nytkin puhutaan.

On helpompi sanoa että joku on "alku" tai "ensimmäinen merkki", kuin että maailma loppuu nimenomaan vaikka vuonna 2031. Varsinkin jos ei ole aikarajaa sille, milloin sen ensimmäinen merkki tulee. 

Tuo tulipalo oli toki spesifi ennustus, mutta 5 vuotta on minusta pitkä aika odottaa "ensimmäistä merkkiä" ja sitten sama kommentoija sanoi, että Jeesus tulee hänen elinaikanaan. 

Voihan niin tietysti tapahtuakin, mutta kun näitä ennustuksia on niin monilla ollut ja kaikki menneet pieleen. Raamatussa sanotaan, että sitä päivää ja hetkeä ei voi tietää milloin Jeesus tulee. Jotkut uskovat sitten takertuvat tuohon sanamuotoon ja rohkeasti ennustavat VUODEN, ja sen vuoden sisällä siten pitäisi tulla. 

Otetaanhan vähän jäitä hattuun : realistisesti maailmanloppu tapahtuisi lähinnä siten, että huomattavan iso taivaankappale törmäisi maahan. Totaallista maailmanloppua tuskin ydinsotakaan toisi, koska tuskin niitä pommeja nyt alettaisiin niin suurella innolla paukuttelemaan. Tosin onko "maailmanloppu" siten vain sellainen että maailma taikka ainakin ihmispopulaatio maa - planeetalta tuhoutuisi täysin??!

Joka tapauksessa voitaneen olettaa, että täydellinen maailmanloppu on kuintenkin epätodennäköinen, ja elämä maa - planeetalta loppu vasta silloin kun tuo aurinkomma sanoo joskus kaukaisessa tulevaisuudessa nk."sopimuksensa irti". Se miksi maailmanloppuja on iät ja ajat ennusteltu : no uskonto synnyttää myös fanaatikkoja ja muita höperöitä. Eri uskontojen "profeetat" koittaa pääasiassa pitää sillä porukkaa lieassaan, mutta tapahtuukin päinvastoin, eli kasvot menee kun loppua ei kuulu eikä näy ...

Sitäpaitsi tuossa "näyssähän" oli kyse Notre Damen kaltaisesta palosta, jonka kys.kirjoittaja oli nähnyt viisi vuotta aikaisemmin kuin mitä se tapahtui. Eikä Notre Damen palo nyt maailmanloopua ollut lähimainkaan, vaikka yksi koko Euroopan merkittävimmistä rakennuksista vaan kärsi suuria vaurioita.

Eri asia on toki sekin, että miten tarkkaa tietoa tuollainen näky voi antaa. Monet kuitenkin toteaa (kuten todenneet) että se ei antanut tarpeeksi pätevää tietoa. Jos olisi antanut tiedon päivämäärää myöten, niin luultavasti koko palo olisi estetty ...

Vierailija
667/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri noin pari viikkoa sitten voimakkaan unen, joka liittyi tähän aiheeseen. Siinä unessa näytettiin miten Amerikka (nykyisellään) tulee romahtamaan. Asialla on myöskin kauaskantoiset seuraukset Eurooppaan ja nykyään täällä Suomessakin mm.julkisuudessa käytäviin (mm.etnisiin) kysymyksiin.

Mysteerinen "samettimainen" henkilö tai hahmo kertoi, että nämä asiat tulevat tapahtumaan noin 20 - 30 vuoden aikajanalla tästä hetkestä, ja se mullistaa nykyiset "länsimaiset" arvot täysin toisin päin, hän kerto myös että näky on totta ja tulee niin tapahtumaan ...

Seuraavana iltana luin erästä kirjaa sängylläni, ja tunsin voimakkaan virtauksen (ilmavirta olisi liian lievä sana! ) sekä kuin minua olisi vedetty päästä ja jalasta. Olin ikään kuin pakotettu katsomaan ylös hyllykölle, lähes katonrajaan (en ole mitenkään heikko fyysisesti!) jossa näin samanlaiset "samettimaisen" käden kuin siinä unessa edellisenä yönä, samalla kuulin kuiskaavan äänen : "kerro siitä" ... Olin todella hämmentynyt, en ole koskaan kokenut vastaavaa ilmiötä. Ilmeisesti kuiskaus tarkoitti, että minun täytyy jossakin kertoa tästä "unestani", tässä nyt kerroin siitä (tuntuu, että en tällä erää voi kertoa tästä yhtään enempää) ...

Mitä hyötyä tästä sun kertomisesta on meille? Ei suomalaiset voi estää Amerikkaa romahtamasta. 

Okei, ja mitä hyötyä tuosta näystä edelleenkään on? 

Amerikka voi aivan hyvin romahtaa, koska demokratia siellä on vaarassa Trumpin ja hänen seuraajiensa takia. Mutta ei me Suomessa sille mitään voida. 

Eikö olisi parempi olla näkemättä tuollaisia näkyjä, jotka ovat pelkästään pelottavia? Miksi Jumala tai alienit tai kuka vaan antaa ihmisille näkyjä, joista ei ole kellekään iloa tai hyötyä? 

