Lana Del Rey, young and beautiful. Mikä kappale onkaan.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Lana Del Rey on kyllä lahjakas artisti, mutta yhtä monen tietämättömissä, mikä on sääli. Todella persoonallinen ääni.
Say yes to heaven on myös aivan ihana biisi häneltä! Kannattaa kuunnella.
Yhä* siis :D
Lana on ❤️ lempibiisini: kill kill, american, dark paradise.. Ja lista jatkuu.
Lana on upea! Born to die, young and beautiful ja carmen on mun lempparibiisejä häneltä. Vaikka on kyllä tosi vaikeeta valita jotain tiettyä, kun kaikki on niin hyviä omalla tavallaan
Onhan tuo maailmalla tunnettu, ei ehkä Suomessa kovin?
Ite tykkään myös vintagesta joten olen kyllä tykännyt hänen tyylistään.
Parempia musta ovat esim Ride, Blue jeans, Love, Born to die, White Mustang......
Love on ihana. Ja Summertime sadness ❤️
On ihana :) Tutustuin Lanaan siten, että olin kampaajalla, jossa soi hänen se levynsä, jossa Young and beautiful on. Kun se soi ekan kerran, ajattelin, että wow, MIKÄ biisi tämä on!? Mutta en kehdannut kysyä. Hiustenleikkuu kesti niin kauan, että levy ehti alkaa uudestaan, ja kun Young and beautiful tuli, pistin sanoja siitä muistiin huolellisesti :D Sitten päästyäni ulos laitoin näitä laulun sanoja vain googleen ja löysin oikean kappaleen! Lana Del Reysta olin toki kuullut nimen aikaisemminkin, mutta en vain hänen musiikkiaan. Aivan mainio tekijä kyllä.
Norman F u c k i n g Rockwell! on E L Ä M Y S 🖤🖤🖤
Lana Del Rey on kyllä lahjakas artisti, mutta yhtä monen tietämättömissä, mikä on sääli. Todella persoonallinen ääni.
Say yes to heaven on myös aivan ihana biisi häneltä! Kannattaa kuunnella.