Ostin pullon Tom Of Finland-vodkaa - kylläpä osasi hävettää
Nyt Alkon kassa ajattelee minun olevan juoppo, kun se ostaa ison pullon viinaa. Aikaisemmin en ole tästä myymälästä mitään ostanutkaan.
N 24
Kommentit (11)
Hei come on - nyt on perjantai ja pikkujoulukausi, eikä kukaan ajattele yhtikäs mitään!
No herran jestas sentään! Ihan varmaan ajattelee että olet juoppo! Kasva aikuiseksi!
Nukutko myös homolakanoissa? Häpeätkö sitäkin?
Entäs kun ostat perheelle ruokaa, pesuaineita ja ison paketin vessapaperia. Luuletko että myyjä aattelee että ittelles vaan ostit? Onko vähän noloa?
Mua nolottaa ostaa mitään halpaa. Luullaan köyhäksi vaikka olen vain varakas, mutta pienituloinen.
Niin, jotkuthan ei kehtaa ostaa kondomeja, kun joku voi luulla niiden harrastavan seksiä.
Nyt tajuan, miksi miehet ei osta kukkia. Niitähän viedään vain haureuskumppanille, ei esim. vaimolle, äidille tai asunnon stailaamiseksi myyntikuviin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jotkuthan ei kehtaa ostaa kondomeja, kun joku voi luulla niiden harrastavan seksiä.
En kehtaakaan, kun eihän siinä tarvitse edes luulla, vaan tietää, että tuo tulee panemaan jonkun kanssa, miltähän se näyttää :D
Joko on pullo juotu ja häpeä helpottanut...?
Tämä on niin typerää että ihan nolottaa kertoa, mutta aina kun tarvii ostaa jotain guilty-pleasure- tyylistä, niin yritän naamioida sen lahjaksi. Varmaan olisin tuonkin kaveriksi ostanut lahjapaketin ja ruusukkeen :D