Olenko rakastunut kun ajattelen ihmistä joka päivä?
Kommentit (18)
Et ole. Mä ajattelen koko ajan seuraavaa palkkaa mutta en ole rakastunut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Olet, ainakin jos olet nainen.
Joo nainen olen, mutta miten sukupuoli tähän vaikuttaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko ajatellut tehdä tälle asialle jotain? Tunteeko toinen samalla tavalla?
Voi olla myös jotain autismikirjon häiriön piirteitä. Keräilitkö pienenä postimerkkejä tai hedelmätarroja? Jos kyllä, on kyse melko varmasti tällaisesta as-tyyppisestä kiinnostuksesta.
En tiedä. Minä vihaan/inhoan erästä ihmistä, ja toivon hänelle elämään kärsimystä ensimmäiseksi herätessäni ja viimeiseksi illalla.
Rakastunut? Hah. Lemmyn sanoin, oikeaa rakkautta ole olemassakaan, ehkä yksi tuhannesta voi päästä lähelle.
Ihastunut? Varmasti, jos mielessäsi koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko ajatellut tehdä tälle asialle jotain? Tunteeko toinen samalla tavalla?
En tiedä hänen tunteistaan. En ole tehnyt asialle mitään, en aktiivisesti missään vaiheessa. Minut on vaan vedetty johonkin, jossa vain olen ja yritän reagoida. Hengitän tai olen hengittämättä, jo se on kannanotto.
Okei, nyt saatte varmaan lisäaihetta epäillä sekoamista mitä joku ehdottikin.
Ap
Bring my man. No kiinnostunut olen ainakin. Tätä on jatkunut viime keväästä ja sitä ennenkin. Monia vuosia.
Tuo ihminen/asia muistuttaa puutteesta sinun sisälläsi.
Joku mainitsi palkka. Se on taloudellinen turvallisuus. Ihmisen kohdalla hienosyisempää. Mikä tuossa ihmisessä kiehtoo? "Rauhallisuus? Villeys? Huumori ja ilo? Mitä elämästäsi puuttuu kun mietit mitä hän siihen tuo/toisi?
Vastaus ei ole yleensä puhtaasti seksi, vaan joku mikä erityisesti vetoaa. Jos olet varattu, kaipaisit kumppaniisi lisää sitä jotakin. Joskus sen asian selvittäminen auttaa tuomaan asian elämään ilman tuota ihastuttavaa ihmistä, kun saat sen asian joka vetää puoleensa.
Tämä on kutsu muutokseen, ei välttämättä suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ihminen/asia muistuttaa puutteesta sinun sisälläsi.
Joku mainitsi palkka. Se on taloudellinen turvallisuus. Ihmisen kohdalla hienosyisempää. Mikä tuossa ihmisessä kiehtoo? "Rauhallisuus? Villeys? Huumori ja ilo? Mitä elämästäsi puuttuu kun mietit mitä hän siihen tuo/toisi?Vastaus ei ole yleensä puhtaasti seksi, vaan joku mikä erityisesti vetoaa. Jos olet varattu, kaipaisit kumppaniisi lisää sitä jotakin. Joskus sen asian selvittäminen auttaa tuomaan asian elämään ilman tuota ihastuttavaa ihmistä, kun saat sen asian joka vetää puoleensa.
Tämä on kutsu muutokseen, ei välttämättä suhteeseen.
Kiitos näkökulmasta! Rauhallisuus ja hänen tapansa olla läsnä ainakin. :)
Ap
Olet rakastunut :) Mikäs sen ihanampaa ! Ei kannata liikaa miettiä ja analysoida tunteita, tunteet vaan vie, ei ole järjen kanssa mitään tekemistä. Minulle tulee ainakin sellaisia ihania sisäisiä väristyksiä kun ajattelen erästä miestä johon olen tulisesti rakastunut. Elä ja anna palaa , olet sitten varattu tai vapaa, kerran täällä vaan eletään ja minä ainakin otan ilon irti mistä sen saan :D
N55 v.
Mutta nyt kun aloin miettiä tuota puute-juttua, niin omat vanhemmat ei valitettavasti ole kumpikaan olleet kovin rauhallisia tai läsnä vaikka muuta hyvää onkin sanottavana. Paikkaanko tällä kuitenkin jotain? Omastakin elämästä nuo asiat on puuttuneet jonkin aikaa, erilaista stressiä ollut. Ja sitten tulee vastaan ihminen, joka ikäänkuin ottaisi hartioistani lempeästi kiinni, katsoisi tiukasti pitkään silmiin ja ravistaisi hereille. Että mitä tämä sitten lopulta on :o
Ap
No et ehkä rakastunut mutta kiinnostunut. Mulla samanlaista. Olen yli 40vee.