Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä parhaat aluslakanat?

Vierailija
14.10.2019 |

Vanhat alkavat kävellä itsekseen ja reikäisinä ovesta ulos, joten olisi lievä paniikki löytää uudet aluslakanat. Väri valkoinen, koko normi 150 x 250 ja materiaali mielellään niin tiheä, ettei päivä paista heti läpi. Materiaali puuvilla.

Jos, niin mistä olette löytäneet laadukkaat ja mielellään kohtuuhintaiset peruslakanat?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Familonin puuvillaperkaalilakanat ovat olleet yllättävän hyvät. Yleensä en pidä tuon merkin tuotteita juuri minään. 

Vierailija
2/12 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt varmaan puoltoista vuotta putkeen Ikean muotoonommeltua pellava-aluslakanaa. Siis pesen kyllä tietysti viikon-parin välein, mutta niin että aamulla pesuun, sitten kuivausrumpuun ja illalla laitan takaisin sänkyyn. Ei ole mennyt miksikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean hinta-laatusuhde on yllattavan hyva. Mulla on sielta seka pussi- etta aluslakanat, useampi setti ja kaikki ovat kestaneet pitkaan. 

Vierailija
4/12 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut yhdet pussilakanta Ikeasta ja näihin olen ollut tyytyväinen. Aluslakanoitakin siis saattaisi kokeilla... Familon kuulostaa myös hyvältä.

Muotooommeltuihin lakanoihin en ole koskaan tutustunut. Petaan tällä hetkellä kaksi suoraa "normilakanaa" parisänkyyn poikittain ja olen todennut tämän hyväksi systeemiksi.

Lisää vinkkejä ja kokemuksia saa mielellään laittaa!

Vierailija
5/12 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalatukusta. Hyviä tuotteita.

Vierailija
6/12 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainapeite tekee todellakestävät

Vierailija
7/12 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sinäkin lakanasi aikuisten kaupasta - pvc:tä niiden olla pitää!

Vierailija
8/12 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut yhdet pussilakanta Ikeasta ja näihin olen ollut tyytyväinen. Aluslakanoitakin siis saattaisi kokeilla... Familon kuulostaa myös hyvältä.

Muotooommeltuihin lakanoihin en ole koskaan tutustunut. Petaan tällä hetkellä kaksi suoraa "normilakanaa" parisänkyyn poikittain ja olen todennut tämän hyväksi systeemiksi.

Lisää vinkkejä ja kokemuksia saa mielellään laittaa!

Mulla on ne muotoonommelut just, tosi katevat ja pysyvat paikallaan vaikka miten myllaisi. Tosin ei viikkausfriikeille, niitahan ei saa viikattua mitenkaan pain siististi, mankeloinnista puhumattakaan :D Mutta ei ne ole ryppyisiakaan kun ne siliaa itsestaan kun ne pingottaa paikalleen. 

Vierailija
9/12 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainapeite tekee todellakestävät

Ehkä lähiövalaille. Ap:lle riittää ihan peruspuuvillaiset - luepa huolellisemmin.

Vierailija
10/12 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptinpuuvillaiset, Stockalta sai ainakin ennen.

Vierailija
11/12 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivoilta.

Vierailija
12/12 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soak & Sleep

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi