Nyt ne soitti sieltä naistentaudeista
Kommentit (23)
Kohdunkaulan syöpä? Kuinka vanha olet?
Synnytinelinessä phalaatuinen muutos. Seuraavaksi tutkitaan onko muualla. 51v
Kuuluuko tätä nyt sitten ylä- vai alapeukuttaa? Kumman itse haluat?
Nyt ei ole aika menettää toivoa. Jos on kyse pienestä solumuutoksesta, se ei välttämättä edes ole edennyt eikä levinnyt ja hoituu helposti. Vakavammassa tapauksessa mene leikkaukseen ja kaikkiin hoitoihin, hoida mielialaasi ja itseäsi, käy tarvittaessa psykologilla. Älä hukkaa aikaasi suremiseen ja pelkäämiseen, vaan käytä se hyvin. Järjestä juhlat perheelle ja ystäville, tee mukavia asioita. Voimia!
No niinpääset hoitoon. Parempi kuin että ei olisi tiedetty.
Jäitä hattuun, ei se vielä ole kuolemantuomio.
Voit aivan hyvin selvitäkin! Säilytä toivo.
Säilytän toivon. Mutta muistakaa kaikki - jos pimpissä haavauma, menkää lääkäriin, älkää odottako! Turha yrittää parantaan kotona rasvoilla
Mua pelottaa levinneisyys ja etäispesäkkeet!
Ap
Olet eilisiltainen kirjoittaja? Voimia sinulle tulevaan ja pidän peukkuja❣
Oliko oireita vai rutiinitarkastuksessa tehty löydös?
Nykyään on Suomessa hyvät mahdollisuudet parantua syövästäkin <3
Voi ei, kurja kuulla. Toivottavasti ei ole levinnyt. Muista hakea henkistä tukea. Voimia tulevaan!
Vierailija kirjoitti:
Säilytän toivon. Mutta muistakaa kaikki - jos pimpissä haavauma, menkää lääkäriin, älkää odottako! Turha yrittää parantaan kotona rasvoilla
Haavauma? Mulla on keväästä asti aina tietystä kohtaa kutittanut, tossa klitoriksen vieressä, olin kuitenkin gynekologisessa tarkastuksessa kesällä ja ei ainakaan näkynyt mitään tulehduksia. Voiko mulla olla tossa herpes? Kohdunkaulansyöpä voi kyllä varmaan tulla 20-vuotiaillekkin?
Uskomatonta mutta minulla ruokaineallergia aiheutti haavaumia limakalvoille. Ja niitä oli myös alapäässä.
Että jos olette yhtään atooppisia niin selvittäkää mikstä ruoka-aineesta ihottuma tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavauma? Mulla on keväästä asti aina tietystä kohtaa kutittanut, tossa klitoriksen vieressä, olin kuitenkin gynekologisessa tarkastuksessa kesällä ja ei ainakaan näkynyt mitään tulehduksia. Voiko mulla olla tossa herpes? Kohdunkaulansyöpä voi kyllä varmaan tulla 20-vuotiaillekkin?
Mulla pidempään ollut haavauma häpyhuulessa - se oli just se syöpä. Ei ole kohdunkaulansyöpä.
Mene lääkäriin!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oli oire - haavauma, haljennut näppylä häpyhuulessa. Odottelin vähän turhan pitkään. Se on syöpä se.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli, välillä meni umpeen, taas liian kovalla wc-paperilla pyyhkäisin verille.
Kävin jo kesällä tarkassa gynen tutkimuksessa.
Kaikki ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli oire - haavauma, haljennut näppylä häpyhuulessa. Odottelin vähän turhan pitkään. Se on syöpä se.
Ap
Mitäs nyt sitten jatkossa?
Jakosta saan tietää huomenna. Kaksi kuvantamista (eri paikossa). Toisessa kai määritellään kuinka suuri muutos on 'tomografia', ja toisessa kai tarkistetaan onko muualla syöpää. Lisäksi verikokeita.
Sen jälkeen syöpälääkärin vastaanotto ja toimenpiteet löydösten perusteella
Ap
? ? ?