Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kaikista urpoimmat asiakkaat hoidetaan?

Vierailija
15.10.2019 |

Mulla siis huomenna palaveri sellaisen asiakkaan kanssa, jonka mielestä tavarat putoaa ylöspäin ja maa kiertää kuuta. = stressinainen joka yrittää päteä tilaamalleen palvelijalle ällillä ja tiedolla jota hänellä ei todellisuudessa ole-

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sekava aloitus, mutta yleisohje on, että ota selvää, mikä häntä motivoi ja toimi sen mukaan.

Jos haluaa arvostusta, anna arvostusta. Jos haluaa huomiota, anna huomiota. Jos haluaa olla oikeassa, anna hänen olla oikeassa. Tajunnet kaavan?

Ja unohda toi sun ego, joka haluaa tuntea ylimielisyyttä. 

Vierailija
2/12 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sekava aloitus, mutta yleisohje on, että ota selvää, mikä häntä motivoi ja toimi sen mukaan.

Jos haluaa arvostusta, anna arvostusta. Jos haluaa huomiota, anna huomiota. Jos haluaa olla oikeassa, anna hänen olla oikeassa. Tajunnet kaavan?

Noh, kiitos vastauksesta, mutta ohjeesi lienee että pää asiakkaan peppuun kaikin mahdollisin tavoin. Olen fiksumpi kuin asiakas. Minun ei pitäisi työntää päätäni hänen peppuunsa. Toivoisin vastauksia ihmisiltä, jotka ovat oppineet käsittelemään asiakkaita ilman että ovat uhranneet omanarvontunteensa. Eivät nimittäin nuo asiakkaat ansaitse tätä ainakaan minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties kunnan työntekijä?

Vierailija
4/12 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle pitää tehdä rajat selväksi ja sanoa napakasti mitä tässä myydään eikä muuta. Ei höpinöitä eikä mitään matelua. Tiukkaa asiaa vaan.

Vierailija
5/12 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen olemus ja pää kylmänä, puhuttele asiallisesti ja pysy faktoissa. Älä anna viedä sivuraiteille.

Vierailija
6/12 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, kiitos vastauksesta, mutta ohjeesi lienee että pää asiakkaan peppuun kaikin mahdollisin tavoin. Olen fiksumpi kuin asiakas. Minun ei pitäisi työntää päätäni hänen peppuunsa. Toivoisin vastauksia ihmisiltä, jotka ovat oppineet käsittelemään asiakkaita ilman että ovat uhranneet omanarvontunteensa. Eivät nimittäin nuo asiakkaat ansaitse tätä ainakaan minusta.

Taidatpa hassutella. Mitä saat siitä?

Sinä myyt, he ostaa. Jos kuviteltu paremmuutesi tulee työsi edelle, olet yksinkertaisesti huono työssäsi. SIlle ei ole mitään puolustelua.

Vierailija
7/12 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kunnan tekijä, tuolle aiemmalle kysyjälle. Teen työtä joka vaatii ihan sikana viitsimistä ja jota moni moni asiakas toivoo. Mutta jotkut asiakkaat nyt vain haluvat päteä omalla urpoudellaan ja testata sen rajoja, kuinka moni tekijä lähtee lätkimään jos vain tarpeeksi nokkii.'

En halua ketään kiusata, mutta mielestäni tärkeän aspatehtävän tekijöitä (kun ovat siinä hyviä ja taitavia) pitää kunnioittaa. Nykyaikana on ihan liikaa ihmisiä, jotka kuvittelevat lompakkonsa olevan jokin vip-passi sikakäytökseen ilman että yhtään ajattelee miten vaikeaa johonkin palveluammattiin on löytää hyviä tekijöitä. Ihmisten pitäisi hävetä sitä, miten luulevat rahan aina ratkaisevan kaiken. Jos joku maksaa minulle työstä mutta on mulkku - se on heippa. Sitten ihmettelevät tyhmyyksissään miten ei löydy hyviä tekijöitä. Kaivataan vakavaa asennemuutosta ihmisiltä. Miettikää oikeasti miten kohtelette palvelualojen harjoittajia.

Vierailija
8/12 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo viestisi osoittaa sen, ettet ole oikeassa hommassa.

Kukaan, joka käsittelee, juttelee ja neuvottelee firman asiakkaan kanssa, ei halveksi asiakasta.

Ja vaikka niin tekisinkin ei sitä muille kuuluta, ja tuollainen asenne, ikävä kyllä, välittyy myös asiakkaalle.

Asiakas on nimittäin se, joka tuo leivän suuhun jokaiselle firman työntekijälle. Jos asiakkaita ei ole niin tilaukset ja työt loppuvat teiltä kaikilta.

Kuinkahan kaltasisesi ihminen on yleensä rekrytoitu firmaasi?

Jos olisit työntekijäni, siirtäisin sinut pois noista tehtävistä, ja lopulta ulos koko yrityksestäni.

Vierailija
9/12 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin selkeä provo, kuin olla voi.

Kukaan asiakaspalvelussa oleva työntekijä ei toimi noin.

Vierailija
10/12 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike-elämässä ei ole millään muulla merkitystä kuin paksulla lompakolla.

Se määrää tahdin, joka maksaa.

Vierailija
11/12 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo viestisi osoittaa sen, ettet ole oikeassa hommassa.

Kukaan, joka käsittelee, juttelee ja neuvottelee firman asiakkaan kanssa, ei halveksi asiakasta.

Ja vaikka niin tekisinkin ei sitä muille kuuluta, ja tuollainen asenne, ikävä kyllä, välittyy myös asiakkaalle.

Asiakas on nimittäin se, joka tuo leivän suuhun jokaiselle firman työntekijälle. Jos asiakkaita ei ole niin tilaukset ja työt loppuvat teiltä kaikilta.

Kuinkahan kaltasisesi ihminen on yleensä rekrytoitu firmaasi?

Jos olisit työntekijäni, siirtäisin sinut pois noista tehtävistä, ja lopulta ulos koko yrityksestäni.

Minut on rekrytoitu koska olen kokenut ja hyvä. Mutta nykyajan vitsaus on se, että ihmiset kuvittelevat rahalla saavan kaiken. Eli voi olla ihan idiootti mutta saan tietyllä summalla jonkun oikeasti fiksun ja ahkeran ihmisen pokkuroimaan kaikille oikuilleni. Todellakin on yhteiskunnallisen keskustelun paikka. On todella väärin, että joku lallukka nöyryyttää rahan avulla päteviä ihmisiä, joiden paikkaa työelämässä kovin moni tälläkään palstalla ei viitsisi ottaa, koska vaiva ja oikea työ ja yäk. Me ollaan oikeissa töissä sillä aikaa kun te yliopistossa leijujat tms. jakelette täällä höyhenenohuita viisauksianne.

Vierailija
12/12 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin selkeä provo, kuin olla voi.

Kukaan asiakaspalvelussa oleva työntekijä ei toimi noin.

Ei ole provo vaan ihan aito avunpyyntö. Olen tosi hyvä siinä mitä teen, mutta en halua mielistellä keskivertokuraa pelkän rahan vuoksi. Olen todellakin alkamassa ajaa firmassamme valikoivampaa linjaa asiakkaiden kanssa, ja esimieheni on jopa lämpenemässä tälle, koska on itsekin vähän väsynyt urpojen tyhmyyksille.

Koska jonkinlaista prostituutiotahan se on älykkään ihmisen selittää rahaa vastaan tyhmemmälle, että joo tosiaan ei pystytä nyt rakentamaan tulitikuista sinulle tonnin painon kestävää siltaa sinun tavaraliikenteella vain koska sinusta olisi ihanaa ilmaista omaa "luovuuttasi" tällä tavalla. Olen väsynyt asiakkaisiin, jotka haluavat fysiikan ja ajan lakeja kumottavan vain koska heistä olisi kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan