Kierukan laitto epäonnistui
Kierukanvaihto siis kyseessä. Ensimmäisen otin noin 1 v synnytyksestä. Nyt kuitenikn ei onnistunut vaikka lääkäri yritti hiki hatussa 30 min. Taaksepäin kallistunut kohtu lääkäriin mukaan hankaloittaa asetusta. Onko muilla kokemuksia? Sain ajan gynelle. Onnistuuko sitten?
Kommentit (24)
Mulla sattuu papa jo niin paljon kun taaksepäin kallistunut kohtu ja vielä sivulla
tai jossain, että nyt jätän menemättä. Miksi pitää kärsiä kivusta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä haluaisi vierasesinettä kohtuuni. Miksi te muut suostutte tuollaiseen, jotta mies saa painaa paljaalla?
Mun mies sanoi heti kun raskauden jälkeen ehkäisyä mietittiin että mitään kierukoita suhun ei ainakaan aleta laittamaan. Oli helpotus koska en itsekään sellaista halunnut.
Mikä ehkäisy teillä on käytössä?
Keskeytetty yhdyntä. Ja ennen kuin alapeukutatte, tämä on toiminut meillä aukottomasti kohta 20v, ja ihan säännöllinen seksielämä on.
Itte en kyllä haluis tommosta, tuntuu että mieheltä jäis todella paljon puuttumaa jos ei sais tulla sisälle. Mustakin se on ihanaa kun mies tulee sisään <3
Ihan itse sen halusin, koska mulla oli helvetilliset kuukautiskivut. Kierukka poisti ne joten todellakin kävin vaihtamassa riemumielin uuden kun tuli se viis vuotta täyteen. Ja vaihdatan taas uuden kun tästä teho hiipuu. Ehkäisy on vaan lisäbonus.