Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee hermot NAAPURIIN

Vierailija
13.10.2019 |

Aamulla oli jo ennen yhdeksää astianpesukone pyörimässä ja ny pyykkikone pauhaa, vit jos vielä alkaa imuroimaan illemmalla niin vedän sitä pa...n. Kauheakrapula vaino päällä ja toi hullu riehunut kokopäivän seinäntakana.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali

Vierailija
2/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi siivota? :D

Vierailija
4/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat menee krapulasta kärsivälle. Kun tuota ainoaa laillista päihdettä ottaa niin seuraava päivä on karmea. Naapurit voisi silloin ymmärtää olla metelöimättä. Tai jos on "pakko" ulvottaa sitä imuria niin tarjotkaa nyt naapurille ensin rauhoittavia lääkkeitä tai vähintään krapulan parannnus juomat. Pitsankin voi tuoda siinä samalla.

Ps. Märällä rätillä siivoaa aika paljon hiljaisesti.

Vierailija
5/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sunnuntai pitäisi olla kaikille toimettomuuden päivä, edes se yksi päivä kun naapurista ei kuulu jotain h-vetin mesoamista. Edes uskovaiset nykyään ei näytä enää pyhittävän tätä lepopäivää, vaan päätetään alkaa ripustelemaan tauluja ja ties mitä SUNNUNTAINA. "Eihän haittaa jos vähän nauloja täällä naputtelen NAPUNAPUNAPUNAPU"

Vierailija
6/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. Itse olet varmaan noita jotka paukuttaa auton ovea ja pöristelee joka arkiaamu kun työttömät yrittää nukkua.

Vierailija
7/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin vedät??

Vierailija
8/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sunnuntai pitäisi olla kaikille toimettomuuden päivä, edes se yksi päivä kun naapurista ei kuulu jotain h-vetin mesoamista. Edes uskovaiset nykyään ei näytä enää pyhittävän tätä lepopäivää, vaan päätetään alkaa ripustelemaan tauluja ja ties mitä SUNNUNTAINA. "Eihän haittaa jos vähän nauloja täällä naputtelen NAPUNAPUNAPUNAPU"

Niin siis kaikillla on samat työajat kun sulla?

Vierailija
9/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyöläinen siellä hoitaa omia arjen askareitaan silloin, kun siihen mahdollisuus. Kaikki kun ei käy töissä klo 8-16 ma-pe, vaan hyvin moni tekee 2- tai 3-vuorotyötä, jolloin pyykit ym. on ehdittävä hoitaa kun kotona on käymässä, vaikka sitten sunnuntaiaamuna, jos puolen päivän jälkeen on jo singahdettava töihin. Paska nakki naapureille, kun eivät saa krapulaansa potea täydessä hiljaisuudessa, mutta sullekin sellainen neuvo että muuta mualle korpeen.

Vierailija
10/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis kaikillla on samat työajat kun sulla?

Kyllä on ainakin täällä, parkkipaikka on nimittäin öisin täynnä autoja ja päivisin tyhjä.

Vierailija
11/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita korvatulpat ja ota purkillinen Buranaa viinan kanssa. Ei häiritse enää mikään.

Vierailija
12/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattais asua paperiseinä taloissa. Itse asiassa kenenkään ei pitäisi erehtyä ostamaan tuollaisia.

Vierailija
13/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hankalaa, jos pitäisi miettiä naapurin - mahdollisia - juoppoja siivotessa. 

Vierailija
14/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muilla on oikeus päivisin hoitaa ormaaleja kotiaskareitaan. Toki sinäkin saat olla idiootti, mutta itsepä sitten kärsit.

Kännimeuhkaaminen on häätöperuste, pyykinpesu ja imurointi ei ole.

Vierailija
15/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, mukaanlukien pää.

Vierailija
16/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi vuorotyössä,vaikka sitä tätä niin naapurit voisi SILTI ottaa huomioon. Kun se sunnuntai nyt kuitenkin on useimmille se lepopäivä vaikka juuri sinä työskentelisit. Ei ole mikään pakko aloittaa imurointia jne ennen aamukymmentä,sunnuntaina. Vain kusip**t käyttäytyvät noin. 

Mä en ihmettele yhtään miksi naapurimurhat ovat lisääntyneet..kaikki ahdetaan näihin kananpaskakoppeihin ja suurin osa oma pää perseessä eläviä juntteja,pahimmillaan kaikki naapurit ympärilläsi ovat. Siinä kun elät naapureittesi tahdin mukaan,jopa vuosia alkaa napsua itse kullakin. 

Vierailija
17/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut yhdeksässä eri kerrostalossa 35 vuoden aikana ja ikinä en ole kuullut naapureiden siivousääniä tai mitään. Tai jotenkin olen ehkä rekisteröinyt äänet, mutta ei ole häirinnyt koskaan. Naapurissa haukkuu välillä koirakin pidempään. Välillä havahdun haukkuun, mutta kohta jo suljen mielestä eikä häiritse.

Eikö ole muuta tekemistä kuin kytätä naapurin elämää. Hanki oma!

Vierailija
18/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut yhdeksässä eri kerrostalossa 35 vuoden aikana ja ikinä en ole kuullut naapureiden siivousääniä tai mitään. Tai jotenkin olen ehkä rekisteröinyt äänet, mutta ei ole häirinnyt koskaan. Naapurissa haukkuu välillä koirakin pidempään. Välillä havahdun haukkuun, mutta kohta jo suljen mielestä eikä häiritse.

Eikö ole muuta tekemistä kuin kytätä naapurin elämää. Hanki oma!

Perus yksinkertainen "kun minä en kuule älämölöä naapurista et sinäkään voi!" Kuule,mitä jos sinäkin hankkisit sen elämän etkä vastailisi ketjuihin mihin sulla ei ole mitään annettavaa? Ole iloinen että näytät asuvan hiljaisessa talossa,sehän on täysin naapureista ja tuurista kiinni minkälaiseksi elämäsi muodostuu kerrostalossa. 

Vierailija
19/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yläkertaan on muuttanut nuoria tyttöjä, joilla ei näytä olevan käsitystä käsitteestä hiljaisuus, he möykkäävät yöllä, imuroivat puoli kaksitoista arki-iltana, viime yönä pitivät bileet ja huusivat rapussa viiden kuuden aikaan aamulla, olen ystävällisesti menossa asiasta sanomaan. Mua ei sinänsä äänet haittaa, mutta jos kaikki meillä heräävät niihin, sitten alkaa häiritä

Vierailija
20/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita korvatulpat ja ota purkillinen Buranaa viinan kanssa. Ei häiritse enää mikään.

Se on purkillinen pameja viinan kanssa niin hyvällä säkällä mikään ei enää ikinä häiritse.