Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun olisi kuulemma adoption jälkeen ja ensimmäisen mieheni kuoleman jälkeen

Vierailija
15.10.2019 |

Jäädä yksin loppuelämäksi ja asua pienessä, syrjäisessä mökissä jossa mä silloin asuin. Tämän takia adoptioon annettu aikuinen lapsi ei halua pitää yhteyttä. Eikö tämä ole kohtuutonta?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut?

Vierailija
2/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö uusi puoliso täysin lapsen edelle,?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö uusi puoliso täysin lapsen edelle,?

Millä lailla lapsen edelle? Lapsi oli annettu adoptioon vuosia ennen kuin tapasin nykyisen puolisoni. En olisi voinut jäödä vanhaan paikkaan asumaan vaikka olisin ollut sinnku loppuelämäni.

Vierailija
4/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit lapsesi adoptioon? Minkä ikäinen lapsesi tuolloin oli?

Vierailija
5/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annoit lapsesi adoptioon? Minkä ikäinen lapsesi tuolloin oli?

En niitä syitä tänne laita ja asiasta on jo kauan aikaa.

Vierailija
6/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olettaa, että adoptioon annettu lapsi jaksaisi pitää yhteyttä. Siitä voi aiheutua hänelle psyykkisiä ongelmia. Kun lapsi annettiin pois, hänet annettiin pois.

Vierailija
7/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisesti ottaen adotioon annettu lapsi ei ole enää sinun vaan niiden adoptiovanhempien.

Hän on joutunut rakentamaan ihmissuhteensa uudestaan kovin nuorena. Luultavasti se on ollut hänen pelastuksensa. Parempi niin kuin jäädä tasapainottoman vanhemman hoteisiin.

Itse teit ratkaisusi, nyt sinun on elettävä sen tosiasian kanssa, ettei tuo hylkäämäsi lapsi tunne kiintymystä sinuun.

Vaikka tilanteesi on ollut vaikea, ja vaikka aikuistunut lapsi todennäköisesti ymmärtää ratkaisuasi järjellä ajatellen, tunteita ei voi pakottaa.

T. adoptoitu

Vierailija
8/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän oli taas Ammattivalittajan pointti tässä aloituksessa? Otat aina uudelleen esiin tuon adoptioon annetun laapsesi ja sitten vingut, ettet halua puhua hänestä. En ymmärrä.

Vierailija
9/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on näin päättänyt, joten ei ole kohtuutonta. Hän voi olla sitä mieltä, että oli kohtuutonta antaa hänet pois. Ikäväähän se on, mutta ei voi mitään. Hänen vuoronsa valita.

Vierailija
10/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on näin päättänyt, joten ei ole kohtuutonta. Hän voi olla sitä mieltä, että oli kohtuutonta antaa hänet pois. Ikäväähän se on, mutta ei voi mitään. Hänen vuoronsa valita.

Ollaan välillä tavattu mutta hän nyt teki tällaisen päätöksen.

Vierailija
11/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän oli taas Ammattivalittajan pointti tässä aloituksessa? Otat aina uudelleen esiin tuon adoptioon annetun laapsesi ja sitten vingut, ettet halua puhua hänestä. En ymmärrä.

Käsi sydämelle: oletko joskus noita sen aloituksia ja niiden pointin ymmärtänyt? oot todella v'ähemmistössä, jos olet.

Vierailija
12/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan välillä tavattu mutta hän nyt teki tällaisen päätöksen.

No se oli siinä sitten, jätä rauhaan.

Vierailija
13/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähdään ettei "anna lapsesi adoptioon" ole mikään ratkaisu abortin tilalle. Kummallekaan osapuolelle.

Vierailija
14/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsi sydämelle: oletko joskus noita sen aloituksia ja niiden pointin ymmärtänyt? oot todella v'ähemmistössä, jos olet.

Pointti tässä aloituksessani on että ollaan välillä tavattu, mutta hän ei enää halua tavata koska en jäänyt sinkuksi loppuelämäksi enkä asumaan sinne mökkiin, missä ennen asuin.

Vierailija
15/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä ole ymmärtänyt. Vuosia ja vuosia samaa merkityksetöntä pälinää. Ja välillä sitten valheita valheiden perään jotta saisi edes jonkinlaista huomiota. En ymmärrä tätä tyyppiä ollenkaan. Keskusteluiksi astihan nämä Ammattivalittajan aloitukset harvoin kehittyvät vaan hän roiskaisee jotain ympäripyöreää diipadaapaa ja hetikohta avaa toisen yhtä ympäripyöreän ketjun.

Vierailija
16/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti tässä aloituksessani on että ollaan välillä tavattu, mutta hän ei enää halua tavata koska en jäänyt sinkuksi loppuelämäksi enkä asumaan sinne mökkiin, missä ennen asuin.

No MIKSI et kirjoita sitä pointtia jo ensimmäiseen viestiin??? Osaatko kirjoittaa enempää kuin yhden lauseen kerrallaan ennen kuin hakkaat sitä enteriä???? MIETI se viestin sisältö loppuun asti!!! Rasittavaa tuollainen lakoninen mutina. En tiennyt, että netissä voi mutista, mutta tämä ihminen osaa sen!

Vierailija
17/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään ettei "anna lapsesi adoptioon" ole mikään ratkaisu abortin tilalle. Kummallekaan osapuolelle.

Itse olen kyllä iloinen siitä, että olen saanut elää pitkän, hyvän elämän.

Adoptio on yhtä hyvä tapa saada oma lapsi kuin synnyttää itse.

Älä vain mene kenellekään adoptoidulle sanomaan, että "olisi ollut parempi,  jos sinut olisi abortoitu". Onhan moiseen aivopieruun tosin olemassa hyvä vastaus: "Kiitos samoin" :D

Vierailija
18/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vain mene kenellekään adoptoidulle sanomaan, että "olisi ollut parempi,  jos sinut olisi abortoitu". Onhan moiseen aivopieruun tosin olemassa hyvä vastaus: "Kiitos samoin" :D

Toiset sopeutuvat ja ovat tyytyväisiä elämäänsä, toiset eivät sopeudu.

Vierailija
19/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään vanhemman uusperhe voi sen aiheuttaa, saati silloin kun on hylätty. 

Vierailija
20/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset sopeutuvat ja ovat tyytyväisiä elämäänsä, toiset eivät sopeudu.

Olen huomannut, että jokaisella on ongelmansa syntyperästä riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan