Kertokaa arkisia tilanteita, joita välttelette
Jos menen puolitäyteen bussiin, en koskaan istu sellaisen henkilön viereen, joka tuli kanssani samalta pysäkiltä kyytiin. Tuntuu vain liian oudolta.
Kommentit (34)
Puhelimeen vastaaminen ei ole ongelma on tiedän kuka soittaa: esim. odotettu lääkärin soitto tutkimustuloksista tai kaveri jonka numero onkin jo tallennettuna. Mutta kun ruudulla on numero jota Fonecta ei tunnista enkä odota tiettyä soittoa, en ikinä vastaa. Ahdistun älyttömästi. Blokkaan tämän jälkeen numeron.
Myös itse puhelun soittaminen ahdistaa. Nordealta tuli viesti, että täytyisi päivittää tietojani. "Helpoiten tämä onnistuu soittamalla asiakaspalvelunumeroomme". Googlasin puolisen tuntia että mitä muita, vaikeampia vaihtoehtoja minulla on. Soittamaan jouduin kuitenkin itku kurkussa. Kasvotusten ei minkäänlaista ongelmaa, olen oikeastaan aika sosiaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielisten kassojen välttäminen.
Vastenmielisten kassojen välttämisen välttely on kyllä todella outoa välttämiskäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Puhelimessa puhuminen.
Sama. Jos puhelimessa puhumisen suinkin vain voi välttää lähettämällä s-postia tai tekstarin, teen sen.
Työkaverin kanssa lounaalle meneminen. Paljon vapaampaa mennä yksin silloin kun ennättää, eikä tarvitse odottaa että milloin se toinen sattuisi pääsemään. Ei tarvitse keksiä väkisin puheenaiheita eikä selitellä omaa ruokavaliota kenellekään.
Jep, olen omissa oloissani viihtyvä jörrikkä ja tykkään syödä yksin.
Toisinaan en mene taukohuoneeseen, jos siellä on muita ja mulla on eväänä jotain oman ruokavalion mukaista sapuskaa. En vaan jaksa kyselyjä ja ennakkoluuloja. Syön miten syön, piste.
Taloyhtiön pihalla pyrin välttämään muita asukkeja. Nopeutan tai hidastan vauhtiani välttääkseni kohtaamisen ja diiba daaba kaunis ilma ja luntakin on paljon tyyliset turhat sosiaalistumiset.
Katson oven ikkunasta ennen ulosmenoa onko reitti selvä ja jos ei ole odottelen eteisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelimessa puhuminen.
Sama. Jos puhelimessa puhumisen suinkin vain voi välttää lähettämällä s-postia tai tekstarin, teen sen.
Tuo Nordeaan soittanut jatkaa. Jätin aloittamatta sulkapalloharrastuksen kaverin kanssa ihan vain siksi, että kenttä pitäisi varata aina soittamalla. Ehei missään nimessä. Nyt puolisen vuotta sitten näin, että sivuille on tullut nettiajanvaraus!! Voi sitä riemun määrää, nyt pääsen pelaamaan viikottain.
Hölkkääminen tai juokseminen jos ympärillä on ihmisiä. Asun melko pienellä kylällä, joten yleensä voin käydä lenkillä rauhassa, mutta jos joku tulee vastaan tai ajaa ohi silloin kun olen lenkillä, niin lopetan hölkkäämisen ja alan kävellä. En tiedä yhtään, että miksi se on niin noloa jos joku näkee, että juoksen, mutta näin teen silti aina.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielisten kassojen välttäminen.
Mikä on "vastenmielinen kassa"? Kassa jossa on ikävä ihminen myymässä? Likainen kassa?
Ravintolassa tilaaminen. Yritän aina saada syömiskaverin tilaamaan mun puolesta :D