Haluton puoliso sanelee parisuhteen ehdot
Hei!
Meillä parisuhde kriisissä seksielämän takia. Haluaisin joka päivä (näin on joskus ollutkin), toinen ei halua kun kerran kuussa, joskus mennyt jopa 1 kerta/2 kk.
Käytiin oikein seksuaaliterapeutilla ja siellä puoliso sanoi, että voin luvan kanssa hakea seksin muualta (=avoin suhde). Teraprutti sanoi, että tää on ratkaisu, mikäli se on molemmille ok.
Nyt haluton on kuitenkin muuttanut mieltään. Ei halua kuulemma jakaa mua. Mutta ei ole myöskään valmis harrastamaan seksiä useammin.
Mitä mä teen???
Kommentit (6)
Menkää uudestaan sinne seksuaaliterapeutille. Ja kun puoliso sanoo, että voit luvan kanssa hakea seksiä muualta, niin mene hakemaan sitä seksiä ennenkuin puolisosi muuttaa mielensä.
Päästä puolisostasi irti.Te olette liian erilaisia.Kolmas pyörä ei oo ratkasu ongelmaan.
Itselleni haluttomuutta on aiheuttanut miehen 40 kilon ylipaino. En pysty katsomaan häntä ilman vaatteita. Hänen hyväilemisensä tuntuu ikävältä, koska läski tuntuu niin epämiellyttävältä. Olen todella epätoivoinen. En uskalla kertoa tätä kenellekään. Tiedän, että minua tullaan nimittämään pinnalliseksi hirviöksi.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni haluttomuutta on aiheuttanut miehen 40 kilon ylipaino. En pysty katsomaan häntä ilman vaatteita. Hänen hyväilemisensä tuntuu ikävältä, koska läski tuntuu niin epämiellyttävältä. Olen todella epätoivoinen. En uskalla kertoa tätä kenellekään. Tiedän, että minua tullaan nimittämään pinnalliseksi hirviöksi.
ikävä tilanne. varmasti tuo 40 kilon ylipaino vaikuttaa, se on jo melko paljon. Varsinkin jos alussa oli normaalipainoinen tai edes huomattavasti kevyempi. En tiedä, voisko tän yrittää toodeella hienovaraisesti ottaa esille? ja jotenkin kääntää positiivisuuden kautta, niin että kannustaisit miestä laihtumaan ja hänellä olis lisä"motiivi" laihtua kun tietäis et seksihalut siitä paranis.. ;) Mutta vaikee aihe, koska tossa ollaan niin herkillä alueilla että varmasti vahingossa loukkaaminen on helppoa .
Luulen, että haluttomuus ja seksielämän muutos liittyy ikääntymiseen ja sen mukana tulleisiin muutoksiin (fyysisiin ja kai henkisiinkin), hormonit jne. Ollaan siis jo vahvasti keski-iässä.
Mua loukkaa se, että esim. näihin hormonijuttuihin on olemassa hyviä hoitovaihtoehtoja, mutta mitään ei voi kokeilla, koska ei halua. Hänellä on oikeus kieltäytyä toki, mutta mitkä on mun oikeudet?
Asiasta ei voi nykyään enää edes puhua, kun heti loukkaannutaan niin sydänjuuria myöten. Kyllä muakin loukkaa jatkuva torjutuksi tuleminen, kosketuksen puute ja.... Mutta munko pitää vaan kestää???
Ap
Miksi kumppanisi ei enää halua seksiä?