Vierailija
668/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näin Tukholman sataman ensi kertaa Skansenin kohdalta, se oli ihan tuttu. En ollut koskaan käynyt siellä, mutta kaikki oli kuten olla piti. Jopa veneestä kurkottelevat kalastajat.

Nyt tiedän enemmän suvustani, jolla on sinne juuret aikojen takaa.

Rooma on mun henkinen koti. Siellä lävitseni kulkee koko ajan voimakas energia, jo kun ajattelen sitä paikkaa niin olen kuin toinen ihminen.

Olen myös aina tiennyt miltä Punainen tori näyttää auringonlaskun aikaan. Kuva on ollut mielessäni niin kauan kuin muistan.

Jo ennen kuin olin kuullut että isälinja johtaa sinne 200 vuoden säteellä.

Vierailija
669/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, ja mitä hyötyä tuosta näystä edelleenkään on? 

Amerikka voi aivan hyvin romahtaa, koska demokratia siellä on vaarassa Trumpin ja hänen seuraajiensa takia. Mutta ei me Suomessa sille mitään voida. 

Eikö olisi parempi olla näkemättä tuollaisia näkyjä, jotka ovat pelkästään pelottavia? Miksi Jumala tai alienit tai kuka vaan antaa ihmisille näkyjä, joista ei ole kellekään iloa tai hyötyä? 

On hyödyllistä vaikka vetää osakkeensa ja muut sijoitukset ajoissa pois.

Amerikan asema vaikuttaa myös Venäjään, joka ei ole siirtynyt mihinkään.

Vierailija
670/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui 15 vuotiaana lapsuudenkodin autotalli/verstaalla. Olin korjaamassa polkupyörääni, kun kuulin viereiseltä pyörätieltä omituista, hilpeää keskustelua ja kenkien kopsetta. Menin vilkaisemaan, ja siellä oli kolme nuorehkoa miestä kävelemässä ryhdikkäästi tasatahtiin. Ei siinä, mutta jokaisella oli pitkä harmaa zz-top parta ja knalli, mustat aurinkolasit pilvisenä syyspäivänä, ja olivat muutenkin pukeutuneet kokomustiin pukuihin ja lakerikenkiin. Kahdella heistä oli kädessään muovikassit. Kolmas, se jolla ei ollut kassia, huomasi äkkiä ilmeisesti unohtaneensa jotakin ja sanoi korostetun teatraalisesti "mä käyn juosten", ja lähti harppomaan poispäin yhtä teatraalisesti, kaksi muuta jatkoivat sanomatta enää mitään. Tilanne vaikutti jotenkin unenomaisen absurdilta. Normipäivä ehkä jossain Helsingissä, mutta me asuttiin maaseudulla hiljaisella omakotialueella jossa ei koskaan hiippaillut hyypiöitä. Kun tyypit poistuivat näkyvistä autotallin taakse, menin toiselle puolelle katsomaan vielä heidän peräänsä, mutta he olivat kadonneet kuin tuhka tuuleen siinä kolmen sekunnin aikana. Olen päätellyt että joko he olivat jostain toisesta universumista tai sitten hallusinoin, todellisia ne eivät olleet koska he katosivat johonkin. Toisaalta en ollut aiemmin, enkä sen jälkeenkään nähnyt hallusinaatioita saati sairastanut psykoosia tai skitsofreniaa.

Seisoivatko he vierekkäin, kättään kaaressa heilauttaen..?

(Ks. mikä tahansa klassinen ZZ-TOP- video).

Vierailija
671/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli usein nuorena unia, joissa esim. kävin keskusteluja ihmisten kanssa. Parin viikon sisään unista nuo keskustelut toteutuivat ja tiesin aina mitä toinen seuraavaksi sanoisi. Näin myös etiäisiä joidenkin kuolemista.

Nykyisin näen usein samaa unta läheisen tyttäreni kanssa. Yksityiskohdat ovat eriä, mutta aiheet samoja, esim. matkustamme junalla Floridaan. Minä meren alla tunnelissa ja tytär meren päällä sillalla.

Vierailija
672/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustin kesällä junalla Turku-Jyväskylä välin. Ekassa junassa oman paikkani jalkatilaan oli jätetty tyhjäksi syöty pähkinäpussi, jonka sisälle oli tungettu sottainen ripsiväri sekä tyhjä litistetty pillimehupurkki. Laitoin sen junan roskikseen. Vaihdoin Tampereella junaa ja näin siellä uudessa junassa täysin saman paketin lattialla. Pähkinäpussi ja pillimehu olivat samanlaiset ja sama sottainen ripsiväri sisällä. Ei ollut sentään omassa penkkivälissäni, mutta silti, tämä on jäänyt mietityttämään.

Tulee mieleen, että se oli jokin absurdi tilataideos tai performanssi.

