Työpaikan myrkyttäjä kouluttajana
Meidän isossa firmassa oli vain yksi hlö, joka dissasi muiden onnistumisia. Jos joku riemuitsi, hän suhtautui erittäin ivallisesti. ”Että oot tyhmä kun teet tämän paska firman noin paljon töitä.” Nyt samainen on noussut kouluttajaksi Puhuu edelleen firmaa paskaksi, mutta koulutuksissa saarnaa, miten ihmisten ei anneta onnistua, aina dissataan jos kehuu omia onnistumisia. Hän itse on ainoa, kuka sitä koskaan on tehnyt ja paljon.
Kaiken kukkuraksi sai esimieheltä ison rahapalkinnon hyvästä työstä positiivisuuden eteen.
Ihan kauheaa. Miten kestää moista?
Kommentit (7)
Mulla myös tällainen esimies. Meitä vaatii kunnioittamaan firmaa ja itse haukkuu meille koko ajan. Isoja pomoja nuoleskelee. Yök.
Sai myöskin kunniapalkinnon hyvästä työskentelystä. Liekö sama henkilö 😂😂
Jos talossa on useampia työntekijöitä, miksi siedätte mokomaa ettekä ota yhteyttä ylempään johtoon? Kannattaa tehdä yhdessä kirje tai pitää palaveri, jossa kerrotaan hyvin tarkkaan sekä yleisvaikutelma, jonka tässä kerroitte ja yksityiskohtaisia esimerkkejä, milloin, missä ja millaisessa tilanteessa on tapahtunut jotain.
Kertokaa, että teidän mielestänne on epäoikeudenmukaista palkita työilmapiirin pilaamisesta.
Tuo on ihan normaalia, en välittäisi vaan hymähtäisin.
Kunhan saisit sen laittamaan kommenttejaan sähköpostilla tai vaikka firman Whatsuppiin. Yksikin viesti riittäisi isommassa talossa.
Tollanen on meillä. Henkilöstöpäällikkö palkitsee tämän tästä. Mutta hän onkin samanlainen ilkiö! Ja täynnä itseään
Armeijassa oli pyöräkellarin huoltajana "pumppu", 8 kk kaveri, Pohojanmaalta. Pumppu ei koskaan tehnyt fillareille mitään. Jengi oli kypsänä koska ei tehnyt hommiaan kun muut ryynäsivät, teki mitä lystäsi paitsi ei koskenut fillareihin.
No, pumppu oli sotaharjoituksissa makailemassa tauolla muiden muassa kun paikalle tuli Ev.ltn. Pumppu sotilas karjaisi kaikki ylös aliupseereita myöten, ja teki särmän ilmoituksen ev.ltn:lle. Tämä ilahtui ja kehui pumpun maasta taivaaseen. Antoi vielä kuntoisuuslomankin.
Hyvä mies, hyvä mies.
Mitä kertoo työnantajasta, joka korottaa ja palkitsee tuollaisia työntekijöitä?!
Käärme luikertelee, ja pomoja on huijattu kunnolla.