Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko oli hylätä muuten paras työnhakija ruotsin kielen taitojen puutteen vuoksi

Vierailija
16.10.2019 |

Eli oikein hyvältä näytti CV:ssä ja vielä paremmalta haastattelussa. Kunnes. Niin siinä valitettavasti kävi, että tämä kaikilla muilla tavoin hyvä hakija ei osannut ruotsin kieltä hyvin. Hän takelteli ihan yksinkertaisten kysymysten kohdalla, mm. under vilka omständigheter uppstår det imma i flygplanets vindruta? Ei. Näin se vain on.

On kyse arvoista. Ruotsin kieli on yrityksellemme tärkeä, se on arvo, jota vaalimme. Ruotsin kieli on myös meille ilmainen älykkyystesti. Jokaisella on ollut kolme vuotta aikaa oppia tuo kieli. Oletkos vähän yksinkertainen, jos et siinä ajassa sitä oppinut? Palkkasin sitten sen muuten toiseksi parhaan, mutta joka osasi hyvin ruotsia.

KV-yrityksen CEO

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasastako kiusataan?

Vierailija
2/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä provoilujuttuja. Liian läpinäkyvä teksti, erittäin huono provo, kärähdit välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullopankin johtaja taas unelmoi.

Vierailija
4/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä h-vetti tuota inisijää vaivaa? Ei ole kyllä päivääkään asunut Vaasassa jos kuvittelee että vain ruotsin kielellä on työelämässä täällä merkitystä.

Vierailija
5/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehen fantasia. Huomatkaa CEO.

Vierailija
6/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette osanneet laatia työpaikkailmoitusta tarkoituksenmukaiseksi ja päädyitte tuhlaamaan aikaanne hakijaan, joita ette halua?

Vierailija
7/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin sitten varmaan minä :(

Vierailija
8/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälisten yritysten ceot eivät kesken työpäivää tänne kirjoittele.

Joskus ei vaan ei kannata yrittää liikaa, silloin epäonnistuu kaikkein pahiten, muista tämä provoilija.

Vierailija
9/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku hullu hakee kiistaa ruotsinkielen tarpeellisuudesta, kiitos mutta nämä provot riittää.

Vierailija
10/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä kirjoitus, taas varoitus kaikille, jotka luulevat, että ei tarvitse osata ruotsia. Voi jäädä ilman töitä.

Vierailija
11/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä kirjoitus, taas varoitus kaikille, jotka luulevat, että ei tarvitse osata ruotsia. Voi jäädä ilman töitä.

Juuri näin, det är just så.

Vierailija
12/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kirjoitus kannattaisi linkata persuille. 

Vierailija
13/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni veto siitä, että aika moni olisi mielluummin ilman duunia, kuin tuollaisen ihmisen alaisuudessa. Kiusaaminen ja luokittelu ei jää tuohon.

Vierailija
14/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tekstiähän tuo aloitus selvästi on. Mutta ei finnairilla ole mitään nais-CEOa ja jos olisi, hän ei hengailisi täällä.

Vierailija
15/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kirjoitus kannattaisi linkata persuille. 

http://www.nyatider.nu

http://www.friatider.se

https://samnytt.se

Vierailija
16/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansainvälisten yritysten ceot eivät kesken työpäivää tänne kirjoittele.

Joskus ei vaan ei kannata yrittää liikaa, silloin epäonnistuu kaikkein pahiten, muista tämä provoilija.

Eivät niin. Heillä on tärkeämpää tekemistä. ”Älkää tuhlatko aikaani!”

Paitsi jos oikein nätin harjoittelijan saa lounaalle pakotettua.

Vierailija
17/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä opiskella ruotsi kun muutin Suomeen vasta kaksi vuotta sitten. Minä opiskella hyvä suomi, mutta CEO sanoi ettei minä hyvä työntekijä koska musta eikä osaa ruotsi. Minä kysyä kuka sai paikan ja CEO vastasi se oli hänen poikansa.

Vierailija
18/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoruotsihullu taas päässyt netin ääreen pakkohoidosta

Vierailija
19/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minä opiskella ruotsi kun muutin Suomeen vasta kaksi vuotta sitten. Minä opiskella hyvä suomi, mutta CEO sanoi ettei minä hyvä työntekijä koska musta eikä osaa ruotsi. Minä kysyä kuka sai paikan ja CEO vastasi se oli hänen poikansa.

Moni aasialainen pärjää hienosti kaksikielisissä yrityksissä.

Vierailija
20/25 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavaa. Strålande!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi