Tee testi, olisiko sinusta poliisilaitos
Kommentit (17)
Ei, ei musta varmasti olisi poliisilaitos.
Mitä olen katsonut miekkareita , niin koskaan poliisi ei ole pyytänyt näyttämään kasvoja
Aina kun haluaa selvittää jotain niin on päästävä ihmisen pään sisälle. Tuntea se koko kehossa ja psyykkeessä miltä ihmisestä tuntuu jotta kykenee käsittämään miksi ihminen toimii miten se toimii.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun haluaa selvittää jotain niin on päästävä ihmisen pään sisälle. Tuntea se koko kehossa ja psyykkeessä miltä ihmisestä tuntuu jotta kykenee käsittämään miksi ihminen toimii miten se toimii.
Tällöin alkaa piirtyä luontaisia toimintaketjuja joita tekijänä esittävänä henkilönä alkkaa käsittämään.
Haluan poliisilaitokseksi poliisilaitoksen paikalle!
8/10 Olen melkein valmis poliisilaitos.
Vierailija kirjoitti:
8/10 Olen melkein valmis poliisilaitos.
Kysymyksiä oli vain 9, poliisilaitos
5oikein, minusta on lainvalvojaksi!
Olen kyllä tarpeeksi iso, että kai joku voisi luulla poliisilaitokseksi.. Siis leveyden suhteen :) Vähän maalia vaan vartaloon
Tiedän testaamattakin, ettei minusta olisi poliisilaitos
Pääkopaltani kyllä, uskottavuudeltani en.
Seiskytkiloinen mies ei aiheuta auktoriteetillaan narkkareissa ja juopoissa kunnioituksen tunnetta
Minusta olisi poliisihelikupteri.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen katsonut miekkareita , niin koskaan poliisi ei ole pyytänyt näyttämään kasvoja
Riippuu poliittisesta kannasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu poliittisesta kannasta
Poliisilla on oikeus pyytää näyttämään kasvot. Velvollisuutta ei ole. Samalla tavalla kuin oikeuslaitoksella on mahdollisuus päättää rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkotuksesta, mutta ei mitään velvollisuutta sellaisen määräämiseen. :)
Sellaista se on täällä Suomessa, oikeuksia on vaikka miten paljon, velvollisuuksia aika vähän.
10/10
Ei ihme sinänsä, olen joutunut vääntämään poliisinkin kanssa laista ja oikeuksista - ollen itse oikeassa.
Olisiko sinusta poliisiksi