Vierailija
673/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli usein nuorena unia, joissa esim. kävin keskusteluja ihmisten kanssa. Parin viikon sisään unista nuo keskustelut toteutuivat ja tiesin aina mitä toinen seuraavaksi sanoisi. Näin myös etiäisiä joidenkin kuolemista.

Nykyisin näen usein samaa unta läheisen tyttäreni kanssa. Yksityiskohdat ovat eriä, mutta aiheet samoja, esim. matkustamme junalla Floridaan. Minä meren alla tunnelissa ja tytär meren päällä sillalla.

Perheenjäsenet näkee usein samanlaisia unia, tietämättään. Yhteiset puheenaiheet eivät siis vaikuta asiaan. Omat, sisarusten kanssa yhteiset aiheet on minulla tulleet esiin vasta aikuisena.

Vierailija
674/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt, että koska elämme nyt ilmastonmuutoksen yms. asioiden vuoksi kuin maailmanlopun aikaa, voisiko olla, että koko mennyt historia olisi vain koodattua maailmaamme ja me tällä hetkellä elävät olisimme simulaatiossa ja ainoa olemassaoleva ihmissukupolvi? Olisi uskontojen pyhien kirjojen ja tieteen kautta sitten niitä asioita, joista voisimme päätellä asioita. 

Huvittavaa, että muutama vuosikymmen sitten kukaan ei puhunut mitään simulaatioista ja nyt tuntuu, että jotkut oikeasti uskovat moiseen hömppään.

Vierailija
675/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit Kiinan pahasti väärin tuossa edellä.

Vierailija
676/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos universumi olisikin vain hologrammi, mitä se tarkoittaa käytännössä? Onko tuossa teoriassa jossakin se varsinainen universumi? Mistä voi lukea lisää?

Vierailija
677/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syömässä ja katselin pientä, mustaa ilmassa täysin paikoillaan olevaa pistettä.

"Ihan kuin kärpänen," ajattelin, paitsi että se oli vain täysin paikallaan ilmassa. Semmoinen hedelmäkärpäsen kokoinen.

Syödessäni katselin sitä tovin, kunnes yht´äkkiä "piste" lähti lentoon ja se OLIKIN kärpänen! Minulle tämä todisti, että totisesti elämme Matrixissa! Ihmiset ovat kuvanneet videolle vastaavaa, kuinka lintu tai lentokone jumittaa taivaalla paikoillaan ja yht´äkkiä lähtevät taas liikkeelle!

Vierailija
678/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit Kiinan pahasti väärin tuossa edellä.

Amerikka on edelleen maailmantalouden veturi, jos pankista kysyt.

Se siitä.

Vierailija
679/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi hölmö ja pieni juttu mutta huvittaa meidän perheessä kovasti. Jo vuosia olen jotenkin aina tehnyt tai ajatellut tehdä samaa ruokaa kuin lapsella on päiväkodissa, myöhemmin koulussa. Tietämättäni. Tämä toistuu jatkuvasti. En ole tietoinen koulun ruokalistasta ja lapsi ei käy kunnallista koulua joten lista ei ole esim paikallislehdessä silleen että näkisin sen jossain ja unohtaisin. Tulee esim. mieliteko tehdä vispipuuroa. Lapsi tulee koulusta ja sitä on ollut ilttiksessä välipalana. Päätän tehdä pitkästä aikaa makaronilaatikkoa ja eikös sitä ole just samana päivänä koululounaalla. Teen pinaattikeiton ja tullessaan lapsi kertoo että sitä onkin huomisen listalla koulussa. Jos laitan lohkoperunaa ja pihviä niin eikös lapsella ole ollut vastaavaa lounaalla. Tämä on tosi hassua enkä keksi sille selitystä! Pitää alkaa tietoisesti aina tehdä jotain muuta ruokaa kuin se mieleen juolahtava.

Vierailija
680/1543 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tosi hölmö ja pieni juttu mutta huvittaa meidän perheessä kovasti. Jo vuosia olen jotenkin aina tehnyt tai ajatellut tehdä samaa ruokaa kuin lapsella on päiväkodissa, myöhemmin koulussa. Tietämättäni. Tämä toistuu jatkuvasti. En ole tietoinen koulun ruokalistasta ja lapsi ei käy kunnallista koulua joten lista ei ole esim paikallislehdessä silleen että näkisin sen jossain ja unohtaisin. Tulee esim. mieliteko tehdä vispipuuroa. Lapsi tulee koulusta ja sitä on ollut ilttiksessä välipalana. Päätän tehdä pitkästä aikaa makaronilaatikkoa ja eikös sitä ole just samana päivänä koululounaalla. Teen pinaattikeiton ja tullessaan lapsi kertoo että sitä onkin huomisen listalla koulussa. Jos laitan lohkoperunaa ja pihviä niin eikös lapsella ole ollut vastaavaa lounaalla. Tämä on tosi hassua enkä keksi sille selitystä! Pitää alkaa tietoisesti aina tehdä jotain muuta ruokaa kuin se mieleen juolahtava.

Meillä kävi usein samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi