Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun vaimo runkkaa miestään

Vierailija
13.10.2019 |

Miten teillä menee tilanne jossa nainen runkkaa miestään tai ottaa suihin? Meillä mies haluaa usein että runkkaan tai otan suihin. Ei koske minuun sinä aikana ollenkaan eikä katso ollenkaan. Johtuuko siitä että nauttii vai ulkoistaako minut vain hoitamaan homman ja fantasioi ihan muusta samalla. Siltä se meinaan tuntuu. Muita kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä mies koskettelee ja kertoo mikä tuntuu hyvältä. Kehuu ja ihailee minua samalla. Kuulostaa aika kylmältä touhulta tuo teidän meno.

Vierailija
2/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on välillä mukavaa. Mutta vastavuoroisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on välillä mukavaa. Mutta vastavuoroisesti.

No meillä ei ole vastavuiroisuutta tuossa. Mies ei halua antaa vain pelkkää hoitoa minulle. Jos minä saan jotain niin se tapahtuu 69.

Ap

Vierailija
4/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan miestä selkää pestessä,

Ja hän minua kun pesen hänen selkäänsä

Vierailija
5/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaan miestä selkää pestessä,

Ja hän minua kun pesen hänen selkäänsä

Eli sinä saat häneltä vastaavaa huomiota samalla..omani ei edes kosketa minua vaikka olisin ihan vieressä .ei taida olla kovin yleistä

Ap

Vierailija
6/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen (en väitä että sinä) osaa runkata kunnolla miehen munaa. Liike on usein liian hidasta tai sellaista ettei esari saa tarpeeksi liikettä. Monasti pitää näyttää itse miten tai sanoa naiselle: "nopeammin, kovemmin" tjsp.

Itse taas koitan aina sormeilla naisen pillua samalla, tai ainakin hieroa rintoja, jotta saisin tarpeeksi kiihoketta lauetakseni. Jos runkkaaminen on vain osa esileikkiä, niin sit voin vaan sulkea silmäni-, nauttia- ja hyväillä naista tuon runkun jälkeen.

Vierailija
7/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimo ottaa suihin ja runkkaa mua, sormetan yleensä hänen annukkaansa.

Vierailija
8/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaimo ottaa suihin ja runkkaa mua, sormetan yleensä hänen annukkaansa.

Meillä on toi sama, ulotun parempin anaaliin sormilla kuin pilluun. Vaimo tykkää ottaa sekä edestä että takaa *jotain* samaan aikaan <3

Vierailija
9/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me runkataan toisiamme kumppanin kanssa aika usein. Joskus molemmilla on kortsu, joskus ei. Kyllä se vähän sellainen pelkkä tyhjennys on.

ap

Vierailija
10/11 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me runkataan toisiamme kumppanin kanssa aika usein. Joskus molemmilla on kortsu, joskus ei. Kyllä se vähän sellainen pelkkä tyhjennys on.

ap

Voitko olla kommentoimatta hölynpölyä nimelläni. Kiitos!

Ap

Vierailija
11/11 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ap miehellesi tuosta. Ei mitenkään syyttävään sävyyn, vaan kysy onko hän huomannut. Meillä oli samanlaista, kunnes kerran avasin suuni ja aiheesta puhuttiin kunnolla. Hän ei vaan ollut tajunnut asiaa, kun oli niin kiihottunut. Sen jälkeen on huomioinut joka kerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi