Miksi puolituttu mies tuijottaa tuiman näköisenä?
Kommentit (21)
Jos sillä on resting male bitch -face?
Epäilee, että olet ihastunut ja meinaat yrittää tutustua paremmin häneen ja hän haluaa tuimilla katseillaan osoittaa sen, että sinulla ei ole mitään saumaa häneen ja haluaa, että pysyt kaukana hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilee, että olet ihastunut ja meinaat yrittää tutustua paremmin häneen ja hän haluaa tuimilla katseillaan osoittaa sen, että sinulla ei ole mitään saumaa häneen ja haluaa, että pysyt kaukana hänestä.
Mutta miksi silloin itse voimakkaasti aloittaa katsekontaktin eikä riko sitä ennen kuin minä teen niin? Tuijottaa.
Ap
Näkee huonosti ja yrittää tarkentaa katsettaan.
Esitä ettet huomaa niin luulisi lopettavan. Toimii ainakin minulla.
Siis meinaan, että itse välttelen sellaista jolta en halua huomiota.
Ap
Tuijottaa, mutta ei puhu mitään? Pelottavaa, ei ihan normaalin ihmisen käytökseltä vaikuta. Haluaa saada sut kokemaan olosi epävarmaksi. Vallankäyttöä.
Ässburger, ei tiedosta ilmeitään/ilmeettömyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Tuijottaa, mutta ei puhu mitään? Pelottavaa, ei ihan normaalin ihmisen käytökseltä vaikuta. Haluaa saada sut kokemaan olosi epävarmaksi. Vallankäyttöä.
Ei minulle ole tullut mitenkään erityisen huono olo siitä. Hämmentynyt ehkä, en kai sitä muuten täällä kyselisikään :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Esitä ettet huomaa niin luulisi lopettavan. Toimii ainakin minulla.
Ei toimi, tai ainakin kestää tuskallisen kauan että viesti menee perille. Tuijota mieluummin aggressiivisesti takaisin tai sano suoraan, että lopettaa.
Voisikohan muuten olla että on ajatuksissaan, miettii jotain omaa juttuaan ja on vain kohdistanut katseensa sinuun, ei niinkään tarkoituksellisesti?
On lukenut naistenisukuoppaita ja yrittää nyt näyttää viettelevältä?
Ehkä mies on aivan normaali, mutta sinä jotenkin outo tai jopa törkeä. Tämäkin on ihan mahdollista, vaikka naiset ovatkin paljon älykkäämpi ja kehittyneempi alalaji. Mutta eivät kaikki.
Itsetutkiskelu on toisinaan haastavaa, varsinkin jos sitä ei ole koskaan harjoittanut.
Pakkoko sitä on tuijottaa? Mikä ihmisiä vaivaa kun ei osata hoitaa omia asioitaan, vaan tullaan tännekin spekuloimaan jonkun autistin tuijotusten taustaa?
Suomalaiset nyt muutenkin on ihme möllöttäjiä ja tuijottelijoita.
Huuda "haaste vastaanotettu!" ja ala tuijottaa takaisin. JOs hän siirtää katseensa pois, olet voittaja
Tuikeakatseiset miehet pääsevät tuikkaamaan.
Tuijottaako se vlttua vai tissejä?
Kevätkynnöt alkavat! kirjoitti:
Tuikeakatseiset miehet pääsevät tuikkaamaan.
Olet hauska :D
Ehkä se on vaan sen miehen naisteniskemisilme.