Olen myynyt Vauva-lehteä puhelimessa. Kysy mitä tahansa
Kommentit (11)
Kerran minulle alkoi tulla sanoman vauvoihin liittyvä lehti. Luulin että joku oli tilannut lahjan, kunnes tulikin lasku. Oletko siis väärentänyt tilaajia?
Tarviiko sitä myydä kun kerran aiheesta kiinnostuneet tilaavat sen muutenkin? Meille tilattiin molemmat vauvalehdet kun tulin raskaaksi.
Ei nyt kiitos! |klik| -tuut tuut tuut...
Sori, refleksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran minulle alkoi tulla sanoman vauvoihin liittyvä lehti. Luulin että joku oli tilannut lahjan, kunnes tulikin lasku. Oletko siis väärentänyt tilaajia?
En koskaan.
ap
Tiedän tapauksia jotka ovat noin tehneet ja lukuisia asiakkaita jotka väittävät etteivät ole tilanneet vaikka ovat. Asiakaat ovat yleisempiä huijareita, kuin myyjät. Puheluista jää äänikuitit joten kusettaminen on nykyään mahdotonta... Tai sanotaan ennemmin niin, että siitä jää satavarmasti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Sori, refleksi.
Se on kyllä jännä, että joidenkin mielestä puhelinmyyjälle on ok vittuilla. Olen huomannut, että aika monella naamansoittajalla on jollain asteella mt- tai muita pahoja ongelmia. Suurin osa ihmisistä on toisiaan kohtaan kohteliaita ja asiallisia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko sitä myydä kun kerran aiheesta kiinnostuneet tilaavat sen muutenkin? Meille tilattiin molemmat vauvalehdet kun tulin raskaaksi.
Pitää.
Noin 80% kaikista lehtitilauksista muodostuu puhelinmyynnillä. Kustantajilla on omia soittoyksiköitä joissa on kymmeniä tai peräti satoja henkilöitä myynnissä. Sen lisäksi kustantajat ostavat tilauksia itsenäisiltä yrittäjiltä ja telemarkkinointiyrityksiltä.
ap
Onko sinulla asiakkaita Kajaanissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, refleksi.
Se on kyllä jännä, että joidenkin mielestä puhelinmyyjälle on ok vittuilla. Olen huomannut, että aika monella naamansoittajalla on jollain asteella mt- tai muita pahoja ongelmia. Suurin osa ihmisistä on toisiaan kohtaan kohteliaita ja asiallisia.
ap
Ei tuossa ollut mitään vitt*ilua ja lopettamalla puhelun äkkiä säästää molempien aikaa.
Omat hermot menee siihen kun olen jo pari kertaa kieltäytynyt se myyjä rupeaa vääntämään vielä jotain myyntipuhetta, eli se että kieltäydyn ei merkitse mitään ja myyjälle olen höynäytettävä hölmö jonka voi puhua ympäri. Niinpä siinä vaiheessa saatan ruveta oikeasti epäkohteliaaksi.
Niinpä yleensä lopetan puheen heti kärkeen ja säästän omia hermojani.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla asiakkaita Kajaanissa.
On. Suomeen soittelen joka puolelle. Kaukaisin tilaaja joka tilaa kauttani asuu Kanadassa
Oletko soittanut Ruskeaan Taloon? Tilasivatko?