Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja.
? :D Kenellekään muulle tullut vastaavaa, herjaa siis samassa kohtaa kuin jos olisi laittanut väärät robottinumerot.
Kommentit (10)
Viime talvesta asti yhdellä puhelimellani ilmoittaa noin. Väliaikaisuus kestänyt jo yli puolivuotta. Tiedä sitten mitä niin törkeää olen onnistunut kirjoittamaan, että on estetty.
No tuo voisi selittää, tein tänään aloituksen loviisalaisten adoptiohingusta joka poistettiin samantien.
Ihana että asioista voi ja saa puhua tässä sananvapauden mallimaassa. :D
Kuulostaa vakavalta. Supo saattaa koputtaa kohta oveesi.
Mun puhelimella tuo on tullut jo yli puoli vuotta, ei voi kirjoittaa tänne.
Mitään syytä bannaukseen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Lisäyksenä vielä että aluksi se punainen teksi oli että "lähetyksessä tapahtui joku virhe" tai jotain, sitten jossakin vaiheessa muuttui avauksessa mainituksi.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Ja ip-estohan se ei ole, vaan ns. laitteen sormenjälkiesto. Joka varsinkin iOssilla niin summittainen, että yhden laitteen bannatessa, kieltoon menee samantein satoja, ellei tuhansia i-laitteita. Mutta mikäs siinä. Miksi tehdä asioita ammattitaidolla, kun voi hoitaa sinne päin.
Mulla oli toissapäivänä sama juttu, kesti vuorokauden. Taisin puolustaa vaan uskovaisia, mutta tällä palstalla vihataan uskovia niin sit varmaan jotkut ei tykännyt
Vierailija kirjoitti:
Viime talvesta asti yhdellä puhelimellani ilmoittaa noin. Väliaikaisuus kestänyt jo yli puolivuotta. Tiedä sitten mitä niin törkeää olen onnistunut kirjoittamaan, että on estetty.
Samoin minulla, mutta siitä pääsi selaimen päivityksellä.
On joskus. Joku kakkapylly ryhtyi kiusaamaan mua poistattaen säännöllisesti kaikki vastauskommenttini tiettyyn keskusteluaiheeseen, koska ei pitänyt niistä. Sen seurauksena luonnollisesti minua rangaistiin väliaikaisella IP-bannilla.