Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyyteni on ilmastoteko

Vierailija
15.10.2019 |

Kun en osallistu tähän kulutus yhteiskuntaan maailma säästyy monelta tonnilta hiilidioksiidipäästöjä. Myös saamani tuki (1100e) on suoraan pois kuluttajien ulkomaanmatkoista ja muusta turhasta. Käytän rahani ilmastoystävällisesti vuokraan ja kasvisperäiseen ruokavalioon. Ja loput rahat pilveen (suomessa kasvatettu), starbuck kahviin (kofeiiniton) ja digitaalisiin videopeleihin. Joten työttömyyteni antaa monta ylimääräistä päivää tälle planeetalle joka on aika hyvä saavutus yhdelle ihmiselle. En myöskään kulje busseilla vaan pelkästään metrolla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyytesi on sinun ilmastotekosi ainoastaan jos olet itse valinnut työttömyyden.

Voisit lopettaa myös netin käytön kokonaan ilmastotekona eli ei enempää kirjoituksia palstalle.

Vierailija
2/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä loinen tajuat, että työssä käyvät maksaa tän sun "ympäristötekosi"?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyytesi on sinun ilmastotekosi ainoastaan jos olet itse valinnut työttömyyden.

Voisit lopettaa myös netin käytön kokonaan ilmastotekona eli ei enempää kirjoituksia palstalle.

Olen valinnut työttömyyteni, olen vapaaehtoisesti työtön

ap

Vierailija
4/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne rahat ei tulisi minulle ne menisi lasten hankintaan ja lentokone matkailuun jotka ovat erittäin vaarallisia ilmastolle.

Ap

Vierailija
5/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos urotyöstäsi

Vierailija
6/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en työttömänä tarvitse autoa mutta työllisenä kyllä tarvitsisin.

Vierailija
7/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät punavihreät

Vierailija
8/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep eli se on minun ympäristötekoni.

Terv. työssäkäyvä

P.s. Jos saisin itse käyttää tuon tonnin niin ostaisin meille auton. Meidän tapauksessa se olisi ympäristöteko.

Vierailija
9/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puoluetta äänestät?

Vierailija
10/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valinnut työttömyyteni, olen vapaaehtoisesti työtön

ap

Nyt joku toinen saa työpaikkasi ja lentää palkkarahoillaan Indonesiaan kolmesti vuodessa.

Vierailija
11/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. Et osallistu ilmastonmuutokseen liiallisella kuluttamisella. Olet oikeastaan roolimalli ja edelläkävijä. 

Vierailija
12/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin tässä yks päivä et oispa ilmastolakkoilijoilla joku työstäkieltäytyjien blokki siellä eduskuntatalon edessä. Haluaisin itekkin osoittaa mieltä mut jotenkin itelle se työstäkieltäytyminen on suuremmassa roolissa kuin ympäristöajatus, työstäkieltäytyminen tietysti johtaa moniin positiivisiin asioihin joista toi minimaalinen hiilijalanjälki on yksi olennaisimmista.

Vierailija
13/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa aivan totta, mutta tuollaisella elämäntavalla ei ole tulevaisuutta. Jos kaikki tekisi samoin, niin oltaisi kaaoksessa ja ihmiset yrittäisivät pärjätä ympäristöstä välittämättä, kuten kehitymaissa ja luultavasti myös lisääntyisivät kuin kanit.

Vierailija
14/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilven pössyttely ja tupakointi ylipäätään aiheuttaa valtavan ilmastokuorman, paljon suuremman kuin esm. lihansyönti.

Vierailija
15/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilven pössyttely ja tupakointi ylipäätään aiheuttaa valtavan ilmastokuorman, paljon suuremman kuin esm. lihansyönti.

kuka puhui tupakoinnista mitään?

Vierailija
16/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up t: eri niitti

Vierailija
17/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti hauskaa......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi