Miten usein mies pystyy harrastamaan seksiä?
Jos pelkästään fysiologisesti ajatellaan, niin miten usein noin 30v miehen olisi normaalia pystyä seksiin? Minua siis haluttaisi useammin kuin mieheni pystyy seksiin, ja mieheni sanoo syyksi, että ei fyysisesti pysty useammin. Mieheni on hyväkuntoinen ja perusterve. Hän sanoo nuorempana pystyneensä useammin, mutta ei enää. Onko normaalia? Itseäni hieman ihmetyttää, koska mielestäni 30v mies on ns. mies parhaassa iässä, eikä missään nimessä vielä vanha.
Kommentit (20)
Minä olen täysin vaaraton - ei jöpötä, eikä ole omia hampaitakaan.
M 42
Riippuu monesta asiasta, testosteronin määrä, verisuonien kunto, fyysinen kunto, ruokavalio, stressin määrä...
Jos hatusta pitää heittää niin kyllä tuon ikäisen terveen miehen pitäisi pystyä ainakin pariin kertaan päivässä jos on vapaapäivä kyseessä. Palautuminen laukeamisen jälkeen on yksilöllistä, toisilla menee lyhyempi aika ja toisille pidempi.
Et nyt sitten viitsinyt valottaa monta kertaa seksiä teillä on viikossa ja monta kertaa itse haluaisit?
Tapailen 43-vuotiasta miestä ja hyvin jaksaa kolme kertaa peräkkäin kunnolla ja pitkään.
Vierailija kirjoitti:
M 43 v. 5 kertaa 3 tunnin aikana. Löysästä löysään. Nosto, pisto, ravistus ja synkkä tuijotus.
Nyt kun löytyi kokemusasiantuntija, niin kerro mulle mitä sä synkästi tuijotat? Naista vai vehjettäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 43 v. 5 kertaa 3 tunnin aikana. Löysästä löysään. Nosto, pisto, ravistus ja synkkä tuijotus.
Nyt kun löytyi kokemusasiantuntija, niin kerro mulle mitä sä synkästi tuijotat? Naista vai vehjettäs?
Sen verran on tuota hajataittoa etteivät nuo ole toisensa poissulkevia vaihtoehtoja.
Mitä seksin harrastamisella tarkoitetaan?
Saan erektion helposti moneen rakasteluun päivässä, mutta sperma ei riitä kuin yhteen siemensyöksyyn päivässä. Minulla tuppaavat pussit tyhjentämään niin tyhjäksi, että uuden valmistuminen kestää yön yli. Erektio ja siemensyöksy ovat kaksi eri asiaa.
Miehen seksuaalinen huippu on teini-iässä, minkä jälkeen se laskee hiljalleen kokoajan. Naisen huippu taas on vasta n. 39-40-vuotiaana. Molemmissa puolissa luonnollisesti yksilölliset erot ja elämäntilanteisiin liittyvät vaihtelut. Monet, monet miehet kärsivät miesten seksuaalisuuden stereotyypistä ja valheellisesti yrittävät esittää itsensä kaikki kestävänä superorina, vaikka monelle riittäisi useammin vain läheisyys ja hellyys. On myös paljon miehiä, jotka myös nauttivat esileikistä, pitkästä nautinnosta eikä vain "panemisesta". Mielestäni onkin upeaa aina, kun mies on avoin todellisesta seksuualisuudestaan, nämä miehet ovat oikeasti rohkeita!!
Sinun tilannettasi ajatellen olisi kuitenkin tärkeää, että tulisit myös tarpeinesi ja toiveinesi kuulluksi. Olisiko siis mahdollista vielä puhua asiasta miehesi kanssa, jos hän voisi tyydyttää sinut suulla tai kädellään, mikäli yhdyntä on poissuljettu?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen täysin vaaraton - ei jöpötä, eikä ole omia hampaitakaan.
M 42
Kiitos, ihan loistava iskurepliikki. Tätä käytän ja olen satavarma, että toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran on tuota hajataittoa etteivät nuo ole toisensa poissulkevia vaihtoehtoja.
Tämä! 😂
Minä pystyisin 2-3 kertaa päivässä JOS ei tarvitse leikkiä esileikkejä. M40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla joku tavoite on? Vai oliko se tuo hajataitto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla joku tavoite on? Vai oliko se tuo hajataitto?
Kattoa tuijotan. Siinä näkyy kyllä muutakin samalla. Vähän niinkuin kaloilla.
Montako orgasmia nainen voi saada päivässä? Olen ollut naisen kanssa joka ei saanut yhtäkään, vaikka mitä teki ja toisen joka sai niitä päivässä kymmenittäin. Parhaimmillaan yli 20 yhden panon aikana.
Montako kertaa mies pystyy päivässä harrastamaan seksiä. Mitä luulet, onko tähän olemassa standardivastaus? Onko olemassa luku, joka on ”normaalia”?
Mä pystyn harrastamaan 0-3 kertaa päivässä. Jos mennään yli 10 kerran viikossa, niin alkaa tulemaan ongelmia, siis jos tarkoituksena on myös itseni laueta, mikä ei välttämättä edes joka kerralla ole mulle tarpeen. Tarvitsen tunteja seksikertojen väliin että hommassa olisi itselleni mieltä ja pystyisin saamaan. Se ei tarkoita, ettenkö haluaisi tyydyttää naista siinä välissä toisilla keinoin, jos hän niin haluaa.
Ja alkuperäiseen kysymykseen totean että on aivan normaalia.
M46v
Kyllä santsikierros kuuluu asiaan vieläkin.
M50
Toiset kierrokset on niille, jotka ei osaa hoitaa hommaa kerralla kunnolla.
Kai se nyt riippuu tilanteesta aika paljon. Mä olen päälle kolmekymppinen, mutta töissä on tosi rankkaa, ja teen harva se päivä ylitöitä. Olen yleensä iltaisin väsynyt. Treenaamassa jaksan vielä käydä melkein joka päivä, mutta seksiin voimat eivät tahdo riittää. Toki meillä on välillä arkisinkin seksiä, mutta silloin se tahtoo osaltani jäädä yhteen laukeamiseen. Viikonloppuna taas ihan eri juttu. Kun on nukkunut hyvin ja saanut levätä, niin jaksaisin ainakin 3-4 kertaa päivässä.
Tämä viikonloppu on hyvä esimerkki. Meillä oli la-su yönä seksiä niin että tulin kahdesti, ja sitten meillä oli tuossa vielä sunnuntaiaamuna kerran. Uskoisin että tänään vielä mennään illalla uudestaan, toivottavasti vaikka useita kertoja.
Riippuu paljon session kestostakin. Pikapanoja ehkä 3 päivässä. Kunnon sessioita tuskin jaksaisi edes joka päivä. Mutta varmasti joka toinen päivä.
Näiden vastausten perusteella mieheni on tosiaan keskivertoa vähemmän kykenevä. Meillä ei siis ole päivittäin seksiä, vaikka itse niin haluaisin. Harmillista.
-ap
nuorenahan sitä jaksoi painaa
viikonloppuna 16 kertaa mälli lensi eri asennoissa pimpsaan