Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet orjuuttanut isovanhemmat ja kummit lapsivapaillasi kun on syyslomaviikko ja kaikki

Vierailija
14.10.2019 |

Sehän olisi oikeus ja kohtuus, että saisi maata yksin sohvalla sidukka kourassa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äläpä yleistä omia unelmiasi koskemaan kaikkia muitakin. Minä aion käydä tänään lasten kanssa Amos Rexissä ja syömässä keskustassa, se on meidän tämän päivän ohjelma.

Vierailija
2/11 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa poika halusi mennä vaarille, kun vaari on hänelle todella rakas ja itse olen töissä ja en juo siideriä että aika pieleen meni sun avaus. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä yleistä, ei nyt mikään syyslomaviikko täällä ole vaan vasta ensi viikolla. Ja luulen, että meillä teini on vain onnellinen, kun saa olla rauhassa kotona ja tavata kavereita sillä aikaa kun me vanhemmat olemme töissä.

Vierailija
4/11 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummit ja kummit on täysivaltaisia aikuisia ihmisiä joten osannevat itse päättää haluavatko tulla lapsia hoitamaan, kiitos vaan holhouksesta!

Vierailija
5/11 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olemme! Eihän me av-mammat mitään pölkkypäitä olla. Nuo sukulaiset on alistettu ja nöyryytetty kuuliaisiksi jo aikoja sitten. On opetettu tavoille!

Osaavat tarjota apuaan ilman pyytämättä

Mikäs amatööri sinä olet, kun tuollaista kyselet?

Vierailija
6/11 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lapsivapaa? Ei kaikilla vanhemmilla ole lomaa. Vaikka koululaisilla onkin.

Vierailija
7/11 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu itse pyysi lapset yökylään. Toinen kerta tänä vuonna. Menevät kahdeksi yöksi. Ja kyllä, aion ottaa kaljaa sohvalla koska minulla on viikon ainut vapaapäivä silloin kun lapset ovat poissa.

Vierailija
8/11 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 8v lähtee ensi viikolla isovanhempien kanssa ulkomaille.

Vierailija
9/11 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellinen siitä, että saan tarjota kummilapseni vanhemmille parin viikon päästä mahdollisuuden kahdenkeskeiseen viikonloppuun. Näen kuinka hyviä vanhempia ovat ja tekevät hirveästi töitä ollakseen lapsilleen hirmu hyvät vanhemmat. Ihana, että luottavat minuun heidän viikonloppureissunsa ajan.

Vierailija
10/11 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeestäkin kirpaisee sitten kustantaa mäkkärireissut kun kotiruoka kummastus.

Vierailija
11/11 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi