Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen myynyt Vauva-lehteä puhelimessa. Kysy mitä tahansa

lehtimyyjä
13.10.2019 |

Kysy mitä tahansa puhelinmyyjän työstä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko soittanut Ruskeaan Taloon? Tilasivatko?

Vierailija
2/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea talo? 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran minulle alkoi tulla sanoman vauvoihin liittyvä lehti. Luulin että joku oli tilannut lahjan, kunnes tulikin lasku. Oletko siis väärentänyt tilaajia?

Vierailija
4/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä myydä kun kerran aiheesta kiinnostuneet tilaavat sen muutenkin? Meille tilattiin molemmat vauvalehdet kun tulin raskaaksi.

Vierailija
5/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kiitos! |klik| -tuut tuut tuut...

Sori, refleksi.

Vierailija
6/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran minulle alkoi tulla sanoman vauvoihin liittyvä lehti. Luulin että joku oli tilannut lahjan, kunnes tulikin lasku. Oletko siis väärentänyt tilaajia?

En koskaan. 

ap

Tiedän tapauksia jotka ovat noin tehneet ja lukuisia asiakkaita jotka väittävät etteivät ole tilanneet vaikka ovat. Asiakaat ovat yleisempiä huijareita, kuin myyjät. Puheluista jää äänikuitit joten kusettaminen on nykyään mahdotonta... Tai sanotaan ennemmin niin, että siitä jää satavarmasti kiinni. 

Vierailija
7/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, refleksi.

Se on kyllä jännä, että joidenkin mielestä puhelinmyyjälle on ok vittuilla. Olen huomannut, että aika monella naamansoittajalla on jollain asteella mt- tai muita pahoja ongelmia. Suurin osa ihmisistä on toisiaan kohtaan kohteliaita ja asiallisia. 

ap

Vierailija
8/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sitä myydä kun kerran aiheesta kiinnostuneet tilaavat sen muutenkin? Meille tilattiin molemmat vauvalehdet kun tulin raskaaksi.

Pitää. 

Noin 80% kaikista lehtitilauksista muodostuu puhelinmyynnillä. Kustantajilla on omia soittoyksiköitä joissa on kymmeniä tai peräti satoja henkilöitä myynnissä. Sen lisäksi kustantajat ostavat tilauksia itsenäisiltä yrittäjiltä ja telemarkkinointiyrityksiltä. 

ap

Vierailija
9/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla asiakkaita Kajaanissa.

Vierailija
10/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, refleksi.

Se on kyllä jännä, että joidenkin mielestä puhelinmyyjälle on ok vittuilla. Olen huomannut, että aika monella naamansoittajalla on jollain asteella mt- tai muita pahoja ongelmia. Suurin osa ihmisistä on toisiaan kohtaan kohteliaita ja asiallisia. 

ap

Ei tuossa ollut mitään vitt*ilua ja lopettamalla puhelun äkkiä säästää molempien aikaa.

Omat hermot menee siihen kun olen jo pari kertaa kieltäytynyt se myyjä rupeaa vääntämään vielä jotain myyntipuhetta, eli se että kieltäydyn ei merkitse mitään ja myyjälle olen höynäytettävä hölmö jonka voi puhua ympäri. Niinpä siinä vaiheessa saatan ruveta oikeasti epäkohteliaaksi.

Niinpä yleensä lopetan puheen heti kärkeen ja säästän omia hermojani. 

Vierailija
11/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla asiakkaita Kajaanissa.

On. Suomeen soittelen joka puolelle. Kaukaisin tilaaja joka tilaa kauttani asuu Kanadassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi