Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksissä tärkeää tuntea olevansa kumppanin halun kohde?

Vierailija
13.10.2019 |

Vai riittääkö ihmisille että seksiä ylipäätään saa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin tunne ihminen ja minulle kumppanini on halujeni kohde. Toivoisin koko sydämestäni että minä olisin myös miehelleni mutta näin ei ole. Ei ilmeisesti pieninmässäkään määrin. Ja näin ollen mies on tyytyväinen seksielämään ja minua se syö sisältä joka kerran.

N

Vierailija
2/17 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan voisi sekstailla ilman tunnetta sitä toista kohtaan. Minä olen kyl meistä se heikompi näyttämään ja sanomaan tuntemukseni. Mies kyllä sanoo ja tuleehan siitä hyvä ja himokkaampi fiilis. Sanoo myös muulloin eikä vaan kun panettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo halu on juurikin kaiken a ja o.

Se, että toinen haluaa minua. Haluaa, että nautin.

Tuo kun on molemminpuolista, niin seksi on mahtavaa.

Vierailija
4/17 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös ehdottoman tarpeellista. N 51 v

Vierailija
5/17 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä on tärkeää tuntea olla haluttu, nyt se ei toteudu. Meillä seksiä kerta viikkoon ja aina täysin minun aloitteesta ja työ tehden. Nainen lahnailee, ei koske kaluuni tai ylipäätänsä rinnan alapuolelle.

Tähän on minun alistuttava.

Vaikka haluaisin nuolla, en saa, pyytää pois.

Perjantain varsinainen yhdyntämme kesti jopa 20-30 min, tulin kylkiasennossa polvillani ja takaapäin, vaimo teki itselleen orkut Satisfyer pro 2:lla, hänen orkut vaatii tuollakin sen vartin. Lopuksi sain itse, ja tänään sain kuulla että minun on saatava ensin itse...

Kyllä syö miestä etten koe itseäni, kaluani haluttavaksi:(

Vierailija
6/17 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama kuin m57 mutta sillä erotuksella, että vaimo ei käytä mitään dildoa tai mitään.

Mikä tahansa mun lykkiminen kelpaa, kunhan hänen ei tarvitse tehdä mitään, että saa lahnailla.

Vierailija
7/17 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin on, muuten en edes kiihotu.

Vierailija
8/17 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisia vaatii, niin voisiko edes vähän yrittää olla haluttava?

Vai voiko vaan maata lahnana ja vaatia vielä tuollaistakin sen lisäksi.

Vierailija
9/17 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tärkeää joko suoraan tai välillisesti. Tarkoitan välillisellä sitä, että seksissä saa fantasioida myös muista, mutta fantasiointi on ihanaa juuri sen kumppanin kanssa.

Vierailija
10/17 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se tärkeää joko suoraan tai välillisesti. Tarkoitan välillisellä sitä, että seksissä saa fantasioida myös muista, mutta fantasiointi on ihanaa juuri sen kumppanin kanssa.

Mutta kokemuksesta voin sanoa ettei ole ihanaa kun toinen käyttää sinua aina välillisesti kun fantasioi muista. Siinä kyllä tuntee itsensä ainoastaan purkualustaksi. Ei todellakaan halujwn kohteeksi, kaikkea muuta. Se on oikeastaan se ja sama kuka siinä panee ja ketä.

Vierailija
11/17 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään lahna koska suostun seksiin vain miehen mieliksi. Suhteessa on ongelmia ja seksi liian urautunutta.

Vierailija
12/17 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein seksikkäintä on kun tuntee olevansa seksuaalisesti haluttu. Kun tunnen, että nainen todella haluaa mua, niin se on todella kiihottavaa. 

Vierailija
13/17 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, minulle on tärkeää tuntea itseni halutuksi kumppanille. Harmi vain että mies ei sitä pysty ilmaisemaan, panee kyllä minua (useimmiten omasta aloitteestani) mutta kertoo kuinka haluaisi muita kokeilla. Minusta ei tuollaista puhu ja useimmat aloitteetkin torjutaan, joten itsetunto asian suhteen on maissa.

