Kumman miehen ottaisit mieluummin?
Todella haluttavan ja hyvän miehen, mutta joutuisit jakamaan hänet jonkun toisen naisen kanssa joko yhtä aikaa tai peräjälkeen, esim erojen jälkeen
Vai
Huonon miehen, jota et oikeastaan haluisi yhtään, vrt tämä palstaUli, mutta saisit hänet kokonaan vain itsellesi.
Jos siis pitäisi valita jompi kumpi?
Eka vaihtoehto olisi siis esim eronnut mies, jolla on lapsia, tai avoin suhde, jossa sekä naisella että miehellä voi olla muita kumppaneita kuin vain yksi oma mies.
Kommentit (11)
jatka kolmannen vaihtoehdon etsimistä
Mielummin yksin kuin kummankaan noiden kanssa
Tietysti sen, jonka saisin yksin itselleni. Kouluttaisin ja treenaisin sen mieleisekseni. Ja kyllähän se osaisi lapsia mun kanssa tehdä. Niitä ilman en halua elää.
Eka vaihtoehto niin, että kyseessä on eronnut mies. Missään tapauksessa ei avointa suhdetta. Lapset eivät olisi este, jos mies olisi olisi muuten juuri sitä mitä olen etsinyt.
Ihme lässytystä. Kumman koiran ottaisit, jos toinen olisi musta ja toiselta puuttuu pää? Kumman lapsen ottaisit, jos toinen osaa puhua ja toinen kiroilla?
Aika haasua, itse ottaisin ehdottomasti ykkösen (olen ottanutkin). Miksi ihmeessä kukaan haluaisi huonoa edes osittain.
Ap
Eronnutta lapsellista en ottaisi, ulia en ottaisi, joten ottaisin sen miehen, jonka kanssa pitäisi sitten oppia elämään avoimessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Aika haasua, itse ottaisin ehdottomasti ykkösen (olen ottanutkin). Miksi ihmeessä kukaan haluaisi huonoa edes osittain.
Ap
Ei ole ollenkaan hassua. Velalle miehen lapset olisivat deal-breaker (vihaan lapsia) ja haluan ehdottomasti monogaamisen suhteen, minusta ei ole avoimeen suhteeseen (olen kokeillut). En halua jakaa miestani kenenkaan kanssa, olipa se sitten toinen nainen tai lapset.
Ottaisin ykkösen, mutta vain, jos se nainenkin tulisi kaupan päälle ja voitaisiin olla kolmistaan. Molempien pitäisi tietty olla mukavia ja omaa silmää miellyttäviä. Lapsia jos on, niin sen parempi. En voi itse saada niitä.
No en oikeastaan ottaisi kumpaakaan, mutta jos on PAKKO valita yksi niin sitten se eka vaihtoehto. Ja sit mieluummin se jakaminen perajalkeen eika yhtaaikaa. Mutta ei hemmetti, en kylla kestaisi niita sen lapsia...Eli ehka ottaisin sen palstaUlin sit kuitenkin ja luottaisin etta saan manipuloitua ja koulutettua hanesta jotakuinkin ihmisen :D