Mikä on paras piirre kumpparissasi?
Positiivinen ketju kerrankin, hehkutetaan nyt oikein olan takaa :)
Kommentit (25)
Ovat ehjät, pitkävartiset ja punaiset.
Olen pyytänyt jokaista seksikumppaniani pyyhkimään yhdynnän jälkeisen, spermaisen peniksen vasemman jalan kumppariini ja siinä on ainakin 35:n eri miehen eritteet. Kumppariani säilytän neliovisen Bemarini peräkontissa piilossa äidiltäni.
T: Niko Petteri
Voiko netistä löytää hyviä kumppariehdokkaita? Mulla on hakuprosessi käynnissä. Ex-kumppariin tuli reikä, enkä enää voinut jatkaa meidän juttua.
Ikävöin edelleen hai-saappaita. Olimme yhdessä toisen täydelliseen tuhoon asti. Tapasimme Sokoksella. Olin saanut yo-lahjaksi lahjakortin, jonka käytin sitten heti nähtyäni kiiltävää kumia.
Nykyisin asemani kumpparinvalintamarkkinoilla on aika heikko. Olen joutunut katselemaam jo käytettyjä. En ole vielä löytänyt sitä oikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Komea ja hyvä kokki.
Munkin miehellä hyvä "cocki"
Niissä pysyvät pohjalliset paikoillaan. Entisissä kumppareissani lähtivät pohjalliset aina kävellessä vaeltamaan ties minne pois jalan alta.
Aidot 70-luvun retrot Nokiat. Ovat todella cool.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Hyväntuulisuus, ei liian jyrmy tai jäykkis.
Pitää vettä ja sillä on pari joka sopii toiseen jalkaan
Vierailija kirjoitti:
Hyväntuulisuus, ei liian jyrmy tai jäykkis.
Voin nähdä mielessäni kumpparisi, jonka kärjessä on leveä hyväntuulinen virne.
Vierailija kirjoitti:
Komea ja hyvä kokki.
Eikö kumpparisi sula kuuman hellan ääressä?
Vierailija kirjoitti:
Ovat ehjät, pitkävartiset ja punaiset.
Nokia Kontio Classic?
Pakko puhua menneessä aikamuodossa. Kestivät loppuun asti. Ja hyvin palvelivat. Ja niitä oli kaksi...klunks... kuka tyttö sitä nyt yhdellä pärjäisi.
Minun kumpparissani parasta on uskollisuus, on ollut kumpparini jo 20 vuotta. Suhdettamme ei ole silti vielä kulutettu puhki. Vaikka ulkonäkö alkaakin olla vähän kulahtanut, on se silti rakas luotettava kumpparini!
Ei liian pitkä varsi. 💜