Miksi petetty vaatii saada kuulla yksityiskohdat
Kommentit (4)
Ei välttämättä halua. Henkilöstä riippuen ei välttämättä halua kuulla yhtään mitään koko ihmisestä tai sen edesottamuksista.
Osa tahtoo tietää kuinka pahasti on kusetettu ja milloin. Epätietoisuus pahinta. Voihan siitäkin oppia, oppii jatkossa näkemään pettämisen merkit herkemmin.
Kuulun ainakin toistaiseksi siihen onnelliseen joukkioon, jota ei ole tietääkseni petetty.
JOS joku minua vielä pettäisi (en ole omasta halustani parisuhteessa), haluaisin kai kuulla, miksi mies petti.
Intohimo toista kohtaan?
Nuorempi nainen?
Isommat rinnat tai lanteet?
Voi olla, että "Parempi ruuanlaittaja" -kohdassa heittäisin superdesign-häälahjavaasin ikkunan läpi tarkastaen ensin, ettei alla ole viattomia sivullisia.
MIKSI?
Ihminen haluaa tietää, MIKSI.
Loputtomiin.
No minä en halunut kuulla yhtään mitään. Mielestäni siinä vaiheessa kun pettää toista, on aivan turhaa spekuloida miksi näin tapahtui, jos on ollut niin saamaton, ettei ole kyennyt keskustelemaan ongelmista ENNEN kuin kokee tarvetta pettää.
Minä keräsin vain henkilökohtaisen omaisuuteni ja sanoin hyvästi.
Sitä häiritsee asia ja haluaa päästä siitä ylitte. Ehkä sen on helpompi käsitellä asia kun tietää kaiken tarkasti. Näin ei jää mitään kysymyksiä päähän.