Maanantaina menee viimeinen erä ulosottoa
Seuraavat kolme kuukautta hulluna töitä ja 500-700e kuussa säästöön, helmikuussa matkalle ja hommaan uuden tietokoneen. Sen jälkeen jatkaa taas hulluna töiden tekoa ja alkaa tosissaan lyhentää opintolainaa. Parin vuoden päästä voisi sitten muuttaa pois suomesta.
Kommentit (25)
Hyvä kuulla, että se kusettamasi taho on vihdoin saanut omansa pois.
Oikein! Tunnollisesti velat maksuun ja sitten pois babylonin oravanpyörästä nauttimaan työn hedelmistä!
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu! Sinulla on suunnitelmat selvillä.
Kiitti. Ulkomailla asuvat kaverit löysivät työpaikankin mulle. Kunhan saan opintolainan maksettua, haen kyseistä paikkaa. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Tunnollisesti velat maksuun ja sitten pois babylonin oravanpyörästä nauttimaan työn hedelmistä!
No oravanpyörään mä joudun ulkomaillakin, mutta sitten en enää joudu jatkuvasti olemaan yksin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, mahtavaa ja tsemppiä.
Kiitti :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti. Ulkomailla asuvat kaverit löysivät työpaikankin mulle. Kunhan saan opintolainan maksettua, haen kyseistä paikkaa. :)
Ap
Miten opintolaina on este kyseisen työpaikan haulle?
Hoidit homman pois päiväjärjestyksestä!
Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Onnea sinulle!
Kiitoksia :)
Ap
Toivottavasti opit läksysi. Sulla näköjään jo toi kuluttaminen houkuttelee, vaikka viimeinen erä vielä maksamatta.
Minä maksoin viimeisen erän viime keväänä, joten tiedän, miltä sinusta tuntuu. Onnittelut!
Ihan mahtava juttu 😊 toivottavasti suunnitelmat onnistuu! ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiten opintolaina on este kyseisen työpaikan haulle?
Kyseisen maan kurssi on niin huono ja vuokrat korkeita palkkoihin nähden, että pääsen helpommalla kun saan lainan maksettua ennen muuttoa pois.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti opit läksysi. Sulla näköjään jo toi kuluttaminen houkuttelee, vaikka viimeinen erä vielä maksamatta.
Ihan säästämällä ja jatkuvilla extravuoroilla maksan tietokoneen ja matkan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä maksoin viimeisen erän viime keväänä, joten tiedän, miltä sinusta tuntuu. Onnittelut!
Kiitos ja onnittelut myös sinulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiten opintolaina on este kyseisen työpaikan haulle?
Kyseisen maan kurssi on niin huono ja vuokrat korkeita palkkoihin nähden, että pääsen helpommalla kun saan lainan maksettua ennen muuttoa pois.
Ap
Eli suomalaisena työttömänä sinulle jää enemmän käteen kuin siellä työtä tekevänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten se työpaikka odottelee sinua pari vuotta?
Mutta onneksi olkoon! Minulla on vastaava päivä vasta puolen vuoden kuluttua.
Hienoa! Tuosta on sitten hyvä jatkaa :)