Vierailija
14/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 40v mies tässä: Olen aivan rikki kun olen seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli, yritän miellyttää naista, tehdä kotitöitä, huomioida, kehua osaamista, ahkeruutta ja ulkonäköä, olla läsnä jne jne. Ja seksiä on tarjolla, mutta vain tarjolla. Nainen ei halua, ei fantasioi, ei kehu minun ulkonäköäni, eikä osoita minkäänlaista aktiivisuutta seksin suhteen. Saan suihinottoa jos pyydän, saan yhdyntää keskimäärin kerran tai jos oikein tuuri käy niin kaksi viikossa, mutta joka kerta on sellainen että nainen asettuu sängylle alasti ja odottaa, että minä tyydytän hänet ensin välinein, sitten hän ratsastaa itselleen muutaman orgasmin ja sen jälkeen asettuu sängylle odottelemaan, että minä lykin itseni tyytyväiseksi. Suihinotossa nainen makaa päälläni selkä minuun päin ja imeskelee sen aikaa, että tulen. Haluaisin nauttia hänen rinnoistaan, kauniista vartalostaan ja kokea, että naiseni haluaa tyydyttää ja tehdä hyvää juuri minulle. Sen sijaan saan katsella selkää ja koettaa muistella ehkä vuonna 2013 tapahtunutta panoa, jossa hän viimeksi oli läsnä ja halusi miellyttää. 

Joka viikko mietin eroa, pettämistä, salasuhdetta ja kaikkea muuta karmeaa, jotta pääsisin eroon tästä uskomattomasta yksinäisyyden tunteesta, jonka tilanne minulle aiheuttaa. Koen, että jään jatkuvasti kaikissa asioissa tärkeysjärjestyksessä täysin merkityksettömien asioiden jalkoihin. 

15/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein 40v mies tässä: Olen aivan rikki kun olen seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli, yritän miellyttää naista, tehdä kotitöitä, huomioida, kehua osaamista, ahkeruutta ja ulkonäköä, olla läsnä jne jne. Ja seksiä on tarjolla, mutta vain tarjolla. Nainen ei halua, ei fantasioi, ei kehu minun ulkonäköäni, eikä osoita minkäänlaista aktiivisuutta seksin suhteen. Saan suihinottoa jos pyydän, saan yhdyntää keskimäärin kerran tai jos oikein tuuri käy niin kaksi viikossa, mutta joka kerta on sellainen että nainen asettuu sängylle alasti ja odottaa, että minä tyydytän hänet ensin välinein, sitten hän ratsastaa itselleen muutaman orgasmin ja sen jälkeen asettuu sängylle odottelemaan, että minä lykin itseni tyytyväiseksi. Suihinotossa nainen makaa päälläni selkä minuun päin ja imeskelee sen aikaa, että tulen. Haluaisin nauttia hänen rinnoistaan, kauniista vartalostaan ja kokea, että naiseni haluaa tyydyttää ja tehdä hyvää juuri minulle. Sen sijaan saan katsella selkää ja koettaa muistella ehkä vuonna 2013 tapahtunutta panoa, jossa hän viimeksi oli läsnä ja halusi miellyttää. 

Joka viikko mietin eroa, pettämistä, salasuhdetta ja kaikkea muuta karmeaa, jotta pääsisin eroon tästä uskomattomasta yksinäisyyden tunteesta, jonka tilanne minulle aiheuttaa. Koen, että jään jatkuvasti kaikissa asioissa tärkeysjärjestyksessä täysin merkityksettömien asioiden jalkoihin. 

Tuo on kyllä ankea tilanne. Itselläni vähän sama. Ei ihan noin paha. Vaimo kyllä välillä haluaa kovinkin seksiä, mutta kovan työn takana se minulta on.

Vierailija
16/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tärkeää tietää toisen haluavan juuri minua, syttyvän minusta ja vartalostani. Yleensä ei siltä kuitenkaan tunnu, parisuhdeseksi kumppanin kanssa tuntuu olevan puolisolle lähinnnä pakkopullaa. Seksiin suostuu vaihtelevasti, ei vaikuta haluavan. Ei kerro haluavansa, ei kehu, tiedä sitten näkeekö mitään hyvää minua katsoeassaan. Vieraissa haluaisin käydä, kokemassa sen tunteen että joku oikeasti haluaa minua.

Vierailija
17/17 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä harrastanut seksiä sellaisen kumppanin kanssa, joka ei osoita haluavansa minua ja en myöskään harrasta seksiä, jos en halua ja näytän haluni. Jotenkin ollut mulle ihan itsestäänselvä lähtökohta aina. N50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän