Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä työssäkäyvä sinkkumies/nainen joka asut pk-seudulla miten pärjäät taloudellisesti?

muuttohaukka
14.10.2019 |

Tekeekö tiukkaa vai pärjäätkö ihan ok?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään ihan hyvin. Sain isäni kuollessa hiukan perintöä, joten sain ostettua viehättävän asunnon mukavalla sijainnilla ilman mahdotonta asuntolainaa. Rahaa jää matkusteluunkin ja muihin kivoihin asioihin, mutta enemmän pitäisi ruveta säästämään vanhuuden varalle. Autoa ei onneksi ole, niin siihen ei uppoa rahaa.

t. nelikymppinen akateeminen suht keskituloinen nainen

Vierailija
2/7 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pärjännyt ihan ok. Mihinkään ylenpalttiseen turhuuteen ei ole varaa, tai ainakin pitää tarkasti miettiä, ennenkuin tuhlailee. Tavalliseen elämään riittää rahaa. Käyn harvoin ulkona syömässä. Mun laskut on vain vuokra, sähkö, puhelin, netti, vakuutus, Hesari. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pärjännyt ihan ok. Mihinkään ylenpalttiseen turhuuteen ei ole varaa, tai ainakin pitää tarkasti miettiä, ennenkuin tuhlailee. Tavalliseen elämään riittää rahaa. Käyn harvoin ulkona syömässä. Mun laskut on vain vuokra, sähkö, puhelin, netti, vakuutus, Hesari. 

Lisäksi matkakortti, autoa ei ole. 

Vierailija
4/7 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään, vaikka ei ole mitään perintöä millä eläisi. 2300€ nettotulot josta jää kuukaudessa säästöön 700-1200€ kuukaudesta riippuen. Vuokra 700€ eikä mitään tukia mistään.

Vierailija
5/7 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään todella hyvin. Säästöön jää niin paljon rahaa, että en tiedä mitä sille tekisi

Vierailija
6/7 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellainen aikuinen, jolla ei ole muita elätettävänään ei pärjäisi?

Vierailija
7/7 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisilla kulkee, miettii vähän missä asuu ja palkka kohtuullinen niin miksi ei pärjäisi jos ei ole lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi